Gazdaság

2014.11.12. 15:36

Előfizetési panaszok - Megoldás: mással kell szerződést kötni

Előfizette, de nem kapott szolgáltatást – előfizetett volna, de a szolgáltató nem kívánt szerződni vele. Röviden így foglalható össze két olvasónk panasza.

Arany Gábor

A Baktüttösön lakó Fitos Tamáséknál november 2-án szűnt meg az informatikai szolgáltatás, telefon, internet elérhetetlenné vált.

– Nem először fordult elő, októberben is több napig nem működött a hálózat – idézte fel olvasónk. – Jeleztük a problémát a a szolgáltatónknál, a Btel-nél, ahol azt közölték, átállás zajlik, ezért nincs telefon és internet – mondta.

Olvasónk szerdán már szerkesztőségünkhöz is fordult, mi e-mailben igyekeztünk információhoz jutni, de választ ez idáig nem kaptunk. Fitos Tamásékat is csak akkor keresték meg, miután bejelentették, felmondják az előfizetésüket.

– Pénteken este hívtak fel, és megígérték, hogy kijönnek, megnézik, mi lehet a baj, de mi erre akkor már nem tartottunk igényt. Ha addig nem voltunk nekik fontosak, akkor most már nem kívánunk velük szerződni – ért a történetük végére Fitos Tamás. Mint mondta, más szolgáltatót keresnek a Btel helyett.

A Nagykutason élő Cseh Zoltánné a Tarr Kft-nél szeretett volna szolgáltatást előfizetni, azonban nem tehette.

– Felkerestük az ügyfélszolgálatot, elmondtuk a kérésünket. Először nem látszott semmi akadálya a telejsítésnek, de pár perc múlva közölték, hogy nem kötnek szerződést velünk – mondta el Cseh Zoltánné, aki panaszával szerkesztőségünket is megkereste. Az ok az asszony szerint, hogy a szomszédos lakásban élő lányuk több hónap díjjal elmaradt a Tarr kft.-nél. Ők viszont hiába bizonygatták, hogy két külön háztartásról és lakásról van szó, ráadául a kábel leszakaszolható, nem sikerült megállapodniuk.

A felvetésre a Tarr Kft. értékesítési igazgatója, Kuczkó Péter közölte, a cégük üzleti alapon működő vállalkozás, amely minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy elégedettségre okot adó módon szolgálja ki ügyfeleit. De nem kíván együttműködni olyanokkal, akik nem fizetik meg a szolgáltatás ellenértékét, pedig azt igénybe vették. A Tarr Kft. nem egyetemes szolgáltató, ami azt jelenti, hogy nincs szolgáltatási vagy szerződés kötési kötelezettsége. Így szabadon eldöntheti kivel kíván szerződést kötni és kivel nem, szögezte le.

A válaszra reagálva Cseh Zoltánné közölte, utánajárnak, hogy milyen más szolgáltatóval tudnak szerződést kötni, hogy a tévéműsorhoz hozzájussanak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!