2011.01.27. 11:00
A Boris-sztori: Stallone is (el)ismeri a zalai tetoválóművészt
Borisként ismeri (esetében nem túlzás) a fél világ, a tetoválószakma elitjén belül is a legjobbak közt jegyzik; nemritkán Ausztráliából, Koreából vagy az USA-ból fogad vendégeket, akik az egész földgolyót képesek átrepülni azért, hogy az egerszegi alkotó valósítsa meg elképzelésüket.
Boris (polgári nevén Borsos László) amekkora szakmai elismerést vívott ki világszerte, éppen annyira szerény fiatalember. Azt mondja, nem igazán figyeli a toplistákat, annak ellenére sem, hogy egy tekintélyes angol szaklap százas rangsorában évek óta az első 10 között szerepel. Úgy fogalmaz, a tetoválás művészet, s mint ilyen, a teljesítmény nehezen, legalábbis szubjektíven mérhető; versenyeredményeire, expós meghívásaira ugyanakkor érthetően büszke.
Tizenöt éve nyitotta meg szalonját Zalaegerszegen, s mára odáig jutott, hogy a világ legnagyobb (amerikai) tetoválócége festékmárkát forgalmaz a nevével. Ráadásul Boris nem csak afféle reklámarc, a festékeket ő maga állította össze a cég New Jersey-i laboratóriumában. Persze a két mérföldkő közt hosszú volt az út. Hogyan kezdődött, és hová tart a Boris-sztori?