Frissen Zalából

2021.05.21. 18:42

Tíz és fél kilogrammos tükörpontyot fogtak ki a nagykanizsai Csónakázó-tóból – frissítve

Olvasónk, Szántó Attila pünkösdi horgásztúrája jól indult a nagykanizsai Csónakázó-tónál, hiszen a bedobástól számított fél órán belül egy jókora tükörponty akadt a horgára.

Benedek Bálint

A férfi elmondta: a 60 centiméteres, 8 kilogrammos hal a csilis, rákos ízvilágú csalinak nem tudott ellenállni. A fotózást követően pedig visszanyerte megérdemelt szabadságát. Csak reméli, hogy még lehet része hasonló élményben, vagyis szívesen pózolna még nagyobb halakkal a tóparton.

- A nagypapámtól tanultam meg az alapokat gyerekként, azóta rendszeresen hódolok a hobbinak – fogalmazott a Szúnyog Horgászegyesület tagja. – A túra során maradunk a kanizsai tó partján nagy baráti társasággal. Miközben horgászunk, beszélgetünk, sütünk főzünk, szóval lazítunk.

Frissítés:

A túra második napjának reggelén, szombaton 7 órakor egy erőteljes kapásra ébredt Szántó Attila. A gyönyörű pikkelyekkell tarkított tőponty ismét a Nikl Devill Krill bojlinak nem tudott ellenállni. A hal súlya kicsivel több mint 10,5 kilogramm volt, ami szintén visszanyerte a szabadságát.

Vasárnap délben 48 órányi horgászat után befejeződött a horgásztúra Szántó Attila és barátai számára. Attila három szebb pontyot fogott, ezek 5-8 kilogramm közöttiek voltak. Ismét a már jól bevált bojlival akasztotta a horogra, s persze mindegyik visszatért a nagykanizsai Csónakázó-tóba.