hatalmas siker

2020.12.22. 16:14

Újabb rangos díj: Hévíz kiváltotta a vendégek és a szakma elismerését

Hatalmas hévízi siker született az Év szállása online díjátadón. A város lett az Év turisztikai települése és két fürdővárosi hotel is a csúcsra jutott.

Péter B. Árpád

Az online gálán Pataki Zita műsorvezető és Szigetvári József a hévízi díjakkal

Fotó: ZH

Magyarország legnagyobb online szállásközvetítő portálja már nyolcadik alkalommal, szakmai és közönségdíjakkal ismerte el az év kiemelkedő turisztikai teljesítményeit. Mint Szigetvári József, a Szallas.hu csoport vezérigazgatója jelezte, talán soha nem volt még ilyen fontos felhívni a figyelmet a szakma újítóira, jeles képviselőire, mint ebben a küzdelmes évben.

Az online gálán Pataki Zita műsorvezető és Szigetvári József a hévízi díjakkal
Fotó: ZH

A ranglistákat a zsűri minősítése, illetve a portálon megjelent 1,5 millió vendégértékelés alapján állítottak össze. Az Év Szállása 2020 fődíjat a Hotel Európa fit kapta, a szakmai kategóriában, a 70 szobaszám feletti 4-5 csillagos szállodák mezőnyében pedig az Ensana Thermal végzett az első helyen. Az Év turisztikai települése kitüntető címet Hévíznek ítélték, és mint Papp Gábor polgármester hangsúlyozta, az elismerés értékét növeli, hogy az száz százalékosan tükrözi az utazóközönség véleményét.

– Nagy megtiszteltetés és komoly eredmény ez egy olyan évben, amelyben a gazdaság minden szektora, kiemelten pedig a turizmus megsínyli a világjárványt – fogalmazott a városvezető. – Ebben a helyzetben Hévíz újra bizonyított, ezúttal a helyzet okán a belföldi piacra koncentrálva. Sokak munkája van amögött, hogy a vendégek és a szakma ítélete alapján elnyertük ezt a megtiszteltetést, s öröm, hogy két hotel teljesítményét is a legmagasabbra értékelték.

Hévíz új, a korábbiaknál fiatalabb vendégkört is megszólított idén
Fotó: önkormányzat

Papp Gábor kiemelte, mindez tovább erősíti a Hévíz-brandet, amire az újranyitás után támaszkodni, alapozni lehet. Mint mondta, a város idén sok olyan belföldi turistát is megszólított a fiatalabb korosztályokból, akik korábban nem jártak itt, s ők pozitív tapasztalatokkal, jó élményekkel távoztak. A feladat most az, tette hozzá, hogy a város megtartsa, visszacsábítsa ezeket a vendégeket.

– Megfelelő összefogásra volt szükség, és számos területen fontos tapasztalatokat szereztünk 2020-ban arról, hogyan lehet egy rossz helyzetből is a lehető legjobbat kihozni – folytatta a polgármester –, ami erőt és új ötleteket is adhat a jövőre nézve. A célunk, hogy tovább menjünk ezen az úton, a marketingben, a vendégek fogadásában, az infrastruktúra fejlesztésében, hiszen ez mind-mind kell a sikerhez.

Papp Gábor szerint a turizmus újbóli fellendülése 2022-ben kezdődhet, a város pedig arra készül, hogy megújulva s levonva a tanulságokat, az élen maradjon. Ezért dolgoznak a jövőben, változatlanul összefogással, együttgondolkodva és tervezve a szektor helyi szereplőivel, hangsúlyozta.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!