Aktív szezont tervezve

2020.03.06. 11:30

A szobakiadók főként a német nyelvterületre koncentrálnak Hévízen

Aktív évet terveznek a szobakiadók. Mint közgyűlésükön elhangzott, számos kül- és belföldi idegenforgalmi vásáron népszerűsítik majd a várost, és külföldi kampányokat is tervez a szállásadókat összefogó szervezet.

Péter B. Árpád

A Hévízi Szobakiadók Szövetsége tavaly 12,6 millió forintból gazdálkodott, amelynek jó része saját bevételből származott, s azt 3,5 milliós önkormányzati támogatás egészítette ki. Mint Lajkó Ferenc elnök beszámolójában hangsúlyozta, eseménydús volt az elmúlt év a civil szervezet számára, számos szakmai programmal, illetve marketingakcióval, és idén is hasonló aktivitást terveznek.

Például – a hagyományoknak megfelelően – ötezer példányban kiadják azt a négynyelvű, aktualizált prospektust, amely bemutatja a szervezet tagjainak szálláskínálatát, továbbá a város turisztikai értékeit. Emellett saját sport- és kulturális rendezvényeket tervez a szövetség, amelynek tagjai csatlakoznak majd számos városi vagy más civil programhoz is, főképp az elő- és utószezon erősítését segítve.

A szobakiadók szövetsége számos idegenforgalmi vásáron népszerűsíti a várost és tagjait. Képünkön Mészáros Krisztina és Kovács Angéla az idei Utazás kiállításon
Fotó: ZH Archívum

– Kül- és belföldi idegenforgalmi vásárokon is képviseljük majd a várost és tagjainkat – fogalmazott Bruncsicsné Szekér Andrea elnökhelyettes. – Szeretnénk erősíteni a felfutóban lévő lengyel, osztrák, német, cseh és szlovák vendégkört, amelyben van még potenciál. Már bejelentkeztünk a cseh Brnóba, a Regiontour Go turisztikai kiállításra, Prágába, a Holiday World elnevezésű rendezvényre, a müncheni FREE-re, illetve a Pozsonyi ITF idegenforgalmi vásárba is. Itthon pedig a megszokott és jól működő helyszíneken, programokon akarjuk városunkat és szobakiadóinkat népszerűsíteni, például Budapesten, Debrecenben és Székesfehérváron.

Elhangzott: a Hévízi Szobakiadók Szövetsége az egyik leghatékonyabb, úgynevezett AdWords-kampánnyal akar minél több potenciális vendéget megszólítani. Ez a módszer kattintásalapú fizetést jelent, segítségével mérhetővé válik egy-egy hirdetés. Erre egymillió forintot szán idén a szervezet, Németországra, Svájcra és Ausztriára koncentrálva.

Ezek is érdekelhetik