Gazdaság

2010.02.08. 06:08

Mestertanári aranyérmes professzor

Mestertanári Aranyérem kitüntetést kapott az egyetemi hallgatók tudományos diákköri (TDK) munkájával, szakdolgozatok, diplomadolgozatok témavezetésével kapcsolatos sikeres tevékenységéért Dr. Sárdi Katalin, a Pannon Egyetem Georgikon Kar professzora.

Sámel József

 

Az elismerésben részesülők tevékenységéről évkönyv is megjelent, melyből egyebek között kiderül: Dr. Sárdi Katalin több mint huszonkét esztendeje végez kiemelkedő tudományos diákköri tevékenységet. Eddig mintegy ötven diplomaterves hallgató munkáját irányította, akik szinte kivétel nélkül intézményi, illetve országos díjat nyertek a tudományos diákköri konferenciákon. Nemzetközi pályázatokra az ő irányításával eddig kilencen neveztek, négyen első, illetve második helyezést értek el.

- Örömteli érzés a kitüntetés, ami arra ösztönöz, hogy még az eddigieknél is lelkesebben és nagyobb felelősségérzettel foglalkozzam a hallgatókkal - fogalmazott a professzor asszony, aki a Pannon Egyetem Georgikon Kar Növénytermesztéstani és Talajtani Tanszék vezetője.

Az elismerés rangja azért is nagy, mert ezúttal az agrár szakterületen országosan 2 fő részesült a Mestertanári Aranyéremben.

Az elismerés rangja azért is nagy, mert ezúttal az agrár szakterületen országosan 2 fő részesült a Mestertanári Aranyéremben.

 

 

- Több tanév óta tíz feletti a vezetésemmel szakdolgozatot, diplomatervet készítő hallgatók száma, ami a kari átlaghoz képest magasnak mondható. Tény, hogy a lineáris képzés, a bolognai rendszer nem kedvez a diákköri munkának és a szakdolgozatok minőségének sem. Szakterületemen - a táp-anyag-ellátás, talajtermékenység témaköre - amely a növénytermesztésben kulcs-szerepet játszik, a színvonalas szakdolgozatok készítéséhez nem egyszerű irodalmi feldolgozás szükségeltetik. Kísérleteket, időigényes laboratóriumi vizsgálatokat kell elvégezni, majd összesíteni, értékelni az adatokat. Nem túlzás, ha azt mondom, a jelenlegi rendszer szerinti három éves főiskolai alapképzés (BSc), majd ezt követően a két éves egyetemi (MSc) képzés keretein belül ez meglehetősen nehéz feladatot, intenzív munkát jelent.

A hallgatók közül azonban sokan szívesen választják e területet, tudva, hogy a komoly munkának meglesz a gyümölcse.

- Nem arról vagyok ismert a Georgikon karon, hogy könnyűszerrel lehet a vezetésemmel szakdolgozatot készíteni. Eléggé maximalista vagyok, és nálam nem működik az internetes kutatás. A törekvő, igényes hallgatók azonban tudják, hogy megéri a befektetés, mert például az álláspályázatokon is meghálálja magát a kitartó, színvonalas munka. Amúgy a tanulmányi szigor ellenére éppen úgy, mint általában a Georgikon Karon, Keszthelyen nem gépies és hivatalos, hanem családias a hangulat. A diákjaink többségével a diplomázás után is tartjuk a kapcsolatot.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

- Több tanév óta tíz feletti a vezetésemmel szakdolgozatot, diplomatervet készítő hallgatók száma, ami a kari átlaghoz képest magasnak mondható. Tény, hogy a lineáris képzés, a bolognai rendszer nem kedvez a diákköri munkának és a szakdolgozatok minőségének sem. Szakterületemen - a táp-anyag-ellátás, talajtermékenység témaköre - amely a növénytermesztésben kulcs-szerepet játszik, a színvonalas szakdolgozatok készítéséhez nem egyszerű irodalmi feldolgozás szükségeltetik. Kísérleteket, időigényes laboratóriumi vizsgálatokat kell elvégezni, majd összesíteni, értékelni az adatokat. Nem túlzás, ha azt mondom, a jelenlegi rendszer szerinti három éves főiskolai alapképzés (BSc), majd ezt követően a két éves egyetemi (MSc) képzés keretein belül ez meglehetősen nehéz feladatot, intenzív munkát jelent.

A hallgatók közül azonban sokan szívesen választják e területet, tudva, hogy a komoly munkának meglesz a gyümölcse.

- Nem arról vagyok ismert a Georgikon karon, hogy könnyűszerrel lehet a vezetésemmel szakdolgozatot készíteni. Eléggé maximalista vagyok, és nálam nem működik az internetes kutatás. A törekvő, igényes hallgatók azonban tudják, hogy megéri a befektetés, mert például az álláspályázatokon is meghálálja magát a kitartó, színvonalas munka. Amúgy a tanulmányi szigor ellenére éppen úgy, mint általában a Georgikon Karon, Keszthelyen nem gépies és hivatalos, hanem családias a hangulat. A diákjaink többségével a diplomázás után is tartjuk a kapcsolatot.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

- Több tanév óta tíz feletti a vezetésemmel szakdolgozatot, diplomatervet készítő hallgatók száma, ami a kari átlaghoz képest magasnak mondható. Tény, hogy a lineáris képzés, a bolognai rendszer nem kedvez a diákköri munkának és a szakdolgozatok minőségének sem. Szakterületemen - a táp-anyag-ellátás, talajtermékenység témaköre - amely a növénytermesztésben kulcs-szerepet játszik, a színvonalas szakdolgozatok készítéséhez nem egyszerű irodalmi feldolgozás szükségeltetik. Kísérleteket, időigényes laboratóriumi vizsgálatokat kell elvégezni, majd összesíteni, értékelni az adatokat. Nem túlzás, ha azt mondom, a jelenlegi rendszer szerinti három éves főiskolai alapképzés (BSc), majd ezt követően a két éves egyetemi (MSc) képzés keretein belül ez meglehetősen nehéz feladatot, intenzív munkát jelent.

A hallgatók közül azonban sokan szívesen választják e területet, tudva, hogy a komoly munkának meglesz a gyümölcse.

- Nem arról vagyok ismert a Georgikon karon, hogy könnyűszerrel lehet a vezetésemmel szakdolgozatot készíteni. Eléggé maximalista vagyok, és nálam nem működik az internetes kutatás. A törekvő, igényes hallgatók azonban tudják, hogy megéri a befektetés, mert például az álláspályázatokon is meghálálja magát a kitartó, színvonalas munka. Amúgy a tanulmányi szigor ellenére éppen úgy, mint általában a Georgikon Karon, Keszthelyen nem gépies és hivatalos, hanem családias a hangulat. A diákjaink többségével a diplomázás után is tartjuk a kapcsolatot.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

A hallgatók közül azonban sokan szívesen választják e területet, tudva, hogy a komoly munkának meglesz a gyümölcse.

- Nem arról vagyok ismert a Georgikon karon, hogy könnyűszerrel lehet a vezetésemmel szakdolgozatot készíteni. Eléggé maximalista vagyok, és nálam nem működik az internetes kutatás. A törekvő, igényes hallgatók azonban tudják, hogy megéri a befektetés, mert például az álláspályázatokon is meghálálja magát a kitartó, színvonalas munka. Amúgy a tanulmányi szigor ellenére éppen úgy, mint általában a Georgikon Karon, Keszthelyen nem gépies és hivatalos, hanem családias a hangulat. A diákjaink többségével a diplomázás után is tartjuk a kapcsolatot.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

A hallgatók közül azonban sokan szívesen választják e területet, tudva, hogy a komoly munkának meglesz a gyümölcse.

- Nem arról vagyok ismert a Georgikon karon, hogy könnyűszerrel lehet a vezetésemmel szakdolgozatot készíteni. Eléggé maximalista vagyok, és nálam nem működik az internetes kutatás. A törekvő, igényes hallgatók azonban tudják, hogy megéri a befektetés, mert például az álláspályázatokon is meghálálja magát a kitartó, színvonalas munka. Amúgy a tanulmányi szigor ellenére éppen úgy, mint általában a Georgikon Karon, Keszthelyen nem gépies és hivatalos, hanem családias a hangulat. A diákjaink többségével a diplomázás után is tartjuk a kapcsolatot.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

- Nem arról vagyok ismert a Georgikon karon, hogy könnyűszerrel lehet a vezetésemmel szakdolgozatot készíteni. Eléggé maximalista vagyok, és nálam nem működik az internetes kutatás. A törekvő, igényes hallgatók azonban tudják, hogy megéri a befektetés, mert például az álláspályázatokon is meghálálja magát a kitartó, színvonalas munka. Amúgy a tanulmányi szigor ellenére éppen úgy, mint általában a Georgikon Karon, Keszthelyen nem gépies és hivatalos, hanem családias a hangulat. A diákjaink többségével a diplomázás után is tartjuk a kapcsolatot.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

- Nem arról vagyok ismert a Georgikon karon, hogy könnyűszerrel lehet a vezetésemmel szakdolgozatot készíteni. Eléggé maximalista vagyok, és nálam nem működik az internetes kutatás. A törekvő, igényes hallgatók azonban tudják, hogy megéri a befektetés, mert például az álláspályázatokon is meghálálja magát a kitartó, színvonalas munka. Amúgy a tanulmányi szigor ellenére éppen úgy, mint általában a Georgikon Karon, Keszthelyen nem gépies és hivatalos, hanem családias a hangulat. A diákjaink többségével a diplomázás után is tartjuk a kapcsolatot.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

Dr. Sárdi Katalin azt mondja, boldog amiatt is, hogy a Georgikon hírnevét (a kar helye az agrárképzési intézmények országos rangsorában több éve az előkelő 2. hely, az oktatók kiválóságában szintén az élmezőnyben vannak) is öregbíti a Mestertanári Aranyérem kitüntetés.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

Az országos rangot jelentő kitüntetést a Georgikon Kar oktatói közül harmadikként dr. Fischl Géza professzor (1999) és dr. Nádasy Miklós docens (2003) után nyerte el. A személyes és intézményi célok pedig ez esetben megegyeznek.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

- Az elsődleges a minőségi munka, a színvonal, amiből soha nem szabad engedni. S öröm, hogy a nehézségek ellenére sikerül inspirálni a hallgatókat - köztük most már az angol nyelven oktatott FAO ösztöndíjjal a Georgikonon tanuló külföldieket is - a diákköri munkára. Erre törekszem minden erőmmel a jövőben is - tette hozzá.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!