Kultúra

2010.09.14. 12:00

Ahogy a rendező látja

Anton Pavlovics Csehov a Hevesi Sándor Színháztól is kap egy születésnapi ajándékot. A lírai komédia orosz nagymestere 150 éve született. A színház művészeti vezetője, Sztarenki Pál a szerző utolsó színpadi műve, a Cseresznyéskert megrendezése mellett döntött.

Arany Horváth Zsuzsa

 

- Először is, remekműnek tartom, másodszor, Zalaegerszegen még nem játszották, harmadszor, rendkívül aktuálisnak érzem - mondta két próba között Sztarenki Pál, aki februárban csatlakozott a Hevesi Sándor Színház csapatához. A művészeti vezető színészként ez idáig a budapesti József Attila Színházat erősítette, rendezéseit pedig számos teátrumban láthatták már az érdeklődők. (E sorok írója például most a Stop the tempo! című, kitűnő román írónő - Gianina Carbunariu - tollából született kamaraprodukcióra feni a fogát, mely, ha szerencsénk van, talán Zalaegerszegre is eljut, s akkor sok-sok fiatal fiú és lány is megtapasztalhatja, a színház élő szövete róluk, hozzájuk is szól.)

 

 

- Színészként rendező, rendezőként színész? Kreatív társa a rendezőnek vagy szereti, ha pontosan vezetik? Kedveli, ha a színész is formálja az előadást vagy kész koncepcióval érkezik?

- Húha, gondolja, hogy ezek kizárják egymást? Mert szerintem így együtt érvényes. Természetesen van kész elképzelésem, erős sorvezetőm, de azon belül a színész saját személyiségével gazdagítja az általam megálmodott víziót . Várom a pillanatot, amikor a színész már nem civil emberként, hanem Andrejevnaként, Lopahinként, Firszként, Sarlotta Ivanovnaként létezik a színpadon. Amikor már a pórusaikból is Csehov gőzölög ki...

- Most hol tart ez a folyamat Cseresznyéskert-ügyben?

- Még ülünk, beszélgetünk, olvasunk, alakulunk. A premier október 15-én lesz, részarányosan jól állunk.

- Mondta, hogy rettentően aktuálisnak tartja Csehov művét. Miért?

- Úgy látom, utolért bennünket Csehov. Pontosabban az a világ, amelyet ő elbeszél. A Cseresznyéskertet korszerűnek tartom, noha 1904-ben írta. Sokan értették félre, játszották egészen másképp, mint ahogyan ő szerette volna (lásd levelezései Sztanyiszlavszkijjal). Természetesen nem állítom, hogy én tudom a titkot, de remélhetőleg egy érvényes változatot fel tudunk mutatni. A Cseresznyéskertben egy világnak, egy kultúrának, egy társadalmi létformának a végét éljük meg, miközben az új kihívásoknak nem tudunk, rosszabbik esetben nem akarunk megfelelni, a régit pedig nem tudjuk életben tartani. József Attila soraival: Le vagyok győzve, győzelem, ha van, de nincs, akinek megadjam magam. Úgy gondolom, hogy ez az életérzés ma sem idegen tőlünk.

 

 

Sztarenki Pál Popper Péter gondolkodót, esszéistát, pszichológust idézi: a művészet ma már nem az élménykeresés formája, hanem az információé . Furcsa kettősségben élünk és ezt a frusztrációs küszöböt nem tudjuk átlépni.

- Érthető ez? - kérdezi szemüvege mögül.

- Igen, az ember úgy érzi, nem azt az életet éli, amit neki kéne. Csehov az általa búcsúztatott világot, mely a lassú vidéki orosz élet végóráit mutatja, gúnyolja vagy szánja?

- Inkább szánja, bár hideg komédiának is szokták definiálni a Cseresznyéskertet. A szereplők elbeszélnek egymás mellett. A dialógusok nem információcserék, hanem sajátos monológok. Ma sem arra használjuk a beszédet, hogy közöljünk bármit, sőt ellenkezőleg, arra, hogy eltitkoljunk valamit. Ennek a kultúrája tobzódik. Nézze meg, nem beszélgetünk egymással. A családban sem: ";Szia. Kaja?, Hűtőben., Iskolában?, Semmi. Félünk attól, hogy ha beszélünk, kiderülünk ...

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

Sztarenki Pál Popper Péter gondolkodót, esszéistát, pszichológust idézi: a művészet ma már nem az élménykeresés formája, hanem az információé . Furcsa kettősségben élünk és ezt a frusztrációs küszöböt nem tudjuk átlépni.

- Érthető ez? - kérdezi szemüvege mögül.

- Igen, az ember úgy érzi, nem azt az életet éli, amit neki kéne. Csehov az általa búcsúztatott világot, mely a lassú vidéki orosz élet végóráit mutatja, gúnyolja vagy szánja?

- Inkább szánja, bár hideg komédiának is szokták definiálni a Cseresznyéskertet. A szereplők elbeszélnek egymás mellett. A dialógusok nem információcserék, hanem sajátos monológok. Ma sem arra használjuk a beszédet, hogy közöljünk bármit, sőt ellenkezőleg, arra, hogy eltitkoljunk valamit. Ennek a kultúrája tobzódik. Nézze meg, nem beszélgetünk egymással. A családban sem: ";Szia. Kaja?, Hűtőben., Iskolában?, Semmi. Félünk attól, hogy ha beszélünk, kiderülünk ...

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Érthető ez? - kérdezi szemüvege mögül.

- Igen, az ember úgy érzi, nem azt az életet éli, amit neki kéne. Csehov az általa búcsúztatott világot, mely a lassú vidéki orosz élet végóráit mutatja, gúnyolja vagy szánja?

- Inkább szánja, bár hideg komédiának is szokták definiálni a Cseresznyéskertet. A szereplők elbeszélnek egymás mellett. A dialógusok nem információcserék, hanem sajátos monológok. Ma sem arra használjuk a beszédet, hogy közöljünk bármit, sőt ellenkezőleg, arra, hogy eltitkoljunk valamit. Ennek a kultúrája tobzódik. Nézze meg, nem beszélgetünk egymással. A családban sem: ";Szia. Kaja?, Hűtőben., Iskolában?, Semmi. Félünk attól, hogy ha beszélünk, kiderülünk ...

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Érthető ez? - kérdezi szemüvege mögül.

- Igen, az ember úgy érzi, nem azt az életet éli, amit neki kéne. Csehov az általa búcsúztatott világot, mely a lassú vidéki orosz élet végóráit mutatja, gúnyolja vagy szánja?

- Inkább szánja, bár hideg komédiának is szokták definiálni a Cseresznyéskertet. A szereplők elbeszélnek egymás mellett. A dialógusok nem információcserék, hanem sajátos monológok. Ma sem arra használjuk a beszédet, hogy közöljünk bármit, sőt ellenkezőleg, arra, hogy eltitkoljunk valamit. Ennek a kultúrája tobzódik. Nézze meg, nem beszélgetünk egymással. A családban sem: ";Szia. Kaja?, Hűtőben., Iskolában?, Semmi. Félünk attól, hogy ha beszélünk, kiderülünk ...

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Igen, az ember úgy érzi, nem azt az életet éli, amit neki kéne. Csehov az általa búcsúztatott világot, mely a lassú vidéki orosz élet végóráit mutatja, gúnyolja vagy szánja?

- Inkább szánja, bár hideg komédiának is szokták definiálni a Cseresznyéskertet. A szereplők elbeszélnek egymás mellett. A dialógusok nem információcserék, hanem sajátos monológok. Ma sem arra használjuk a beszédet, hogy közöljünk bármit, sőt ellenkezőleg, arra, hogy eltitkoljunk valamit. Ennek a kultúrája tobzódik. Nézze meg, nem beszélgetünk egymással. A családban sem: ";Szia. Kaja?, Hűtőben., Iskolában?, Semmi. Félünk attól, hogy ha beszélünk, kiderülünk ...

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Igen, az ember úgy érzi, nem azt az életet éli, amit neki kéne. Csehov az általa búcsúztatott világot, mely a lassú vidéki orosz élet végóráit mutatja, gúnyolja vagy szánja?

- Inkább szánja, bár hideg komédiának is szokták definiálni a Cseresznyéskertet. A szereplők elbeszélnek egymás mellett. A dialógusok nem információcserék, hanem sajátos monológok. Ma sem arra használjuk a beszédet, hogy közöljünk bármit, sőt ellenkezőleg, arra, hogy eltitkoljunk valamit. Ennek a kultúrája tobzódik. Nézze meg, nem beszélgetünk egymással. A családban sem: ";Szia. Kaja?, Hűtőben., Iskolában?, Semmi. Félünk attól, hogy ha beszélünk, kiderülünk ...

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Inkább szánja, bár hideg komédiának is szokták definiálni a Cseresznyéskertet. A szereplők elbeszélnek egymás mellett. A dialógusok nem információcserék, hanem sajátos monológok. Ma sem arra használjuk a beszédet, hogy közöljünk bármit, sőt ellenkezőleg, arra, hogy eltitkoljunk valamit. Ennek a kultúrája tobzódik. Nézze meg, nem beszélgetünk egymással. A családban sem: ";Szia. Kaja?, Hűtőben., Iskolában?, Semmi. Félünk attól, hogy ha beszélünk, kiderülünk ...

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Inkább szánja, bár hideg komédiának is szokták definiálni a Cseresznyéskertet. A szereplők elbeszélnek egymás mellett. A dialógusok nem információcserék, hanem sajátos monológok. Ma sem arra használjuk a beszédet, hogy közöljünk bármit, sőt ellenkezőleg, arra, hogy eltitkoljunk valamit. Ennek a kultúrája tobzódik. Nézze meg, nem beszélgetünk egymással. A családban sem: ";Szia. Kaja?, Hűtőben., Iskolában?, Semmi. Félünk attól, hogy ha beszélünk, kiderülünk ...

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Színházba kell jönnünk, hogy beszélgessünk egymással saját magunkról?

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Hát persze, világos, én azt mondom, menjünk színházba, ha kíváncsiak vagyunk magunkra.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- Mitől más a történet, mint a tévében, a moziban, a könyvben?

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

- A személyes találkozást az élő eleven emberrel semmi sem pótolhatja. A roppant azonosulás lehetősége is megismételhetetlen. A színház érzéki találkozás, amit semmi más nem tud pótolni.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

Sztarenki Pállal az idei Hevesi-repertoár kapcsán karaktereket is kerestünk. Akikkel, nekünk nézőknek, muszáj lesz összefutnunk az évad során.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

Tudniillik lesz itt okos és dalos torkú lovászfiú, aki lóvá teszi az urakat (Mágnás Miska). Lesz itt hulla, akit fel-alá cipelnek (Mennyből a hulla), lesz itt Portugáliába elvágyódó értelmiségi, aki falusi kocsmában talál szerelmet (Portugál), lesz itt Szigfrid nevű játékos oroszlán (A kisfiú meg az oroszlánok). Itt lesz Mariska, a férjhez adandó úrilány is (Liliomfi). Itt lesz a tizennégy éves szerelmes fruska, aki az időleges halált is vállalja azért, akit tiltanak tőle (Rómeó és Júlia). Itt lesz két furcsa, szerencsétlen figura, akik egymásba kapaszkodva keresik igazi önmagukat (Minden jót Elling.)

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

Egyszóval mi is ott leszünk minden szerepben.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!