2020.11.03. 07:00
Ügyfélszolgálati központot alakítanának ki Nagykanizsán
Városi ügyfélszolgálati központ kialakítását tervezi az önkormányzat, hogy megkönnyítsék a lakosság számára az ügyintézést.
A múlt heti közgyűlésen Bodó László, az Éljen VárosuNK! Egyesület képviselője terjesztett elő önálló indítványt, amely egy közös városi ügyfélszolgálati központ kialakítását célozta. Az elképzelés szerint a leendő ügyfélszolgálati központ a Vásárcsarnok emeletén lévő, önkormányzati tulajdonú irodákban lenne kialakítva, ahol több önkormányzati társaság – VIA Kanizsa Városüzemeltető Zrt., Nagykanizsa Vagyongazdálkodási és Szolgáltatási Zrt., Netta-Pannonia Kft., Délzalai Vízmű Zrt. – ügyfélszolgálata lenne elérhető.
A képviselő hangsúlyozta: azért jelölte helyszínnek a Vásárcsarnokot, mert az épület mellett elegendő számú parkolóhely található, illetve a buszpályaudvarhoz való közelsége is segíti a gyors megközelítést.
Mint elhangzott: a konkrétumok – nyitvatartás, személyi és tárgyi feltételek – tekintetében mind az önkormányzat, mind a társaságok részéről további egyeztetésekre lesz szükség.
A közgyűlés felhatalmazta Balogh László polgármestert, hogy a közös ügyfélszolgálati iroda költségigényét mérje fel és készítsen konstrukciót annak megvalósítására.