az ügyintézés könnyítéséért

2020.11.03. 07:00

Ügyfélszolgálati központot alakítanának ki Nagykanizsán

Városi ügyfélszolgálati központ kialakítását tervezi az önkormányzat, hogy megkönnyítsék a lakosság számára az ügyintézést.

Pásztor András

A múlt heti közgyűlésen Bodó László, az Éljen VárosuNK! Egyesület képviselője terjesztett elő önálló indítványt, amely egy közös városi ügyfélszolgálati központ kialakítását célozta. Az elképzelés szerint a leendő ügyfélszolgálati központ a Vásárcsarnok emeletén lévő, önkormányzati tulajdonú irodákban lenne kialakítva, ahol több önkormányzati társaság – VIA Kanizsa Városüzemeltető Zrt., Nagykanizsa Vagyongazdálkodási és Szolgáltatási Zrt., Netta-Pannonia Kft., Délzalai Vízmű Zrt. – ügyfélszolgálata lenne elérhető.

A képviselő hangsúlyozta: azért jelölte helyszínnek a Vásárcsarnokot, mert az épület mellett elegendő számú parkolóhely található, illetve a buszpályaudvarhoz való közelsége is segíti a gyors megközelítést.

Mint elhangzott: a konkrétumok – nyitvatartás, személyi és tárgyi feltételek – tekintetében mind az önkormányzat, mind a társaságok részéről további egyeztetésekre lesz szükség.

A közgyűlés felhatalmazta Balogh László polgármestert, hogy a közös ügyfélszolgálati iroda költségigényét mérje fel és készítsen konstrukciót annak megvalósítására.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában