Szponzorált tartalom

2020.11.11. 10:13

Linképítés – a kötelező „rossz” lenne?

A sikeres vállalkozások titka a megfeszített munka, a megfelelő szakmai alázat és a megalkuvást nem ismerő ambíció – no meg persze a megfelelő számú, jól elhelyezett reklám. A marketing ereje hatalmas – tudják ezt jól azok, akiknek a webáruháza mágnesként vonzza a látogatókat. Ebben segít a linképítés!

Hogyan épül a webshop sikere?

A Google találati listájának első néhány helyéért nagy harcok folynak az azonos tevékenységi körben forgó webáruházak között. Ahhoz, hogy e „közdelem” lényegét mélységeiben megérthessük, avanzsáljunk át néhány perc erejéig egyszeri látogatóvá. Ha valamilyen téma érdekel minket, esetleg vásárlási célzattal jelentünk meg az online térben, a böngészőbe „bepötyögött” kifejezésünkre a választ óhatatlanul is az első néhány találati eredménytől, webáruháztól várjuk. Ritkán vesszük a fáradtságot arra, hogy legörgessünk- hát még arra, hogy lapozzunk is egyet!

Keresőoptimalizálással a kívánatosabb helyezésért

Sohasem lehetünk annyira magányosak, mint a Google második vagy harmadik oldalán lévő honlapok – a népszerűtlenebb helyezést elérő oldalakról már nem is beszélve! Cégtulajdonosként minden erőnkkel azon vagyunk hát, hogy a webshopunk nívósabb helyet kaphasson a virtuális szférában. A sikeres keresőoptimalizáláshoz viszont szükség van linképítésre is – ami, lássuk be, balul is elsülhet, ha nem vagyunk profik a témában.

Linképítés árak, avagy mire számíthatunk, ha profikkal szerződünk

Ahogy arra korábban céloztunk, maga a linképítés a nem szakmabelinek nehézkesnek, sőt, akár unalmasnak is tűnhet – ennek ellenére viszont elengedhetetlen ahhoz, hogy a webáruháznak megfelelő számú látogatója legyen. A kielégítő eredményekért minden esetben professzionális szakembert kell keresni, aki segít nemcsak magában a már említett folyamatban, de igény szerint akár az egész keresőoptimalizálás lebonyolítása során is végig fogja a kezünket. A kérdés már csak az, mennyibe kerül mindez?

Két legyet egy csapásra

A kérdést két oldalról közelíthetjük meg. Kijelenthetjük ugyanis, hogy a linképítés árak a földön járnak, a beinvesztált pénzünkért cserébe pedig felsőkategóriás kiszolgálásban lehet részünk. A minőségi szolgáltatás azonban egy másik pozitív hozadékkal is bír, amire talán elsőkörben nem is számítottunk. Abban az esetben ugyanis, ha cégvezetőként szakértőkre bízzuk a kérdést, rengeteg energiát és időt megspórolhatunk, amelyet, az „idő pénz” elvéből kiindulva számos, gyümölcsöző projektbe is befektethetünk. Ez pedig a tipikus „win-win” iskolapéldája, azaz csak nyerhetünk, ha profi kezekbe helyezzük a webáruházunk jövőjét.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!