2010.09.18. 06:27
Panasz: sokkoló számla, hibásan
Az adatbázisban felmerülő problémák miatt számlázott hibásan a pécsi székhelyű cég. A meghibásodást kijavították, aki mégis hibát észlel, reklamálhat az ügyfélszolgálatnál.
Kellemetlen élményben volt része a zalaapáti Könczöl családnak, amikor a postás legutóbb hozta a számlát. Az eddigi 3600 Ft-os átalány csatornadíj helyett a számla alján egy ötszámjegyű összeg is szerepelt, mint be nem fizetett tartozás.
A család rögtön hívta az ügyfélszolgálatot, aminek címét és adatait hosszas nyomozást követően sikerült megszerezni, de ott sajnos senki nem vette fel a telefont először, másodszor és még harmadszor sem. Végül sikerrel jártak, a hölgy a vonal végén közölte, hogy a dolog központi hiba, és kéri, ne törődjenek vele.
- Az ilyen eseteknek mindenképpen utána kell járni - válaszol kérdésünkre dr. Németh Gyöngyi, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Nyugat-dunántúli Regionális Felügyelőség zalaegerszegi jogásza -, ha egy cég kimutatás szerinti kintlévőséget tüntet fel a számlán, ami az érintett fél szerint jogszerűtlen, a követelésről írásban, mégpedig ajánlott levélben, tájékoztatást kell kérni a szolgáltatótól.
Az érintett Vár-Vi-Za Kft. képviseletében Schmidt László ügyvezető lapunknak elmondta, hogy nagyon sajnálja a történteket, de egy október 5-ei székházfoglalás következtében hiba lépett fel a központi adatfeldolgozásban, amely számos estben hibás tételek kiszámlázását eredményezte.
- Június 30-ig próbáltuk rendbe hozni a fellépő hibát - fűzi hozzá - de úgy látszik, még mindig előfordulnak eltérések. Ha valakinek ilyen jellegű panasza van, s személyesen jelzi, ügyfélszolgálatunkon orvosoljuk a problémát.