Egyéb

2011.10.01. 02:30

Előfizetőink és partnereink körében is népszerű a hűségkártya

A Hűségkártya-program új szezonjához új, tetszetős plasztiklapocska is jár. Ezek mától érvényesek.

Péter Gyöngyi

A Pannon Lapok Társaságának öt lapja - köztük természetesen a Zalai Hírlap is - azért indította el programját, hogy kedveskedjen, segítsen olvasóinak: azoknak, akiknek legalább egy éve folyamatos előfizetésük van, illetve vállalkoznak rá, hogy legalább egy esztendőn át járatják az újságot, Hűségkártyát ajándékoztunk, ajándékozunk, mely kedvezményes vásárlásra jogosítja felmutatóját az elfogadóhelyeken. A négy megyében, Zala mellett Fejér, Vas és Veszprém megyében több száz üzlet, szolgáltató várja a hűséges előfizetőket, immár a megújult kártyával.

A zalaegerszegi László Edittel a Zalai Hírlap ügyfélszolgálati irodájában találkoztunk. Természetesen nála volt a plasztiklapocska is.

- Édesanyám használja javarészt, az ő nevén is van, de végül is az egész család él a lehetőséggel - árulta el. - Általában, mint most is, hirdetések feladásánál mutatjuk fel, de az egyik helyi herbáriában szintén nagy hasznát vesszük.

Egy másik egerszegi hölgy, Zsuzsa, szintén kártyával érkezett az irodába.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

A Pannon Lapok Társaságának öt lapja - köztük természetesen a Zalai Hírlap is - azért indította el programját, hogy kedveskedjen, segítsen olvasóinak: azoknak, akiknek legalább egy éve folyamatos előfizetésük van, illetve vállalkoznak rá, hogy legalább egy esztendőn át járatják az újságot, Hűségkártyát ajándékoztunk, ajándékozunk, mely kedvezményes vásárlásra jogosítja felmutatóját az elfogadóhelyeken. A négy megyében, Zala mellett Fejér, Vas és Veszprém megyében több száz üzlet, szolgáltató várja a hűséges előfizetőket, immár a megújult kártyával.

A zalaegerszegi László Edittel a Zalai Hírlap ügyfélszolgálati irodájában találkoztunk. Természetesen nála volt a plasztiklapocska is.

- Édesanyám használja javarészt, az ő nevén is van, de végül is az egész család él a lehetőséggel - árulta el. - Általában, mint most is, hirdetések feladásánál mutatjuk fel, de az egyik helyi herbáriában szintén nagy hasznát vesszük.

Egy másik egerszegi hölgy, Zsuzsa, szintén kártyával érkezett az irodába.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

A zalaegerszegi László Edittel a Zalai Hírlap ügyfélszolgálati irodájában találkoztunk. Természetesen nála volt a plasztiklapocska is.

- Édesanyám használja javarészt, az ő nevén is van, de végül is az egész család él a lehetőséggel - árulta el. - Általában, mint most is, hirdetések feladásánál mutatjuk fel, de az egyik helyi herbáriában szintén nagy hasznát vesszük.

Egy másik egerszegi hölgy, Zsuzsa, szintén kártyával érkezett az irodába.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

A zalaegerszegi László Edittel a Zalai Hírlap ügyfélszolgálati irodájában találkoztunk. Természetesen nála volt a plasztiklapocska is.

- Édesanyám használja javarészt, az ő nevén is van, de végül is az egész család él a lehetőséggel - árulta el. - Általában, mint most is, hirdetések feladásánál mutatjuk fel, de az egyik helyi herbáriában szintén nagy hasznát vesszük.

Egy másik egerszegi hölgy, Zsuzsa, szintén kártyával érkezett az irodába.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

- Édesanyám használja javarészt, az ő nevén is van, de végül is az egész család él a lehetőséggel - árulta el. - Általában, mint most is, hirdetések feladásánál mutatjuk fel, de az egyik helyi herbáriában szintén nagy hasznát vesszük.

Egy másik egerszegi hölgy, Zsuzsa, szintén kártyával érkezett az irodába.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

- Édesanyám használja javarészt, az ő nevén is van, de végül is az egész család él a lehetőséggel - árulta el. - Általában, mint most is, hirdetések feladásánál mutatjuk fel, de az egyik helyi herbáriában szintén nagy hasznát vesszük.

Egy másik egerszegi hölgy, Zsuzsa, szintén kártyával érkezett az irodába.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

Egy másik egerszegi hölgy, Zsuzsa, szintén kártyával érkezett az irodába.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

Egy másik egerszegi hölgy, Zsuzsa, szintén kártyával érkezett az irodába.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

- Megkaptam már az újat is - tudtuk meg tőle. - Sokszor használom, általában megkérdezem az üzletben, hogy van-e rá lehetőség, mert bevallom, e téren figyelmetlen vagyok: érkezéskor nem nézem meg, a kirakatban szerepel-e az Elfogadóhely matrica. Elsősorban élelmiszerboltban éltem eddig a lehetőséggel, húst vásároltam vele kedvezménnyel, de a kártya segítségével a lányom vett már engedményes áron cipőt, ruhát is. Sok kicsi sokra megy...

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

Elfogadóhelyként a megyeszékhelyi Dávid Divat üzlet is harmadik szezonját kezdte idén programunkban.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

- Designos az új kártya, sokan használták már a napokban, sőt, már az előző héten is találkoztam az új mintás formával - osztotta meg velünk tapasztalatait Horváth Gyöngyi, a Dávid Divat tulajdonosa. Mint elmondta, mostanra már természetessé vált a kártyahasználat.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

Egyetért ezzel Laska István is, a Zalaiparker Zrt. vezetője.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

- Kint van már mindkét üzletünkben az új matrica. Kezd valóban rendszeres lenni a kártyahasználat, sokan azért is térnek vissza hozzánk, mert elfogadjuk. Igaz, az még mindig előfordul, hogy valaki már csak akkor mutatja fel, amikor a pénztárnál beütötték az eredeti árat... - említette.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!