2010.01.26. 11:29
A magyar ember így épít utat
Lassan kikeveredünk a télből, s az elolvadó hó alól az ébredő természettel együtt kibukkannak az utak új kátyúi is. A fenntartók előtt napi szinten jelenik meg a kihívás, melynek szinte képtelenség úgy megfelelni, hogy az autósok elégedettek legyenek. Összeállításunk városi erőfeszítésekről szól.
A két szakember véleménye egybehangzó: ami a meglévő úthálózatból a rendelkezésre álló anyagi erő mellett kihozható, azt a szakemberek megteszik, más kérdés, hogy a sok, a kevés és az elég viszonylagos fogalmak.
- Tavaly 658 tonna aszfaltot használtunk fel a város útjain kátyúzásra - hallottuk Paksa Ferenctől. - Ez szerintem sok, ahhoz képest mindenképp, hogy az üzemmérnökségünk kezelésében lévő összes többi, településen kívüli úton nem javítottunk ennyit. Más szempontból a mennyiség elég - elég volt arra, hogy a keletkezett úthibákat kijavítsuk, hogy a város útjain közlekedni lehessen. De persze tudom, hogy sokan nagyon kevésnek tartják, elvégre a kátyúk újratermelődnek. De tudomásul kell venni, hogy ez a javítgatás csak tűzoltás , az útfelújítást nem pótolhatja.
A Magyar Autóklub megyeszékhelyi műszaki bázisát vezető Mátyás István azt emelte ki: a kátyúk okozta sérülések megelőzésére minden autósnak ajánlja, az utak mellett jelzett sebességkorlátozások betartását. Ugyanakkor hozzátette: az a tapasztalat sem nélkülöz minden alapot, hogy az útfenntartók inkább tábláznak, semmint javítanának, sok helyen pedig már olyan alacsony a sebességhatár, hogy szinte csak lépésben lehet haladni...
- Ha valaki kátyút fog , midenképp érdemes szerelőhöz vinni az autót - fogalmazott. - A tipikus sérülések egy része (eldeformálódott tárcsa, kiszakadt gumi), ugyan laikus számára is egyértelmű, de például a futóművet érhetik olyan rejtett sérülések, amelyeket csak a szakember veszi észre. S hosszú távon ezek is nagy károkat okozhatnak.
Nagykanizsán évente átlagosan 20-25 millió forintot költenek kátyúzására, ám ez az összeg csak arra elegendő, hogy ne romoljon nagy mértékben az utak állapota. A kátyúzásért felelős VIA Kanizsa Nonprofit Zrt.-nél egyébként folyamatos a gödrök betemetése, a társaság decemberben 120, január elején 60, a hónap közepén pedig újabb 120 kátyú javítását rendelte meg.
- A munka menetét az időjárás befolyásolja, az elmúlt hetekben a hóesés és az olvadás miatt nem tudott dolgozni a kivitelező, ám decemberben több helyen is kijavították az aszfaltot - mondta Kovács Zoltán városgondnok. - Persze télen csak kátyúzókeveréket (hideg aszfaltot) használhatunk, ami közel sem olyan tartós, mint a meleg változat , viszont kétszer annyiba kerül. Tartós kátyúzásra csak tavasszal lesz lehetőség, amikor az aszfaltkeverő üzemekben megindul a termelés.
- A munka menetét az időjárás befolyásolja, az elmúlt hetekben a hóesés és az olvadás miatt nem tudott dolgozni a kivitelező, ám decemberben több helyen is kijavították az aszfaltot - mondta Kovács Zoltán városgondnok. - Persze télen csak kátyúzókeveréket (hideg aszfaltot) használhatunk, ami közel sem olyan tartós, mint a meleg változat , viszont kétszer annyiba kerül. Tartós kátyúzásra csak tavasszal lesz lehetőség, amikor az aszfaltkeverő üzemekben megindul a termelés.
A város kátyúhelyzetét havonta-kéthavonta felmérik, illetve a lakossági bejelentéseket is listázzák, majd fontossági sorrendet állítanak fel.
- A belvárosi körzet elsőbbséget élvez, hiszen ezeket a szakaszokat az átlagosnál többen használják - hangsúlyozta a városgondnok, aki egyúttal azt is jelezte: a nagy kiterjedésű, mély kátyúkat is gyorsan betömik , nehogy balesetet okozzanak.
A kérdésre, hogy mennyi pénzre lenne szükség az összes kátyú befedéséhez, nem tudott konkrét összeget mondani a városgondnok. Azokon az utakon és járdákon ugyanis, ahol sok a kátyú, gazdaságosabb a teljes aszfaltréteg cseréje, mint a folyamatos toldozgatás. A szakember szerint a legnagyobb probléma, hogy a városi úthálózat - közel 140 kilométer - nagy része elöregedett, sok útszakaszt 10-15 éve újítottak fel utoljára.
Keszthely térségében is folyamatosan kátyúznak a szakemberek - ha az időjárás engedi. Bui Hung Manh, a mintegy négyszáz kilométernyi szakaszt felügyelő keszthelyi üzemmérnökség vezetője azt mondja: a csapadék és a fagy miatt pillanatok alatt kialakulnak a kátyúk, napról napra változik a helyzet.
- Problémát jelent az is, hogy elöregedtek a burkolatok, s az időjárás emiatt jobban kikezdi az aszfaltot. Az úgynevezett makadám szakaszoknál hatványozottan jelentkezik a probléma - fogalmazott. - Az útellenőrök folyamatosan járják a hálózatot, s jelzéseik alapján orvosoljuk a problémákat. A főutakra kiemelt figyelmet fordítunk, ám a 76-oson, Fenékpusztánál, a 75-ös és 76-os találkozásánál a kátyúk mellett nyomvályúk is nehezítik a forgalmat. A 71-esen is van rész, ahol megsüllyedt, töredezik a burkolat. Minden tekintetben kritikus a vindornyaszőlősi rész, ennek teljes felújítását már tervezik.
- Problémát jelent az is, hogy elöregedtek a burkolatok, s az időjárás emiatt jobban kikezdi az aszfaltot. Az úgynevezett makadám szakaszoknál hatványozottan jelentkezik a probléma - fogalmazott. - Az útellenőrök folyamatosan járják a hálózatot, s jelzéseik alapján orvosoljuk a problémákat. A főutakra kiemelt figyelmet fordítunk, ám a 76-oson, Fenékpusztánál, a 75-ös és 76-os találkozásánál a kátyúk mellett nyomvályúk is nehezítik a forgalmat. A 71-esen is van rész, ahol megsüllyedt, töredezik a burkolat. Minden tekintetben kritikus a vindornyaszőlősi rész, ennek teljes felújítását már tervezik.
Az elöregedett, rossz állapotú, kátyús burkolat részleges felújítása nem végleges megoldás, azt csak a teljes rekonstrukció jelenthet.
- Mindennek ellenére azt mondom, Keszthely térségében kátyúk tekintetében jobb a helyzet, mint országosan, vagy a megye más részeiben - jelentette ki Bui Hung Manh, akitől megtudtuk azt is: természetesen hozzájuk is érkeztek jelzések kátyúk által okozott gépjármű-sérülésekről, ám nem nagy számban. Az ügyeket a társaság központja kezeli és vizsgálja.
A városi önkormányzati kezelésben lévő utak helyzetét egyébként a térségben nagyban javította, hogy Keszthelyen, Hévízen és Zalaszentgróton pályázati pénzekből az elmúlt években számos utca kapott új burkolatot.
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
Az elöregedett, rossz állapotú, kátyús burkolat részleges felújítása nem végleges megoldás, azt csak a teljes rekonstrukció jelenthet.
- Mindennek ellenére azt mondom, Keszthely térségében kátyúk tekintetében jobb a helyzet, mint országosan, vagy a megye más részeiben - jelentette ki Bui Hung Manh, akitől megtudtuk azt is: természetesen hozzájuk is érkeztek jelzések kátyúk által okozott gépjármű-sérülésekről, ám nem nagy számban. Az ügyeket a társaság központja kezeli és vizsgálja.
A városi önkormányzati kezelésben lévő utak helyzetét egyébként a térségben nagyban javította, hogy Keszthelyen, Hévízen és Zalaszentgróton pályázati pénzekből az elmúlt években számos utca kapott új burkolatot.
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
Az elöregedett, rossz állapotú, kátyús burkolat részleges felújítása nem végleges megoldás, azt csak a teljes rekonstrukció jelenthet.
- Mindennek ellenére azt mondom, Keszthely térségében kátyúk tekintetében jobb a helyzet, mint országosan, vagy a megye más részeiben - jelentette ki Bui Hung Manh, akitől megtudtuk azt is: természetesen hozzájuk is érkeztek jelzések kátyúk által okozott gépjármű-sérülésekről, ám nem nagy számban. Az ügyeket a társaság központja kezeli és vizsgálja.
A városi önkormányzati kezelésben lévő utak helyzetét egyébként a térségben nagyban javította, hogy Keszthelyen, Hévízen és Zalaszentgróton pályázati pénzekből az elmúlt években számos utca kapott új burkolatot.
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
- Mindennek ellenére azt mondom, Keszthely térségében kátyúk tekintetében jobb a helyzet, mint országosan, vagy a megye más részeiben - jelentette ki Bui Hung Manh, akitől megtudtuk azt is: természetesen hozzájuk is érkeztek jelzések kátyúk által okozott gépjármű-sérülésekről, ám nem nagy számban. Az ügyeket a társaság központja kezeli és vizsgálja.
A városi önkormányzati kezelésben lévő utak helyzetét egyébként a térségben nagyban javította, hogy Keszthelyen, Hévízen és Zalaszentgróton pályázati pénzekből az elmúlt években számos utca kapott új burkolatot.
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
- Mindennek ellenére azt mondom, Keszthely térségében kátyúk tekintetében jobb a helyzet, mint országosan, vagy a megye más részeiben - jelentette ki Bui Hung Manh, akitől megtudtuk azt is: természetesen hozzájuk is érkeztek jelzések kátyúk által okozott gépjármű-sérülésekről, ám nem nagy számban. Az ügyeket a társaság központja kezeli és vizsgálja.
A városi önkormányzati kezelésben lévő utak helyzetét egyébként a térségben nagyban javította, hogy Keszthelyen, Hévízen és Zalaszentgróton pályázati pénzekből az elmúlt években számos utca kapott új burkolatot.
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
A városi önkormányzati kezelésben lévő utak helyzetét egyébként a térségben nagyban javította, hogy Keszthelyen, Hévízen és Zalaszentgróton pályázati pénzekből az elmúlt években számos utca kapott új burkolatot.
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
A városi önkormányzati kezelésben lévő utak helyzetét egyébként a térségben nagyban javította, hogy Keszthelyen, Hévízen és Zalaszentgróton pályázati pénzekből az elmúlt években számos utca kapott új burkolatot.
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
Lentiben tavaly közel 7,6 millió forintot fordított az önkormányzat a saját tulajdonú utak kátyúzására - tudatta Nógrádi László polgármester, aki azt is hozzátette, hogy a város szerkezete (az öt városrész és a Lenti-hegy) miatt komoly úthálózatot kell karbantartani. Az idei tél a Kerka-parti városban is komoly meghibásodásokat okozott, ám a javításokkal egyelőre még várnak, hiszen az állandósult nagyarányú hőingadozás, a csapadékosabb időjárás miatt bizonyára keletkeznek még kátyúk az utakon.
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
- Meg kell várni a tél visszavonulását, s utána végzünk egy átfogó felmérést - magyarázta Nógrádi László. - Tudjuk jól, hogy vannak a városnak olyan frekventált pontjai (például a fürdőhöz vezető utak vagy a családi házas övezetek), ahol már most indokolt lenne a kátyúzás, ám ha egyszer nekilátunk a feladatnak, akkor valamennyi hibát ki szeretnénk javítani. Emellett folytatjuk a burkolat-felújítási programunkat is, vagyis reményeink szerint 2010-ben is lesznek olyan utak, ahol teljes szélességében végzünk aszfaltozást.
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor
Letenye az egyetlen zalai város, mely tavaly nem költött kátyúzásra. Halmi Béla polgármester elmondta: náluk csak az állami utakon lehet lyukakat találni.
Szerzők: Gyuricza Ferenc, Pásztor András, Sámel József, Varga Andor