Zalaegerszeg

2015.08.21. 19:51

Félórás várakozás után jutottak csak be - Olvasói panasz és válasz a termálfürdőből

Zalaegerszeg - A megyeszékhelyi termálfürdőben a minap átélt kellemetlenségeit osztotta meg szerkesztőségünkkel olvasónk, Jakabfy Sándorné.

Magyar Hajnalka

– Augusztus 4-én, kedden 10 órakor szerettünk volna egy baráti társasággal bejutni a zalaegerszegi termálfürdőbe, de nem sikerült – áll levelében. Nem engedtek be bennünket, mondván: „nincs pénztáros”. Azt hittük rossz vicc, de nem! Kértem, hogy ne kelljen már mozgássérült és idős embereknek a kánikulában, hosszú sorban a napon várakozni, hadd menjünk be legalább az aulába. Nem engedték. Aztán bementünk, és legalább leülhettek a fájós lábúak. Kértem, hogy hívják a fürdő vezetőjét, de erre nem került sor. A feszültség egyre fokozódott, és ennek hangot is adtam. Mintegy fél óra várakozás után bebocsátást nyertünk, addigra 65 fő gyűlt össze belépésre várva. Az öltözőben röpködtek a megjegyzések, „na, többet ide se jövünk!”, stb.

Évek óta minden kedden a termálban töltünk egy hosszú napot, de kikapcsolódni jön ide az ember, nem mérgelődni – folytatódik a levél. A zalaegerszegiek hosszú évekig vártak arra, hogy legyen egy meleg vizes fürdőjük, és azt hittük, majd tovább fejlődik, emelkedik a színvonal. Sajnos ennek az ellenkezője látszik. A korábban tapasztalt hiányosságokról – például, hogy télen hideg a kinti medence vize, a jakuzzikban pedig nem működnek a lábmasszírozók –, 2015 március 3-án egyoldalas bejegyzést tettünk a vásárlók könyvébe, 25 aláírással. A mai napig nem méltattak válaszra. Mintha nem érdekelne senkit, hogy elégedetlenek vagyunk. Pedig ez egy szolgáltatás, amit szeretnénk maradéktalanul élvezni.

Jakabfy Sándorné levelét, reagálást kérve, továbbítottuk a termálfürdőnek, ahonnan Bogdán Tamás üzemeltetőtől kaptunk választ.

Mint írja, náluk alapelv, hogy a vendégnek mindig igaza van, és igyekeznek minden hiányosságot folyamatosan javítani. Hozzátette még, ő 2014. december 1-je óta látja el az üzemeltetői feladatokat, azóta a fürdő teljesen új tetőszerkezetet kapott, a munkát június végén fejezték be. Azóta is zajlanak fejlesztések, szeptemberben pedig folytatódik a fürdő gyógyvízzé minősítésének procedúrája.

A konkrét felvetés kapcsán megtudtuk, a kérdéses napon a pénztáros méltányolható családi okok miatt késett 15 percet, emiatt mutatkozott fennakadás a beléptetésben. A termálfürdő az év 365 napjában nyitva áll, egy évben egyszer talán megbocsátható egy ilyen hiba – írja. A kellemetlenségért elnézést kérnek a vendégektől.

Kitért rá, hogy a kifogásolt élményelemet megjavították, az meghatározott időprogram szerint működik.

Ami a szabadtéri medence vízhőfokát illeti, azt automata szabályozza, és tartja 33-36 Celsius-fokos tartományban – jelezte. Extrém hideg téli napokon előfordulhat, hogy átmenetileg ezen tartomány alá süllyed a víz hőmérséklete.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!