2010.10.22. 02:28
A jó reklám titka (fotókkal)
Lapcsoportunk, a Pannon Lapok Társasága hirdetői szemináriumot tartott csütörtökön a városban ügyfelei részére, akik neves szakemberektől megtudhatták a jó hirdetés titkát.
A Zalai Hírlap hirdetői számára a MenDan Aparthotelben megtartott előadás-sorozaton megjelenteket elsőként Molnár Peggy hirdetési főosztályvezető köszöntötte, elárulva: a Pannon Lapok Társasága szakmai szemináriumát azért hívták életre, hogy segíthessék ügyfeleik marketingkommunikációját.
Ennek jegyében négy előadás keretében ismerkedhettek a résztvevők a piackutatás, a hirdetések és a kreativitás szerepével a marketingben, valamint a Zalai Hírlap kínálta lehetőségekkel.
Duránszkai Gábor, a TNS-Global Hungary ügyvezető igazgatója a piackutatás jelentőségéről beszélt. Rámutatott: nagyon fontos, hogy folyamatosan végezzünk hasonló kutatásokat, melyek során felmérhető, hogy egy adott cég által megjelölt célcsoport tagjai például milyen szolgáltatások iránt érdeklődnek.Fontos a megkérdezetteknek feltett kérdések érthetősége, tömörsége, de még azok sorrendje is.
Pénzes Anna, a Mediaspirit Consulting Kft. ügyvezető igazgatója a gondolatmenetet folytatva arról beszélt, hogy milyen szempontok alapján érdemes kiválasztani azt a médiumot, melyben hirdetni kíván egy cég. Jelezte: meg kell találni azokat a felületeket, melyeket a célcsoport tagjai közül a legtöbben használnak.
Körösvölgyi Zoltán az Art Média kreatív igazgatója kreatív igazgatója konkrét példákkal mutatta be, hogy a szakemberek milyen reklámokat tartanak jónak illetve rossznak. Szólt a hirdetésekkel szembeni fő kritériumokról is, kiemelve: a jó reklám az alapvető emberi értékekre épül, melyekkel sokan tudnak azonosulni. Végül Berkes Bálint, a Pannon Lapok Társasága országos értékesítési vezetője beszélt a Zalai Hírlap, illetve lapunk online változatának hirdetési lehetőségeiről.
● A szemináriumon új innovatív lehetőségként ajánlották a Zalai Hírlapnál is bevezetett „félkabát” hirdetést
● A Zalai Hírlap honlapja immár a megye első számú on-line hírforrásává vált, havi 93 ezer látogatóval
● Az internetes olvasók több mint 70 százaléka közép- vagy felsőfokú végzettségű, s elsősorban 25–50 év közötti városban lakó ember
● A szeminárium előtt elvégzett négymegyés (Fejér, Vas, Veszprém, Zala) piackutatás alapján a válaszadók 74,5 százaléka olvassa a megyei napilapokat