Hírek

2010.10.22. 02:28

A jó reklám titka (fotókkal)

Lapcsoportunk, a Pannon Lapok Társasága hirdetői szemináriumot tartott csütörtökön a városban ügyfelei részére, akik neves szakemberektől megtudhatták a jó hirdetés titkát.

Szalabán Attila

A Zalai Hírlap hirdetői számára a MenDan Aparthotelben megtartott előadás-sorozaton megjelenteket elsőként Molnár Peggy hirdetési főosztályvezető köszöntötte, elárulva: a Pannon Lapok Társasága szakmai szemináriumát azért hívták életre, hogy segíthessék ügyfeleik marketingkommunikációját.

Ennek jegyében négy előadás keretében ismerkedhettek a résztvevők a piackutatás, a hirdetések és a kreativitás szerepével a marketingben, valamint a Zalai Hírlap kínálta lehetőségekkel.

Duránszkai Gábor, a TNS-Global Hungary ügyvezető igazgatója a piackutatás jelentőségéről beszélt. Rámutatott: nagyon fontos, hogy folyamatosan végezzünk hasonló kutatásokat, melyek során felmérhető, hogy egy adott cég által megjelölt célcsoport tagjai például milyen szolgáltatások iránt érdeklődnek.Fontos a megkérdezetteknek feltett kérdések érthetősége, tömörsége, de még azok sorrendje is.


 
Pénzes Anna, a Mediaspirit Consulting Kft. ügyvezető igazgatója a gondolatmenetet folytatva arról beszélt, hogy milyen szempontok alapján érdemes kiválasztani azt a médiumot, melyben hirdetni kíván egy cég. Jelezte: meg kell találni azokat a felületeket, melyeket a célcsoport tagjai közül a legtöbben használnak. 

Körösvölgyi Zoltán az Art Média kreatív igazgatója kreatív igazgatója konkrét példákkal mutatta be, hogy a szakemberek milyen reklámokat tartanak jónak illetve rossznak. Szólt a hirdetésekkel szembeni fő kritériumokról is, kiemelve: a jó reklám az alapvető emberi értékekre épül, melyekkel sokan tudnak azonosulni. Végül Berkes Bálint, a Pannon Lapok Társasága országos értékesítési vezetője beszélt a Zalai Hírlap, illetve lapunk online változatának hirdetési lehetőségeiről.

 ● A szemináriumon új  innovatív lehetőségként  ajánlották a Zalai Hírlapnál  is bevezetett „félkabát”  hirdetést 
● A Zalai Hírlap honlapja  immár a megye első  számú on-line hírforrásává  vált, havi 93 ezer  látogatóval 
● Az internetes olvasók  több mint 70 százaléka  közép- vagy felsőfokú  végzettségű, s elsősorban  25–50 év közötti városban  lakó ember 
● A szeminárium előtt  elvégzett négymegyés  (Fejér, Vas, Veszprém,  Zala) piackutatás alapján  a válaszadók 74,5 százaléka  olvassa a megyei  napilapokat 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!