2010.04.08. 04:26
A megyei és helyi lapok továbbra is népszerűek
Nem csökken az újságolvasás népszerűsége a lakosság körében, csupán a preferenciák rendeződnek át - derül ki egy felmérésből.
A magyar felnőttek közül tízből nyolcan legalább egy lapot olvastak a Nemzeti MédiaAnalízisben mért 160 sajtókiadvány közül, az olvasók átlagosan 3,7 lapot vettek a kezükbe a 2009 júliusától decemberig tartó időszakban.
Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat az egyes fizetős laptípusok közül a megyei napilapok a legkedveltebbek, a felnőtt lakosság 28 százaléka olvassa ezeket (ez a szám a 18 vidéki megye lakosságára vetítve 39 százalék). A válaszadók jelentős arányban (24 százalék) forgatják az önállóan terjesztett tévémagazinokat, míg a harmadik legolvasottabb lapcsoportot az általános női lapok jelentik (23 százalék).
A magyar felnőttek közül tízből nyolcan legalább egy lapot olvastak a Nemzeti MédiaAnalízisben mért 160 sajtókiadvány közül, az olvasók átlagosan 3,7 lapot vettek a kezükbe a 2009 júliusától decemberig tartó időszakban.
Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat az egyes fizetős laptípusok közül a megyei napilapok a legkedveltebbek, a felnőtt lakosság 28 százaléka olvassa ezeket (ez a szám a 18 vidéki megye lakosságára vetítve 39 százalék). A válaszadók jelentős arányban (24 százalék) forgatják az önállóan terjesztett tévémagazinokat, míg a harmadik legolvasottabb lapcsoportot az általános női lapok jelentik (23 százalék).
Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat az egyes fizetős laptípusok közül a megyei napilapok a legkedveltebbek, a felnőtt lakosság 28 százaléka olvassa ezeket (ez a szám a 18 vidéki megye lakosságára vetítve 39 százalék). A válaszadók jelentős arányban (24 százalék) forgatják az önállóan terjesztett tévémagazinokat, míg a harmadik legolvasottabb lapcsoportot az általános női lapok jelentik (23 százalék).
Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat az egyes fizetős laptípusok közül a megyei napilapok a legkedveltebbek, a felnőtt lakosság 28 százaléka olvassa ezeket (ez a szám a 18 vidéki megye lakosságára vetítve 39 százalék). A válaszadók jelentős arányban (24 százalék) forgatják az önállóan terjesztett tévémagazinokat, míg a harmadik legolvasottabb lapcsoportot az általános női lapok jelentik (23 százalék).