Gazdaság

2010.04.08. 04:26

A megyei és helyi lapok továbbra is népszerűek

Nem csökken az újságolvasás népszerűsége a lakosság körében, csupán a preferenciák rendeződnek át - derül ki egy felmérésből.

Varga Lívia

A magyar felnőttek közül tízből nyolcan legalább egy lapot olvastak a Nemzeti MédiaAnalízisben mért 160 sajtókiadvány közül, az olvasók átlagosan 3,7 lapot vettek a kezükbe a 2009 júliusától decemberig tartó időszakban.

Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat az egyes fizetős laptípusok közül a megyei napilapok a legkedveltebbek, a felnőtt lakosság 28 százaléka olvassa ezeket (ez a szám a 18 vidéki megye lakosságára vetítve 39 százalék). A válaszadók jelentős arányban (24 százalék) forgatják az önállóan terjesztett tévémagazinokat, míg a harmadik legolvasottabb lapcsoportot az általános női lapok jelentik (23 százalék).

A magyar felnőttek közül tízből nyolcan legalább egy lapot olvastak a Nemzeti MédiaAnalízisben mért 160 sajtókiadvány közül, az olvasók átlagosan 3,7 lapot vettek a kezükbe a 2009 júliusától decemberig tartó időszakban.

Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat az egyes fizetős laptípusok közül a megyei napilapok a legkedveltebbek, a felnőtt lakosság 28 százaléka olvassa ezeket (ez a szám a 18 vidéki megye lakosságára vetítve 39 százalék). A válaszadók jelentős arányban (24 százalék) forgatják az önállóan terjesztett tévémagazinokat, míg a harmadik legolvasottabb lapcsoportot az általános női lapok jelentik (23 százalék).

Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat az egyes fizetős laptípusok közül a megyei napilapok a legkedveltebbek, a felnőtt lakosság 28 százaléka olvassa ezeket (ez a szám a 18 vidéki megye lakosságára vetítve 39 százalék). A válaszadók jelentős arányban (24 százalék) forgatják az önállóan terjesztett tévémagazinokat, míg a harmadik legolvasottabb lapcsoportot az általános női lapok jelentik (23 százalék).

Tematikájuk szerint csoportosítva a kiadványokat az egyes fizetős laptípusok közül a megyei napilapok a legkedveltebbek, a felnőtt lakosság 28 százaléka olvassa ezeket (ez a szám a 18 vidéki megye lakosságára vetítve 39 százalék). A válaszadók jelentős arányban (24 százalék) forgatják az önállóan terjesztett tévémagazinokat, míg a harmadik legolvasottabb lapcsoportot az általános női lapok jelentik (23 százalék).

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!