2023.06.20. 15:55
Szakmai asszisztens pozíciók, amelyek Székesfehérváron is elérhetőek lehetnek
Az asszisztensi pozíciókban közös, hogy általában nem követelik meg hosszú évek tapasztalatát, vagyis ideális lehetőséget kínálnak a szakirányú végzettséggel rendelkezőknek a karrierjük beindására. Ezek a munkakörök pedig akár Székesfehérváron is elérhetőek lehetnek, például a SzekesfehervarAllas.hu weboldalán keresztül, ahol különböző területekhez kötődő asszisztensi állások is szoktak megjelenni. Íme néhány jellemző példa!
Forrás: SzekesfehervarAllas.hu
Pénzügyi asszisztens
A pénzügyi asszisztensi pozíciók rendkívül kedveltek a székesfehérvári álláskeresők körében. Az alapvető feladatot ebben a munkakörben a pénzügyesek, könyvelők munkájának támogatása jelenti, amibe egyebek mellett olyan tevékenységek tartoznak, mint például a számlák adatainak ellenőrzése és rögzítése, a kimenő számlák kiállítása, a bejövő számlák érkeztetése és iktatása, az utalások rögzítése, valamint a különböző pénztárkezelési feladatok ellátása. Székesfehérvár pénzügyi asszisztens álláslehetőségeiért kattintson ide.
A pozícióhoz a szakirányú végzettség mellett általában az MS Office (főként Excel) magabiztos használatára, analitikus gondolkodásmódra, precíz és pontos munkavégzésre, valamint kiváló együttműködő képességre van szükség.
Marketing asszisztens
A marketing asszisztensi munkakörhöz ugyancsak megannyi teendő tartozhat, ideértve például a szöveges és egyéb tartalomkészítést, a különböző hírlevelek összeállítását, a közösségi média felületek kezelését, a kiadványok szerkesztését, a rendezvények szervezését és lebonyolítását, valamint egyéb, a marketingosztály munkáját támogató tevékenységeket.
A pozíció betöltéséhez természetesen marketinges végzettségre van szükség, ami mellett a különböző grafikai programok ismerete és az MS Office magabiztos használata (főként Word, Excel, PowerPoint) is megjelenhet elvárásként. Emellett pedig a személyes tulajdonságokat tekintve kreativitásra, kiváló kommunikációs képességekre, továbbá megbízhatóságra és precizitásra is szükség lehet.
HR asszisztens
A HR asszisztensi pozíció egy kiváló belépőszint a humánerőforrás-menedzsment területén, melynek betöltésével olyan feladatok képezhetik a napi rutin részét, mint például a toborzási és kiválasztási folyamatokban való aktív részvétel, az álláshirdetések kezelése, az állásinterjúkon való részvétel, az onboarding folyamatok előkészítése és felügyelete, valamint a munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos adminisztratív tevékenységek.
A sikeres elhelyezkedéshez általában HR szakirányú végzettségre van szükség, de egyéb, főként humán területen szerzett diploma is megfelelő lehet. Emellett pedig rendszeresen képezi részét az elvárásoknak a proaktív, pozitív személyiség, a kiváló kommunikációs képesség, illetve a lelkiismeretes munkavégzés is.