Nagykanizsa

2011.08.29. 07:27

Zalai felfedezőtúrát szerveztek az MZ-sek

A hét végén zalai motoros túrát szervezett az MZ Club Hungary. A közel 60 fős csapat rövid szlovéniai kitérővel a megye érdekességeit is felfedezte.

Sámel József

- Fiatalon még én is MZ-vel motoroztam, aztán két évvel ezelőtt ismét sikerült vásárolnom egy ilyen típust - árulta el Bogdán Péter, aki az interneten talált rá a klubra és azonnal csatlakozott. - Mivel a csapat elég gyakran túrázik, úgy gondoltam, szervezek egy zalai dzsemborit, melynek keretében végigjárhatjuk a megye és a közeli régió érdekesebb helyeit. Az útiterv szerint ellátogatunk Zalabaksára, majd átruccanunk Lendvára, aztán a molnári kompkikötőt is szemügyre vesszük, végül a kápolnapusztai bivalyokat is meglessük.

S, hogy miért pont MZ? A klubtagok bevallottan szeretik a retró érzést, az egykori NDK-s motor pedig ezt kínálja. Ezen túlmenően más előnyökkel is rendelkezik a motor, például olcsón lehet beszerezni hozzá az utángyártott alkatrészeket. A hét végi zalai túrán amúgy néhány különleges MZ is részt vett, egy ezer köbcentiméteres modell, egy veteránnak számító Throphy MZ, s az ugyancsak ritkaságnak számító ETS 250-es gép.

- Motorikus hiba nem jellemző az MZ-re, általában az elektronika szokott bedögleni - mondta Iván Árpád, a csapat szerelőmestere, aki hozzátette: az eddigi túrákon csupán egy-két műszaki hiba történt.

- A zalai táj kifejezetten jó az ilyen laza túrákhoz, útközben bőven akad látnivaló, s a motorozás sem olyan egysíkú, mint az Alföldön - tette hozzá Neszveda György, a klub egyik alapítója, aki össze is trombitálta a csapatot, hogy aztán tovább indulhassanak.

S, hogy miért pont MZ? A klubtagok bevallottan szeretik a retró érzést, az egykori NDK-s motor pedig ezt kínálja. Ezen túlmenően más előnyökkel is rendelkezik a motor, például olcsón lehet beszerezni hozzá az utángyártott alkatrészeket. A hét végi zalai túrán amúgy néhány különleges MZ is részt vett, egy ezer köbcentiméteres modell, egy veteránnak számító Throphy MZ, s az ugyancsak ritkaságnak számító ETS 250-es gép.

- Motorikus hiba nem jellemző az MZ-re, általában az elektronika szokott bedögleni - mondta Iván Árpád, a csapat szerelőmestere, aki hozzátette: az eddigi túrákon csupán egy-két műszaki hiba történt.

- A zalai táj kifejezetten jó az ilyen laza túrákhoz, útközben bőven akad látnivaló, s a motorozás sem olyan egysíkú, mint az Alföldön - tette hozzá Neszveda György, a klub egyik alapítója, aki össze is trombitálta a csapatot, hogy aztán tovább indulhassanak.

S, hogy miért pont MZ? A klubtagok bevallottan szeretik a retró érzést, az egykori NDK-s motor pedig ezt kínálja. Ezen túlmenően más előnyökkel is rendelkezik a motor, például olcsón lehet beszerezni hozzá az utángyártott alkatrészeket. A hét végi zalai túrán amúgy néhány különleges MZ is részt vett, egy ezer köbcentiméteres modell, egy veteránnak számító Throphy MZ, s az ugyancsak ritkaságnak számító ETS 250-es gép.

- Motorikus hiba nem jellemző az MZ-re, általában az elektronika szokott bedögleni - mondta Iván Árpád, a csapat szerelőmestere, aki hozzátette: az eddigi túrákon csupán egy-két műszaki hiba történt.

- A zalai táj kifejezetten jó az ilyen laza túrákhoz, útközben bőven akad látnivaló, s a motorozás sem olyan egysíkú, mint az Alföldön - tette hozzá Neszveda György, a klub egyik alapítója, aki össze is trombitálta a csapatot, hogy aztán tovább indulhassanak.

S, hogy miért pont MZ? A klubtagok bevallottan szeretik a retró érzést, az egykori NDK-s motor pedig ezt kínálja. Ezen túlmenően más előnyökkel is rendelkezik a motor, például olcsón lehet beszerezni hozzá az utángyártott alkatrészeket. A hét végi zalai túrán amúgy néhány különleges MZ is részt vett, egy ezer köbcentiméteres modell, egy veteránnak számító Throphy MZ, s az ugyancsak ritkaságnak számító ETS 250-es gép.

- Motorikus hiba nem jellemző az MZ-re, általában az elektronika szokott bedögleni - mondta Iván Árpád, a csapat szerelőmestere, aki hozzátette: az eddigi túrákon csupán egy-két műszaki hiba történt.

- A zalai táj kifejezetten jó az ilyen laza túrákhoz, útközben bőven akad látnivaló, s a motorozás sem olyan egysíkú, mint az Alföldön - tette hozzá Neszveda György, a klub egyik alapítója, aki össze is trombitálta a csapatot, hogy aztán tovább indulhassanak.

- Motorikus hiba nem jellemző az MZ-re, általában az elektronika szokott bedögleni - mondta Iván Árpád, a csapat szerelőmestere, aki hozzátette: az eddigi túrákon csupán egy-két műszaki hiba történt.

- A zalai táj kifejezetten jó az ilyen laza túrákhoz, útközben bőven akad látnivaló, s a motorozás sem olyan egysíkú, mint az Alföldön - tette hozzá Neszveda György, a klub egyik alapítója, aki össze is trombitálta a csapatot, hogy aztán tovább indulhassanak.

- Motorikus hiba nem jellemző az MZ-re, általában az elektronika szokott bedögleni - mondta Iván Árpád, a csapat szerelőmestere, aki hozzátette: az eddigi túrákon csupán egy-két műszaki hiba történt.

- A zalai táj kifejezetten jó az ilyen laza túrákhoz, útközben bőven akad látnivaló, s a motorozás sem olyan egysíkú, mint az Alföldön - tette hozzá Neszveda György, a klub egyik alapítója, aki össze is trombitálta a csapatot, hogy aztán tovább indulhassanak.

- A zalai táj kifejezetten jó az ilyen laza túrákhoz, útközben bőven akad látnivaló, s a motorozás sem olyan egysíkú, mint az Alföldön - tette hozzá Neszveda György, a klub egyik alapítója, aki össze is trombitálta a csapatot, hogy aztán tovább indulhassanak.

- A zalai táj kifejezetten jó az ilyen laza túrákhoz, útközben bőven akad látnivaló, s a motorozás sem olyan egysíkú, mint az Alföldön - tette hozzá Neszveda György, a klub egyik alapítója, aki össze is trombitálta a csapatot, hogy aztán tovább indulhassanak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!