Hírek

2012.05.08. 08:34

Panasz: nem létező személyek voltak az aláírás tanúi

Nemesapáti – Nem is látta azt az áram- és gázszolgáltatói szerződést, melyen nem létező tanúk igazolták az ismeretlen módon rákerült aláírását. A kellemetlen kontraktustól hosszas levelezés, telefonálás után szabadult meg nemesapáti olvasónk, Császár Józsefné.

Arany Gábor

 – Január elején vezetékes telefonon kerestek a T-Hometól és öt százalék kedvezményt ígértek, ha náluk rendelem meg a gáz- és villanyszolgáltatást – kezdte Császár Józsefné. – Szolgáltatóváltásról ekkor nem volt szó. Másnap jött az üzletkötő, aki kitöltötte a szerződést, de én ezt nem írtam végül alá.  – Pár héttel később már az E.ON-tól kapott levélből tudtam meg, hogy felmondtam velük az addigi szerződésemet. Hát erről nem volt szó. Reklamáltam, erre közölték, hogy az általam aláírt szerződés alapján jártak el – idézte.

Innentől Császár Józsefnének számtalan telefonjába és levelébe került, hogy tisztázza, ő nem akar szolgáltatót váltani. Ráadásul majd´ minden alkalommal el kellett magyarázni az esetét, mert ugyanahhoz az ügyintézőhöz kétszer soha nem jutott el. Megkapta viszont azt a január 19-én keltezett szerződést, amiből úgy látszik, hogy aláírta a papírt.

– Az aláírásom valóban hasonlít, de nem tőlem származik. Ráadásul szerepel két tanú is a papíron. Azokat viszont nem ismerem, sőt egyikük biztosan nem létezik, mert olyan nevet és nemesapáti címet írtak be, ami a faluban nincs is – mutatja Császárné, aki többhetes küzdelemmel érte el, hogy visszaálljon az eredeti állapot. S kiderült, esete a közeli falvakban nem volt egyedi.


A történtek miatt megkerestük a Magyar Telekom kommunikációs igazgatóságát, ahonnan azt a választ kaptuk, hogy a cég az ország teljes területén kínál kedvezményes árú energia (áram és földgáz) szolgáltatást T-Home TV, internet- vagy telefonszolgáltatással rendelkező ügyfeleinek. „Az energiaszerződések megkötésekor munkatársaink szigorú szabályok szerint azonosítják ügyfeleinket és ellenőrzik a kedvezményre való jogosultságot. A szolgáltatás igénybevételének fontos feltétele a hiánytalanul kitöltött és aláírt szerződés. A Magyar Telekom minden bejelentett ügyfélpanaszt kivizsgál és azt ahogyan olvasójuk esetében is, az ügyfél megelégedésére rendezi.”

Arra azonban nem kaptunk választ, vizsgálták-e a szerződéskötés körülményeit, hogy miként kerülhettek nem létező tanúk a megállapodásra...

A hamisítás miatt egyébként leginkább az érintett ügyfelek tehetnének feljelentést.  

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!