2022.04.29. 16:44
Elismeri a hűséget az Erste Bank: zalai ügyfeleket is díjaztak
Elismerésben részesítette az Erste Bank azokat a kis- és középvállalati ügyfeleit, akik már több mint húsz éve választották számlavezetőjüknek a bankot. Az ünnepséget Somlójenőn, a Tornai Pincészetben rendezték.
A díjazottak a somlójenői ünnepségen
Forrás: Pesthy Márton/Napló
Kiemelkedően jó évet zárt az Erste Bank kis- és középvállalati üzletága tavaly. Kovács Dániel, a bank kis- és középvállalati területe észak-nyugat magyarországi régióvezetője elmondta, az első félévben a szektorban még folytatódhat a bővülés, kérdés azonban, hogy az emelkedő kamatok és a várhatóan megszűnő támogatott konstrukciók következményeként miként változik a vállalkozások hitelfelvételi kedve.
A támogatott hitelkonstrukciók várható kifutásával párhuzamosan egyre inkább előtérbe kerülnek a hagyományos finanszírozási megoldások. A pénzintézetek eddig dobozos termékeket kínáltak ügyfeleiknek, hiszen az államilag támogatott konstrukciók mindenkinél azonosak, leginkább az ügyfélkiszolgálás minőségében lehetett versenyezni egymással. Hangsúlyozta: az Erste számára kiemelten fontos a tartós és jó kapcsolat a partnereivel, ezért is igyekeznek elismerni azokat, akik régóta kapcsolatban állnak a pénzintézettel.
Zala megyében az Erste Banknak közel 30 olyan kis- és középvállalati ügyfele van, aki több mint húsz éve választotta számlavezetőjének a bankot – őket most külön elismerésben részesítette a pénzintézet. Az ügyfelek a lojalitás díj mellé egy Lojalitás kedvezménycsomagot is kaptak ajándékba, melyben az Erste Bank kiemelt partnereinek termékeit és szolgáltatásait vehetik igénybe extra kedvezményekkel szervezet-fejlesztési és egyéb tréningek, coaching, webaudit/-fejlesztés, illetve szekszárdi bor- és élményprogramok témakörében.