Gazdaság

2010.05.18. 07:54

Véleményünket kéri az APEH

Ügyfél-elégedettségi felmérést indított ügyfélszolgálatain s honlapján hétfőn az APEH. A másfél évvel ezelőtti kutatás folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket a hatóság szolgáltatásairól és ügyfélszolgálati tevékenységének minőségéről.

Varga Lívia

A korábbi kutatások eredményeit az ügyfélterek átalakításánál hasznosította az adóhatóság, s figyelembe vette a hatékonyabb tájékoztatás kiépítése és az egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés fejlesztése során is.

A korábbi kutatások eredményeit az ügyfélterek átalakításánál hasznosította az adóhatóság, s figyelembe vette a hatékonyabb tájékoztatás kiépítése és az egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés fejlesztése során is.

Ezek is érdekelhetik