Gazdaság
2010.05.18. 07:54
Véleményünket kéri az APEH
Ügyfél-elégedettségi felmérést indított ügyfélszolgálatain s honlapján hétfőn az APEH. A másfél évvel ezelőtti kutatás folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket a hatóság szolgáltatásairól és ügyfélszolgálati tevékenységének minőségéről.
Varga Lívia
A korábbi kutatások eredményeit az ügyfélterek átalakításánál hasznosította az adóhatóság, s figyelembe vette a hatékonyabb tájékoztatás kiépítése és az egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés fejlesztése során is.
A korábbi kutatások eredményeit az ügyfélterek átalakításánál hasznosította az adóhatóság, s figyelembe vette a hatékonyabb tájékoztatás kiépítése és az egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés fejlesztése során is.
Ezek is érdekelhetik
Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!
Feliratkozom a hírlevélre