Egyéb

2011.05.13. 09:26

Támadásra kész puma rejtőzik a Volkswagenben

Apró termete miatt az 1991-es évjáratú Volkswagen Polo 86C G40 elsőre talán fel sem tűnne a forgalomban. Tulajdonosa, a német márka elkötelezett híve, a Hardstyle VW Clubot működtető Domján Szilárd ezt nem hagyhatta annyiban: atomjaira bontotta, majd tuningolt állapotban szerelte össze újra a járgányt.

Benedek Bálint

- Az eredeti abroncsokon nem mertem egyedül vezetni - tette hozzá Szilárd. - Egy nagyobb gázfröccsnél úgy éreztem, elemelkedik az útról. Testvéremmel, Jánossal együtt hajtottuk, s ilyenkor ő váltott, hisz nem mertem elengedni a kormányt.

A zabolátlan gép sokkal kezelheztőbbé vált, miután dél-zalai tulajdonosa előbb a futóművet szilárdította meg, majd új, az 1980-as években a túraautó bajnokságban használt ritka BBS versenyfelnikkel és különleges sportabroncsokkal látta el.

- Most már úgy lopakodik az úton, mint egy támadásra készülő puma - mutatta be az új személyiséget Szilárd. - A megjelenése ugyan még mindig visszafogott, ám a képességei egyértelműen kiemelik a többi verda közül. Ennek előzésnél veszem hasznát, hiszen ebben az esetben olyan érzésem van, mintha álló kocsisort hagynék le...

TESZTEK ELŐTT A WRC POLO

2013-tól a rali világbajnokság mezőnyében versenyez a legújabb fejlesztésű VW Polo. A német gyártó a napokban bejelentette: a prototípus még az idén elkészül, s rögtön el is kezdik tesztelni a Polo WRC-t. Ugyan az autó debütálása még várat magára, a rali királykategóriájának mezőnye állítólag már most azt találgatja, vajon ki is ülhet a pilótaülésbe. Solbergtől Loebig már mindenki szóba került, ám a gyár tulajdonosa kijelentette: egyelőre a tesztelésre helyezik a hangsúlyt. 

Olvassa el Lóerő rovatunk további cikkeit ide kattintva!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!