Még szorosabbra fűzi a kapcsolatot a Yahoo a Facebookkal

Még szorosabbra fűzi a kapcsolatot a Yahoo amerikai portál a Facebook közösségi oldallal. A héten bejelentett szorosabb együttműködés keretében a Facebook-felhasználók ezentúl még több Yahoos tevékenységüket megoszthatják egymással - például, hogy milyen híreket olvastak a Yahoo hírportálján.

MTI

A Yahoo három hónappal ezelőtt vezette be a Facebook-megosztási opciót a főoldalán. A szolgáltatás mostantól a portál 26 aloldalán is elérhetővé válik, köztük a televízió, a mozi, a játék és a szórakoztatóipar híreit gyűjtő lapokon. 
   
A Kalifornia állambeli Sunnyvale városában működő vállalat reményei szerint a Facebook népszerűségére támaszkodva sikerülni fog rávenni az internetezőket, hogy ellátogassanak és körbe is nézzenek a Yahoo felületén. A végső cél pedig, hogy még több online reklámot tudjanak értékesíteni.
   
A vállalat legnagyobb örömére a hírszekció Facebook-felhasználói látogatottsága háromszorosára nőtt a megosztási opció bevezetése óta. A szolgáltatás azonban még mindig nem terjed ki a portál két legnépszerűbb oldalára, a pénzügyi és sportvilág híreinek szentelt lapokra.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!