Sport

2007.07.26. 02:29

Egyre inkább ismerik

Nagykanizsa - Gondolnák-e, hogy egy motorversenyző, aki a futamok helyszínei közt cikázva fél életét repü- lőn tölti, egyébként pedig hivatásszerűen közlekedik kétkerekűjével 200 kilométer/ órás átlag felett, tart a repüléstől?

Zalai Hírlap

E meglepetéssel ifjabb Tóth Imre, a gyorsasági motoros világbajnokság közép , avagy 250 köbcen- timéteres kategóriájának magyar versenyzője szolgált a hét végén, amikor a Nagykanizsán megrendezett Technikai Triatlonon beszélgettünk.

- A királykategória , a Moto GP mezőnye ezen a hét végén még az Egyesült Államokban versenyez, számunkra azonban elkezdődött a nyári szünet, így eleget tudtam tenni a szervezők meghívásának - mondta az 1985-ös születésű, igazi motorversenyző-termetű (168 centiméter magas és 54 kilós) sportember arra a kérdésre, mi hozta a Technikai Triatlonra. - Remek kis verseny, nagyszerű kezdeményezés, ráadásul sikerélményt is szereztem, hiszen jet ski-ben (mutat hasonlóságokat a motorozással, ezért hobbiként is űzöm) nyerni tudtam. A repülést nem szeretem, ha lehetne, örömmel kihagynám az életemből, de a sárkány kellemes meglepetést okozott: nagyobb biztonságban éreztem magam, mt a nagy utasszállítókon, itt láttam, mi miért történik, mit csinál a pilóta.

- Édesapja csapatában, a Team Toth Hungary-ban versenyez. Hogyan tud egy magyar gárda felszínen maradni a világbajnokságon?

- Ötödik éve tart már a történet, s nem is csak egyszerűen felszínen maradunk, hisz a tabella szerint az ötödik legjobb csapat vagyunk a vb-n. Apám tudja igazán a praktikákat, de az biztos, hogy nagyon nehéz meló, nekünk nincs olyan erős főszponzorunk, mint a legtöbb ri- válisnak. Ugyanakkor, ahogy múlik az idő, egyre nagyobb a nevünk, a reklámértékünk.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- A királykategória , a Moto GP mezőnye ezen a hét végén még az Egyesült Államokban versenyez, számunkra azonban elkezdődött a nyári szünet, így eleget tudtam tenni a szervezők meghívásának - mondta az 1985-ös születésű, igazi motorversenyző-termetű (168 centiméter magas és 54 kilós) sportember arra a kérdésre, mi hozta a Technikai Triatlonra. - Remek kis verseny, nagyszerű kezdeményezés, ráadásul sikerélményt is szereztem, hiszen jet ski-ben (mutat hasonlóságokat a motorozással, ezért hobbiként is űzöm) nyerni tudtam. A repülést nem szeretem, ha lehetne, örömmel kihagynám az életemből, de a sárkány kellemes meglepetést okozott: nagyobb biztonságban éreztem magam, mt a nagy utasszállítókon, itt láttam, mi miért történik, mit csinál a pilóta.

- Édesapja csapatában, a Team Toth Hungary-ban versenyez. Hogyan tud egy magyar gárda felszínen maradni a világbajnokságon?

- Ötödik éve tart már a történet, s nem is csak egyszerűen felszínen maradunk, hisz a tabella szerint az ötödik legjobb csapat vagyunk a vb-n. Apám tudja igazán a praktikákat, de az biztos, hogy nagyon nehéz meló, nekünk nincs olyan erős főszponzorunk, mint a legtöbb ri- válisnak. Ugyanakkor, ahogy múlik az idő, egyre nagyobb a nevünk, a reklámértékünk.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- A királykategória , a Moto GP mezőnye ezen a hét végén még az Egyesült Államokban versenyez, számunkra azonban elkezdődött a nyári szünet, így eleget tudtam tenni a szervezők meghívásának - mondta az 1985-ös születésű, igazi motorversenyző-termetű (168 centiméter magas és 54 kilós) sportember arra a kérdésre, mi hozta a Technikai Triatlonra. - Remek kis verseny, nagyszerű kezdeményezés, ráadásul sikerélményt is szereztem, hiszen jet ski-ben (mutat hasonlóságokat a motorozással, ezért hobbiként is űzöm) nyerni tudtam. A repülést nem szeretem, ha lehetne, örömmel kihagynám az életemből, de a sárkány kellemes meglepetést okozott: nagyobb biztonságban éreztem magam, mt a nagy utasszállítókon, itt láttam, mi miért történik, mit csinál a pilóta.

- Édesapja csapatában, a Team Toth Hungary-ban versenyez. Hogyan tud egy magyar gárda felszínen maradni a világbajnokságon?

- Ötödik éve tart már a történet, s nem is csak egyszerűen felszínen maradunk, hisz a tabella szerint az ötödik legjobb csapat vagyunk a vb-n. Apám tudja igazán a praktikákat, de az biztos, hogy nagyon nehéz meló, nekünk nincs olyan erős főszponzorunk, mint a legtöbb ri- válisnak. Ugyanakkor, ahogy múlik az idő, egyre nagyobb a nevünk, a reklámértékünk.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Édesapja csapatában, a Team Toth Hungary-ban versenyez. Hogyan tud egy magyar gárda felszínen maradni a világbajnokságon?

- Ötödik éve tart már a történet, s nem is csak egyszerűen felszínen maradunk, hisz a tabella szerint az ötödik legjobb csapat vagyunk a vb-n. Apám tudja igazán a praktikákat, de az biztos, hogy nagyon nehéz meló, nekünk nincs olyan erős főszponzorunk, mint a legtöbb ri- válisnak. Ugyanakkor, ahogy múlik az idő, egyre nagyobb a nevünk, a reklámértékünk.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Édesapja csapatában, a Team Toth Hungary-ban versenyez. Hogyan tud egy magyar gárda felszínen maradni a világbajnokságon?

- Ötödik éve tart már a történet, s nem is csak egyszerűen felszínen maradunk, hisz a tabella szerint az ötödik legjobb csapat vagyunk a vb-n. Apám tudja igazán a praktikákat, de az biztos, hogy nagyon nehéz meló, nekünk nincs olyan erős főszponzorunk, mint a legtöbb ri- válisnak. Ugyanakkor, ahogy múlik az idő, egyre nagyobb a nevünk, a reklámértékünk.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Ötödik éve tart már a történet, s nem is csak egyszerűen felszínen maradunk, hisz a tabella szerint az ötödik legjobb csapat vagyunk a vb-n. Apám tudja igazán a praktikákat, de az biztos, hogy nagyon nehéz meló, nekünk nincs olyan erős főszponzorunk, mint a legtöbb ri- válisnak. Ugyanakkor, ahogy múlik az idő, egyre nagyobb a nevünk, a reklámértékünk.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Ötödik éve tart már a történet, s nem is csak egyszerűen felszínen maradunk, hisz a tabella szerint az ötödik legjobb csapat vagyunk a vb-n. Apám tudja igazán a praktikákat, de az biztos, hogy nagyon nehéz meló, nekünk nincs olyan erős főszponzorunk, mint a legtöbb ri- válisnak. Ugyanakkor, ahogy múlik az idő, egyre nagyobb a nevünk, a reklámértékünk.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Tavaly az olasz Roberto Locatelli, idén a spanyol Hector Barbera mellett motorozik, mindketten nagy nevek. És milyen csapattársak?

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Lovatelli tapasztalt, dörzsölt versenyző, óriási rutinja segíti leginkább a versenyeken, míg Barbera-t a fiatalos lendület repíti. Nem véletlen, hogy előbbi volt valamivel eredményesebb. Ugyanakkor partnerként mindkettejükről csak a legjobbakat lehet mondani, rengeteget tudtam tanulni tőlük.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- A 125-ös kategóriában magyar a vb-éllovas, Tal- mácsi Gábor személyében. Mit gondol, megnyeri?

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Nagyon sok verseny van még hátra és a motorsportban bármi megtörténhet. Leg- utóbb Valentino Rossi is eldobta a gépet, pedig sosem szokta. Talma nagyon jól megy, szorítok neki, de borzasztó erősek a vetélytársak, óriási a csata minden versenyen - ezért is pártolnak át egyre többen ide a pontszámban nagyon izgalmas, de kevésbé mozgalmas futamokat produkáló Forma-1-ről.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Kerülhet egyszer ön is hasonló helyzetbe?

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Nagyon remélem, hogy igen. Rengeteget dolgozom ezért, legelőbb is szeretnék a kategóriámban stabil pont- szerzővé válni, de a feladat hatalmas. Idén van már pontom, de azt esőben sze- reztem, ideje lenne szárazon is megfelelően felgyorsulni.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Legközelebb augusztus 19-én, a magyaroknak szinte hazai futamnak számító Cseh Nagydíj következik Brnóban. Készülnek rá valami különlegessel?

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

- Tavaly 25 ezer magyar szurkoló volt, idén 45 ezret várnak, számunkra valóban ez a hazai pálya. Minden versenyre készülünk technikai újdonsággal, ezúttal sem lesz ez másként. Hogy mi lesz ez, még nem tudom, a következő hetek gyakorlásain dől el a dolog. Ebbe a szűk négy hétbe pedig bele kell férnie némi pihenésnek is, az is kell az eredményes szerepléshez.

Ezek is érdekelhetik