Hírek

2007.07.30. 02:28

Új követelmények a gyakorlati oktatásban

Keszthely (há) - Az egész életen át tartó tanulás lehetőségével összefüggően szakértői tanulmányúton való részvételhez nyert támogatást az Akadémia Alapítvány Gazdasági Szakközépiskola.

Horányi Árpád

A témakörben a Tempus Közalapítványhoz nyújtottak be pályázatot, Gyakorlati oktatás új követelményei a szakképzésben címmel. Az eredményesség révén az Akadémia Alapítvány hat szakértő munkatársa egyhetes szlovéniai tanulmányúton vesz részt augusztus végén, a fogadó intézmény a lendvai két tannyelvű középiskola lesz. A pályázók képviseletében a projekt gazdájaként dr. Kárpáti László és Takácsné Hegyi Andrea elmondta: a szakmai tanulmányút célja a szomszédos ország új szakképzési rendszerének megismerése az említett intézmény munkáján keresztül, s ezen belül is kiemelten tanulmányozzák majd a speciális igényű és fogyatékos tanulók integrált oktatásának bevált módszereit, aminek különös figyelmet szentel a szlovén partneriskola. A tanulmányút során a résztvevők az egyes szakképzéssel foglalkozó munkatársakkal való személyes találkozón, konzultációkon, tanműhely-látogatások során sajátíthatják el az új információkat. Betekintést nyerhetnek egy gyakorlatorientáltabb szakképzési rendszer kialakításába, amellyel nemcsak szakmai tapasztalatra, hanem a szakképzés területén partnerségre, együttműködésre is szert tehetnek.

A látogatók a nagyobb arányú gyakorlati képzés jelentőségét és hatásait is elemzik a Lendván működő középiskola példáján keresztül. Hazánkban is igényként merül fel a foglalkoztatók oldaláról, hogy a jövendő alkalmazottjaik, munkatársaik betanítására kevesebb időt kelljen fordítani, mihamarabb tudjanak teljes értékű munkaerőként megjelenni az adott cégeknél.

A betanításra kevesebb időt kelljen fordítani

A látogatók a nagyobb arányú gyakorlati képzés jelentőségét és hatásait is elemzik a Lendván működő középiskola példáján keresztül. Hazánkban is igényként merül fel a foglalkoztatók oldaláról, hogy a jövendő alkalmazottjaik, munkatársaik betanítására kevesebb időt kelljen fordítani, mihamarabb tudjanak teljes értékű munkaerőként megjelenni az adott cégeknél.

A betanításra kevesebb időt kelljen fordítani

A látogatók a nagyobb arányú gyakorlati képzés jelentőségét és hatásait is elemzik a Lendván működő középiskola példáján keresztül. Hazánkban is igényként merül fel a foglalkoztatók oldaláról, hogy a jövendő alkalmazottjaik, munkatársaik betanítására kevesebb időt kelljen fordítani, mihamarabb tudjanak teljes értékű munkaerőként megjelenni az adott cégeknél.

A betanításra kevesebb időt kelljen fordítani

A betanításra kevesebb időt kelljen fordítani

A betanításra kevesebb időt kelljen fordítani

Ezek is érdekelhetik