Hírek

2007.05.05. 02:29

A kalandhajó

Keszthely (kzs) - A Balaton legnagyobb vitor- lása vendégeskedett a napokban városi hajókikötőben. A sétahajó három napra érkezett, és turistákat kirándultatott az öbölben.

Kassai Zsigmond

A Szaturnusz alighanem a Balaton legnagyobb működőképes vitorláshajója. Nem is csoda, hiszen eredetileg tengeri hajózáshoz építették, végül aztán mégiscsak a Balatontra került.

- Egy arab sejk megrendelésére építették ezt a vitorlást még az ötvenes években. A párja, az Uránusz szintén a balatoni hajózási társaságé. A megrendelő nem vitte el őket, így végül nálunk kötött ki - magyarázza Gyetvai Béla, a kapitány, aki már 1977-ben is ezen a hajón szolgált. - Kevesen mondhatják el magukról, hogy a munkájuk során azzal foglalkoznak, amit igazán szeretnek, de én ezek közé tartozom. Nagyon a szívemhez nőtt ez a kalandhajó - teszi hozzá.

A Balatoni Hajózási Zrt. a Szaturnuszt évente néhány napig a keszthelyi kikötőből indítja útjára. Az érdeklődés mindig nagy a hajóutak iránt, végtére is kevés olyan sétahajó működik, amelyik szinte kizárólag vitorlák segítségével közlekedik. A kalandhajó nemrégiben faborítást is kapott, az orrára egy kisebb ágyúmodellt is szereltek. Így teljes csak igazán a kalandvitorlázás élménye.

A délelőtti óráktól turistacsoportok egész sora indult az öbölbe, a legénység vitorlát bontott, a hajó pedig ment, ameddig ment. Hogy pontosan meddig, az - mint kiderült - általában a széljárástól függ. A túra egyórás, ebbe kell beleférnie az összes élménynek.

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

- Egy arab sejk megrendelésére építették ezt a vitorlást még az ötvenes években. A párja, az Uránusz szintén a balatoni hajózási társaságé. A megrendelő nem vitte el őket, így végül nálunk kötött ki - magyarázza Gyetvai Béla, a kapitány, aki már 1977-ben is ezen a hajón szolgált. - Kevesen mondhatják el magukról, hogy a munkájuk során azzal foglalkoznak, amit igazán szeretnek, de én ezek közé tartozom. Nagyon a szívemhez nőtt ez a kalandhajó - teszi hozzá.

A Balatoni Hajózási Zrt. a Szaturnuszt évente néhány napig a keszthelyi kikötőből indítja útjára. Az érdeklődés mindig nagy a hajóutak iránt, végtére is kevés olyan sétahajó működik, amelyik szinte kizárólag vitorlák segítségével közlekedik. A kalandhajó nemrégiben faborítást is kapott, az orrára egy kisebb ágyúmodellt is szereltek. Így teljes csak igazán a kalandvitorlázás élménye.

A délelőtti óráktól turistacsoportok egész sora indult az öbölbe, a legénység vitorlát bontott, a hajó pedig ment, ameddig ment. Hogy pontosan meddig, az - mint kiderült - általában a széljárástól függ. A túra egyórás, ebbe kell beleférnie az összes élménynek.

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

- Egy arab sejk megrendelésére építették ezt a vitorlást még az ötvenes években. A párja, az Uránusz szintén a balatoni hajózási társaságé. A megrendelő nem vitte el őket, így végül nálunk kötött ki - magyarázza Gyetvai Béla, a kapitány, aki már 1977-ben is ezen a hajón szolgált. - Kevesen mondhatják el magukról, hogy a munkájuk során azzal foglalkoznak, amit igazán szeretnek, de én ezek közé tartozom. Nagyon a szívemhez nőtt ez a kalandhajó - teszi hozzá.

A Balatoni Hajózási Zrt. a Szaturnuszt évente néhány napig a keszthelyi kikötőből indítja útjára. Az érdeklődés mindig nagy a hajóutak iránt, végtére is kevés olyan sétahajó működik, amelyik szinte kizárólag vitorlák segítségével közlekedik. A kalandhajó nemrégiben faborítást is kapott, az orrára egy kisebb ágyúmodellt is szereltek. Így teljes csak igazán a kalandvitorlázás élménye.

A délelőtti óráktól turistacsoportok egész sora indult az öbölbe, a legénység vitorlát bontott, a hajó pedig ment, ameddig ment. Hogy pontosan meddig, az - mint kiderült - általában a széljárástól függ. A túra egyórás, ebbe kell beleférnie az összes élménynek.

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

A Balatoni Hajózási Zrt. a Szaturnuszt évente néhány napig a keszthelyi kikötőből indítja útjára. Az érdeklődés mindig nagy a hajóutak iránt, végtére is kevés olyan sétahajó működik, amelyik szinte kizárólag vitorlák segítségével közlekedik. A kalandhajó nemrégiben faborítást is kapott, az orrára egy kisebb ágyúmodellt is szereltek. Így teljes csak igazán a kalandvitorlázás élménye.

A délelőtti óráktól turistacsoportok egész sora indult az öbölbe, a legénység vitorlát bontott, a hajó pedig ment, ameddig ment. Hogy pontosan meddig, az - mint kiderült - általában a széljárástól függ. A túra egyórás, ebbe kell beleférnie az összes élménynek.

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

A Balatoni Hajózási Zrt. a Szaturnuszt évente néhány napig a keszthelyi kikötőből indítja útjára. Az érdeklődés mindig nagy a hajóutak iránt, végtére is kevés olyan sétahajó működik, amelyik szinte kizárólag vitorlák segítségével közlekedik. A kalandhajó nemrégiben faborítást is kapott, az orrára egy kisebb ágyúmodellt is szereltek. Így teljes csak igazán a kalandvitorlázás élménye.

A délelőtti óráktól turistacsoportok egész sora indult az öbölbe, a legénység vitorlát bontott, a hajó pedig ment, ameddig ment. Hogy pontosan meddig, az - mint kiderült - általában a széljárástól függ. A túra egyórás, ebbe kell beleférnie az összes élménynek.

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

A délelőtti óráktól turistacsoportok egész sora indult az öbölbe, a legénység vitorlát bontott, a hajó pedig ment, ameddig ment. Hogy pontosan meddig, az - mint kiderült - általában a széljárástól függ. A túra egyórás, ebbe kell beleférnie az összes élménynek.

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

A délelőtti óráktól turistacsoportok egész sora indult az öbölbe, a legénység vitorlát bontott, a hajó pedig ment, ameddig ment. Hogy pontosan meddig, az - mint kiderült - általában a széljárástól függ. A túra egyórás, ebbe kell beleférnie az összes élménynek.

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

- Budapestiek vagyunk - mondja egy fiatal nő a fedélzeten - összeszokott baráti társasággal érkeztünk, évente többször kirándulunk együtt. A társaság nagy része Szombathely közeléből származik, innen az összetartás - folytatja. - A kalandhajó nagy élmény nekünk és a gyerekeknek is. Ha a Balatonra jövünk, mindig szakítunk időt egy hajókirándulásra.

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

- Anya, ez a hajó nem is olyan nagy, ahogy mondtad - szól panaszosan egy fiúcska. - De ez a legszebb vitorláshajó - válaszol frappánsan az édesanya.

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

A Szaturnusz azonban - legalábbis méreteit tekintve - tényleg különleges jármű. A hajótest hossza 25 méteres, a legnagyobb árbóca 21 méter. A vitorlák összfelülete 125 négyzetméter. Aki kicsit is otthon van a vitorlás sportban, valószínűleg irigykedve tekint a kapitányra, hogy ilyen hajót irányíthat.

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

Gyetvai Béla elárulja: a hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek, ezt azonban csak olyan esetekben használják, ha elkerülhetetlen. A visszaúthoz ezúttal szükség is volt rá.

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

- Szembeszelet kaptunk, és nincs időnk rá, hogy vitorlával induljunk vissza a kikötőbe - mondja a kapitány a vitorlavásznak leengedése után.

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

A kalandból ezúttal tehát a motoros hajózás sem maradt ki teljesen. A hajóba a biztonság kedvéért egy 130 lóerős Volvo motort is beépítettek

Ezek is érdekelhetik