2015.02.10. 18:45
Összefogott Hévíz és Hajdúszoboszló
Hévíz - A közös sajtótájékoztatót a fővárosban, egy dunai hajón tartotta Papp Gábor hévízi és Sóvágó László hajdúszoboszlói polgármester, valamint a két város turisztikai cégének vezetője.
Kiemelték: Magyarország két legnagyobb fürdővárosa mindig is úttörő volt a városmarketing területén, s idén, immáron közösen, modern és hatékony megjelenési formát keresve próbálják elérni az utazást tervező vendégeket.
Az egész éven át tartó közös marketingmunka a belföldi vendégekre koncentrál, hiszen Hévíz és Hajdúszoboszló is növelni akarja a hazai turisták számát, de a jövőben az is elképzelhető, hogy a külpiacokon is együtt jelennek meg.
– Most, első lépésként, április végéig tartó, úgynevezett 3+1 akciót hirdettünk – fogalmazott Papp Gábor -, ami azt jelenti, hogy a vendégek három eltöltött éjszaka után egyet ajándékba kapnak. Emellé társul a tófürdőre szóló, jelentős kedvezményt tartalmazó belépő, az ingyenes HEBI-használat, s ha például társaságok jönnek, akkor a segway túránál minden negyedik ember térítésmentesen kapja a járművet.
A sajtótájékoztatón – amelyen bemutatkozott a két város – a polgármesterek történelmi eseménynek nevezték az együttműködést, leszögezve, a két település TDM-szervezete folyamatosan, közösen munkálkodik majd azon, hogy fejlődjön a hazai fürdőkultúra, s minél többen látogassák Hévízt és Hajdúszoboszlót. A városok emellett önálló marketingmunkát is végeznek majd a hazai piacon.
Mint Papp Gábor elmondta: a zalai fürdővárosban a vendégéjszakák 32 százaléka köthető belföldi turistákhoz, s fontos hogy ez a szám növekedjen. Ennek érdekében fejlesztik a kulturális turizmust, például az egregyi tematikus sétaút kialakításával, s hangsúlyt fektetnek a gyógytó kitűnő hatásairól szóló kutatásokra és azok publikálására is.