Kormányhivatali közlemény

2023.12.19. 16:38

Intézze el ügyeit az igazgatási szünet előtt!

Zaol.hu

Fotó: Fehér Márk

Javasolt a kormányablakokban és kormányhivatali ügyfélszolgálatokon még december 22. előtt elintézni az előre tervezhető ügyeket. A december 27-29. közötti igazgatási szünet alatt korlátozott, 9-14 óra közötti nyitvatartással országszerte 22 kormányablak fogadja az ügyfeleket, tudatta sajtóközleményében a kormányhivatal.

Zala vármegyében a Zalaegerszeg, Kossuth Lajos utca 17-19 szám alatti kormányablak tart nyitva ebben az időszakban, ahol az alábbi ügyek intézésére lesz lehetőség:

• Személyi igazolvánnyal, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézés;

• Lakcím ügyintézés;

• Ügyfélkapu regisztráció;

• NEK-regisztráció;

• Európai Egészségbiztosítási Kártya igénylés;

• TAJ kártya másolat kiadása;

• Rendszeres létfenntartási támogatás iránti kérelem beadása.

Továbbá a Központi Okmányirodában (Budapest, Visegrádi u. 110, 1133) szintén 9-14 óra között lehetőség lesz a személyazonosításra alkalmas okmányokkal kapcsolatos ügyintézésre, ügyfélkapu és NEK regisztrációra, valamint a sürgősségi és azonnali (3, illetve 1 napon belüli) útlevelek átvételére. Az online beérkezett kérelmek (pl.: vezetőiengedély-hosszabbítás, online lakcímbejelentés) feldolgozására nem lesz lehetőség az igazgatási szünetben, ezeket a kormányablakok csak 2024. január 2-tól intézik.

A kormányhivatalok és járási hivatalok a halaszthatatlan hatósági feladataikat az igazgatási szünetben is ellátják, azonban a folyamatban lévő eljárások határidejébe az igazgatási szünet időszaka nem számít bele. A kormányhivatalok által működtetett vizsgaállomásokon és a földhivatalokban szintén szünetelni fog a félfogadás, utóbbiak január 3-án nyitnak.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában