A reklám fontos. Mert nem elég, ha egy termék jó, ezt el is kell tudni mondani a potenciális fogyasztónak. Manapság pedig eladni való portéka minden, egy város is. A zalai önkormányzatoknál sem véletlen fektetnek pénzt és energiát a városmarketingbe.
A reklám fontos. Mert nem elég, ha egy termék jó, ezt el is kell tudni mondani a potenciális fogyasztónak. Manapság pedig eladni való portéka minden, egy város is. A zalai önkormányzatoknál sem véletlen fektetnek pénzt és energiát a városmarketingbe.
Debrecen, Gödöllő és Balatonfüred voltak a legjobban kommunikáló városok tavaly az Image Factory az Observer Médiafigyelő közreműködésével végzett kutatása szerint. A nagyvárosok versenyében Keszthely idén a harmadik helyet szerezte meg.
Keszthely (há) - A város életét egyre nagyobb érdeklődés kíséri a média részéről. Ez derül ki a városimázs-vizsgálat során végzett szakértői megfigyelésből, aminek eredményei a minap kerültek nyilvánosságra.