Belföld

2006.09.02. 02:29

Országos tanévnyitó

Csömödér - Pontosan húsz évvel a Lentiben megtartott országos tanévnyitó ünnepély után ismét egy zalai település általános iskolája adott otthont e rendezvénynek, tegnap délután a csömödéri Gárdonyi-iskolában Hiller István oktatási miniszter mondta ki: A tanévet megnyitom.

Mórocz Zsolt

Az ünnepség helyszínének kiválasztásában fontos szerepe volt annak a 70 millió forintos beruházásnak, mely révén egy új szárnnyal bővült az iskola épülete. Ebben egy számítástechnikai labor, egy szertár és stúdió, illetve egy multifunkcionális terem - amely könyvtárat, olvasótermet és teleházat is magába foglal - került kialakításra. A fejlesztés kapcsán több alkalommal elhangzott, hogy ezáltal megvalósult az esélyegyenlőség, ugyanakkor az összefogás szép példája is az intézmény, hiszen öt település - a székhelyközség mellett Hernyék, Iklódbördőce, Zebecke és Kissziget - gyermekei, összesen 90 diák tanul itt. Őket elsőként Czigányné Pető Anikó iskolaigazgató köszöntötte.

Beszédében a fejlesztésekre is kitért, mint mondotta, a térség legjobban felszerelt intézményét vehették birtokba, bár természettudományos szaktanterem még hiányzik.

A rendezvényen - melyet élő adásban közvetített a Magyar Televízió - többek között az is elhangzott: tegnap egymillió-négyszázezer gyermek kezdte meg tanulmányait.

- A tanévkezdés mindig egy meghatározó pillanat - emelte ki a Gárdonyi Géza Általános Iskola udvarán elmondott ünnepi beszédében Hiller István miniszter. - A szülők egy kicsit elengedik a gyerekeik kezét, s rábízzák őket a tanáraikra, az iskolákra. Hogy milyen felnőtt lesz belőlük, s hogyan boldogulnak az életben, az innentől kezdve a 165 ezer magyar pedagóguson is múlik. A szülők ezzel a lépéssel egy bizalmi döntést hoznak, hisznek abban, hogy ezek a pedagógusok tudatos, sikeres, rátermett embereket faragnak gyermekeikből. Olyanokat, akik ebben a felgyorsult, gyakran bolond világban is feltalálják magukat. Jól kell csinálnunk, hiszen ezek a gyermekek, a mi gyermekeink alkotják az ország aranytartalékat. Az ő képzettségük, tehetségük, jellemük és erejük a mi elsődleges garanciánk a jövőre.

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

Beszédében a fejlesztésekre is kitért, mint mondotta, a térség legjobban felszerelt intézményét vehették birtokba, bár természettudományos szaktanterem még hiányzik.

A rendezvényen - melyet élő adásban közvetített a Magyar Televízió - többek között az is elhangzott: tegnap egymillió-négyszázezer gyermek kezdte meg tanulmányait.

- A tanévkezdés mindig egy meghatározó pillanat - emelte ki a Gárdonyi Géza Általános Iskola udvarán elmondott ünnepi beszédében Hiller István miniszter. - A szülők egy kicsit elengedik a gyerekeik kezét, s rábízzák őket a tanáraikra, az iskolákra. Hogy milyen felnőtt lesz belőlük, s hogyan boldogulnak az életben, az innentől kezdve a 165 ezer magyar pedagóguson is múlik. A szülők ezzel a lépéssel egy bizalmi döntést hoznak, hisznek abban, hogy ezek a pedagógusok tudatos, sikeres, rátermett embereket faragnak gyermekeikből. Olyanokat, akik ebben a felgyorsult, gyakran bolond világban is feltalálják magukat. Jól kell csinálnunk, hiszen ezek a gyermekek, a mi gyermekeink alkotják az ország aranytartalékat. Az ő képzettségük, tehetségük, jellemük és erejük a mi elsődleges garanciánk a jövőre.

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

Beszédében a fejlesztésekre is kitért, mint mondotta, a térség legjobban felszerelt intézményét vehették birtokba, bár természettudományos szaktanterem még hiányzik.

A rendezvényen - melyet élő adásban közvetített a Magyar Televízió - többek között az is elhangzott: tegnap egymillió-négyszázezer gyermek kezdte meg tanulmányait.

- A tanévkezdés mindig egy meghatározó pillanat - emelte ki a Gárdonyi Géza Általános Iskola udvarán elmondott ünnepi beszédében Hiller István miniszter. - A szülők egy kicsit elengedik a gyerekeik kezét, s rábízzák őket a tanáraikra, az iskolákra. Hogy milyen felnőtt lesz belőlük, s hogyan boldogulnak az életben, az innentől kezdve a 165 ezer magyar pedagóguson is múlik. A szülők ezzel a lépéssel egy bizalmi döntést hoznak, hisznek abban, hogy ezek a pedagógusok tudatos, sikeres, rátermett embereket faragnak gyermekeikből. Olyanokat, akik ebben a felgyorsult, gyakran bolond világban is feltalálják magukat. Jól kell csinálnunk, hiszen ezek a gyermekek, a mi gyermekeink alkotják az ország aranytartalékat. Az ő képzettségük, tehetségük, jellemük és erejük a mi elsődleges garanciánk a jövőre.

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

A rendezvényen - melyet élő adásban közvetített a Magyar Televízió - többek között az is elhangzott: tegnap egymillió-négyszázezer gyermek kezdte meg tanulmányait.

- A tanévkezdés mindig egy meghatározó pillanat - emelte ki a Gárdonyi Géza Általános Iskola udvarán elmondott ünnepi beszédében Hiller István miniszter. - A szülők egy kicsit elengedik a gyerekeik kezét, s rábízzák őket a tanáraikra, az iskolákra. Hogy milyen felnőtt lesz belőlük, s hogyan boldogulnak az életben, az innentől kezdve a 165 ezer magyar pedagóguson is múlik. A szülők ezzel a lépéssel egy bizalmi döntést hoznak, hisznek abban, hogy ezek a pedagógusok tudatos, sikeres, rátermett embereket faragnak gyermekeikből. Olyanokat, akik ebben a felgyorsult, gyakran bolond világban is feltalálják magukat. Jól kell csinálnunk, hiszen ezek a gyermekek, a mi gyermekeink alkotják az ország aranytartalékat. Az ő képzettségük, tehetségük, jellemük és erejük a mi elsődleges garanciánk a jövőre.

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

A rendezvényen - melyet élő adásban közvetített a Magyar Televízió - többek között az is elhangzott: tegnap egymillió-négyszázezer gyermek kezdte meg tanulmányait.

- A tanévkezdés mindig egy meghatározó pillanat - emelte ki a Gárdonyi Géza Általános Iskola udvarán elmondott ünnepi beszédében Hiller István miniszter. - A szülők egy kicsit elengedik a gyerekeik kezét, s rábízzák őket a tanáraikra, az iskolákra. Hogy milyen felnőtt lesz belőlük, s hogyan boldogulnak az életben, az innentől kezdve a 165 ezer magyar pedagóguson is múlik. A szülők ezzel a lépéssel egy bizalmi döntést hoznak, hisznek abban, hogy ezek a pedagógusok tudatos, sikeres, rátermett embereket faragnak gyermekeikből. Olyanokat, akik ebben a felgyorsult, gyakran bolond világban is feltalálják magukat. Jól kell csinálnunk, hiszen ezek a gyermekek, a mi gyermekeink alkotják az ország aranytartalékat. Az ő képzettségük, tehetségük, jellemük és erejük a mi elsődleges garanciánk a jövőre.

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

- A tanévkezdés mindig egy meghatározó pillanat - emelte ki a Gárdonyi Géza Általános Iskola udvarán elmondott ünnepi beszédében Hiller István miniszter. - A szülők egy kicsit elengedik a gyerekeik kezét, s rábízzák őket a tanáraikra, az iskolákra. Hogy milyen felnőtt lesz belőlük, s hogyan boldogulnak az életben, az innentől kezdve a 165 ezer magyar pedagóguson is múlik. A szülők ezzel a lépéssel egy bizalmi döntést hoznak, hisznek abban, hogy ezek a pedagógusok tudatos, sikeres, rátermett embereket faragnak gyermekeikből. Olyanokat, akik ebben a felgyorsult, gyakran bolond világban is feltalálják magukat. Jól kell csinálnunk, hiszen ezek a gyermekek, a mi gyermekeink alkotják az ország aranytartalékat. Az ő képzettségük, tehetségük, jellemük és erejük a mi elsődleges garanciánk a jövőre.

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

- A tanévkezdés mindig egy meghatározó pillanat - emelte ki a Gárdonyi Géza Általános Iskola udvarán elmondott ünnepi beszédében Hiller István miniszter. - A szülők egy kicsit elengedik a gyerekeik kezét, s rábízzák őket a tanáraikra, az iskolákra. Hogy milyen felnőtt lesz belőlük, s hogyan boldogulnak az életben, az innentől kezdve a 165 ezer magyar pedagóguson is múlik. A szülők ezzel a lépéssel egy bizalmi döntést hoznak, hisznek abban, hogy ezek a pedagógusok tudatos, sikeres, rátermett embereket faragnak gyermekeikből. Olyanokat, akik ebben a felgyorsult, gyakran bolond világban is feltalálják magukat. Jól kell csinálnunk, hiszen ezek a gyermekek, a mi gyermekeink alkotják az ország aranytartalékat. Az ő képzettségük, tehetségük, jellemük és erejük a mi elsődleges garanciánk a jövőre.

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

Hiller István beszédében arra is kitért, hogy az iskola nem egyszerűen tudást átadó hely, hanem a szó legnemesebb értelmében véve a nevelés színtere is, ugyanakkor azt is megemlítette, hogy hazánk a végletek országa, hiszen míg a nemzetközi diákolimpián fizika, kémia és matematika tantárgyból remekül helytálltak a magyar diákok, addig a szintén nemzetközi mutatókon alapuló PISA-felmérés kimutatásai szerint a 15 éves korú gyermekek egynegyede alig, vagy csupán nagyon rosszul tud olvasni.

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

- Az a célunk, hogy a magyar iskolákban minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni - tért ki az idei tanévben bevezetett új rendelkezések hátterére a miniszter. - Ahhoz, hogy ez sikerüljön, változtatni kell. A közoktatási törvény módosításával jelentősen megnöveltük az alapkészségekre fordítható óraszámot. Az ötödik és hatodik osztályban a gyermekek akár a tanítási idő felében is olvasni, írni, számolni tanulhatnak, szövegeket olvashatnak. Mert erős alapokra van szükség.

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

Hiller István elmondta, ugyancsak fejleszteni kell a nyelvtudást, hiszen ma a magyarok csupán egyötöde beszél idegen nyelvet, a fennmaradó rész világviszonylatban néma. 2010-től a középiskolákban kötelezővé teszik az angol nyelv oktatását.

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

A miniszter szólt arról is, hogy átfogó iskolafelújítási programra van szükség. Az öt település által fenntartott, s jól felszerelt csömödéri intézmény ma még csupán példa, s nem általános jelenség hazánkban. Minden gyermek, minden diák megtanuljon jól írni, olvasni, számolni

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!