Szponzorált tartalom

2020.12.11. 14:13

Gyors, pontos kiszolgálás, folyamatos fejlesztések – 30 éves a Tarr Kft.

Három évtized, 8 megye, 350 település és 110 ezer ügyfél, 320 alkalmazott. Röviden így lehet jellemezni a Tarr Kft.-t. amely Dunántúl meghatározó telekommunikációs szolgáltatójává nőtte ki magát, és már Bács-Kiskun megyében is megtalálni őket.

Arany Gábor

A jubileumi esztendőben folyamatosan akciókkal és nagy kedvezményekkel örvendeztették meg az ügyfeleket, akiket nyereményjátékra is invitálták, így köszönve meg, hogy a Tarr Kft.-t választották televízió-, telefon-, internet-, illetve több ezren már mobiltelefon-szolgáltatójuknak is. Ezen a játékon minden előfizetőjük részt vehetett, pusztán egyetlen kvízkérdésre kellett a helyes választ megadni az ügyfélszolgálatnál járva, vagy az internetes felületükön. Ez utóbbi lehetőséggel élt a Zala megyei Pákán élő Tátrai István, aki a Tarr Kft. régi ügyfelének számít, lényegében attól kezdve, hogy a cég szolgáltat a községben.

Érdeklődésünkre elmondta, amikor a sorsolás eredményéről értesítették, nem akarta elhinni a jó hírt. Csak napokkal később, miután már az adategyeztetéseken is túljutott, kezdett megbarátkozni a gondolattal, hogy életében először szerencse érte, mégpedig ilyen komoly nyeremény formájában. Mint mondta, a 12 éves Skoda Fabia helyét veszi át a család szolgálatában a Renault Megane Grandtour személygépkocsi.

A gépjármű kulcsát a cég ügyvezető-igazgatója, Tarr János adta át. Az esemény kapcsán érdeklődésünkre arról is szólt, hogy a vállalkozás nyáron ünnepelte létrejöttének 30. évfordulóját, amit nyáron terveztek megünnepelni, de a pandémia ezt nem tette lehetővé, de az ügyfeleknek mindenképpen kedveskedni akartak, ezt szolgálat a nyereményjáték is.

A nehéz hónapok egyfajta próbatétel is volt, amiben jól bizonyítottak, mert a kényszerű bezártság miatt jelentősen megnőtt internetes hálózataik leterheltsége, ám ilyen viszonyok között is zavartalanul szolgáltattak, mert a kihasználtság még így is 50 százalék alatt maradt. Ez igazolta az eddig megvalósított fejlesztéseik minőségét, megalapozottságát is, amit 95 ezer internetelőfizetőjük naponta megtapasztalhat.

Az egykor kábeltelevíziós szolgáltatással piacra lépő cég ma már nagysebességű vezetékes internetet, vezetékes telefont is kínál, emellett megjelent mobiltelefon-szolgáltatóként is. Ez utóbbival immár teljes körű telekommunikációs szolgáltatást kínálnak az ügyfeleiknek, és ezzel a fiatalabb korosztályt is szeretnék megnyerni. A szolgáltatások igénybevételéhez pedig televíziót, vezetékes és mobil-telefonkészülékeket, tableteket, illetve egyéb távközlési eszközöket is árulnak. A teljes mértékben magyar tulajdonú vállalkozás folyamatosan fejleszt, bevételei nagy részét ebbe forgatja vissza. Náluk alapelv, az ügyfelek gyors, pontos kiszolgálása mellett alkalmazkodni kell a helyi viszonyokhoz.

A folyamatos bővülés jelzi, hogy sikerrel teszik..

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában