Hirdetés

2020.11.02. 07:00

Ahhoz, hogy a távközlésben 30 évig versenyben maradj, folyamatos fejlesztésekre van szükség

Vallja Tarr János, az idén 30 éves TARR Kft. ügyvezetője. Vele beszélgettünk az elmúlt időszakról és egy picit a jövőbeli tervekről is.

A mára komoly sikereket magáénak tudó cég 1990-ben indult útjára. Milyen előzményekre lehet visszavezetni a cégalapítást?

Egy kicsit korábbra kell visszanyúlni, ha a kezdeteket keressük. 1979-ben Bátán, ahol a család lakott, nagyon rossz vételi viszonyok voltak. Édesapám megkereste azt a helyet, ahonnan a kab-hegyi tévéjelet fogni lehet, és a templomtoronytól a házunkig kábelen levezette. Ezen felbuzdulva fogtunk bele később egy antenna rendszer építésébe Szekszárdon. Az 1990-es cégalapítás idejére már jópár antenna hálózattal rendelkeztünk.

A családi vállalkozásból mára egy több, mint 300 főt foglalkoztató nagyvállalat lett. Hogyan kellett átalakítani a működést ahhoz, hogy ezen a piacon évtizedekig megmaradjon a cég?

Ugyan nagyvállalat vagyunk, de a napi működésünkben még sok nyoma van a családi vállalkozás kereteinek. A feladatok rugalmas kezelése, a kihívásokra történő gyors reagálás és dolgozóinkkal fenntartott közvetlenebb kapcsolat mind azt szolgálják, hogy a többi nagyvállalattal szemben némi versenyelőnyt meg tudjunk tartani.

A cég fejlődésével a termékpaletta is folyamatosan bővült. Milyen szolgáltatásokat nyújt ma a TARR Kft.?

A kábeltévés szolgáltatás mellett nagysebességű otthoni internetet és vezetékes telefont is kínálunk ügyfeleinknek. Előbbiek mellett dinamikusan fejlődik mobiltelefon szolgáltatásunk is. Ma már szolgáltatásaink mellé televíziót, mobil- és vezetékes telefont, tabletet és egyéb távközlési készülékeket is árulunk. Az előfizetői körünk is folyamatosan bővült. A cég ma jelen van 8 megye több, mint 350 településén 17 ügyfélszolgálattal, ügynökhálózattal, értékesítési pontokkal, a hálózatot karbantartó felkészült műszaki személyzettel. Előfizetőink száma meghaladja a százezret.

A TARR Kft. 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás. Hogy tudják felvenni a versenyt a távközlési piac nemzetközi nagyvállalataival?

Ahhoz, hogy versenyben maradj, folyamatosan fejlesztened kell. A távközlési piacon ez kiemelten így van. A pénzek nagy részét mi ebbe forgatjuk vissza. Emellett a következetes munka, és az ügyfeleink minél magasabb szintű kiszolgálása érhet el célt. Ebbe az is beletartozik, hogy meghallgatjuk előfizetőink igényeit és szolgáltatásainkat ezekhez igazítjuk. Cégünk egyik fontos alapelve, hogy az ügyfelek gyors és precíz kiszolgálása rugalmasan alkalmazkodjon a helyi viszonyokhoz.

Mi vár a cégre a közeljövőben, milyen tervekkel vágnak neki a következő éveknek?

Újabb célkitűzések, technológiai fejlesztések, a távközléshez kapcsolható legkorszerűbb szolgáltatások folyamatos felkutatása, fejlesztése és piacra bevezetése. Sűrű a jövőkép, sok a teendő, nincs idő megállni, mert hamar lemaradsz a versenytársakkal vívott versenyben. Azért néha szükséges picit mégis megállni, számot vetni az eddigiekkel, és elgondolkozni azon, merre érdemes tovább menni.

 

 

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában