Olvasó

2014.11.19. 15:12

Hiába reklamált sorozatosan, a megrendelt tévét még mindig nem kapta meg

Zalaegerszeg - Korszerűbb szolgáltatást ígértek neki, de csak a folyamatos mérgelődést kapta helyette. Röviden így foglalható össze egerszegi olvasónk, Remy Martin esete.

Arany Gábor

– Október elején lejárt a kétéves hűségem a szolgáltatómnál és megkerestek, hogy új szolgáltatást kínáljanak az addigi sat-tv helyett. – Ennél a cégnél rendeltem meg szinte mindent: áram, telefon, internet, televízió szolgáltatást, ezért elfogadtam az ajánlatot és megkötöttem a szerződést az úgynevezett interaktív, felvevő egységes tv-műsor szolgáltatásra. Pluszban smart televíziókészüléket is vásároltam tőlük részletre. Azt ígérték, két héten belül szállítják. Ez történt október 5-én – mondta.

Pár napra rá érkeztek a szerelők a beltéri egységekkel és kezdődött a hercehurca. Két nap alatt üzemelték be a készülékeket, de nem sokáig nyújtották a remélt szolgáltatást, mert nem voltak elérhetők a tv-műsorok. Egy hét alatt három felvevős beltéri egységet próbáltak ki, majd további kettőt – mindezt november közepéig.

– A készülék pár nap üzem után leállt, a reklamációra kicserélték, de nem lett jobb a helyzet. A szerelők által javallott megoldás, a beltéri egység újraindítása csak ideig-óráig oldotta meg a problémát, mert utána megint megszűnt a tv-műsor vétele – magyarázta Remy Martin, aki ezek után azon már nem lepődött meg, hogy a tévékészüléke se érkezett meg időben.

A bekapcsolt tévékészülék többnyire ezt a képet mutatta. Fotó: Arany Gábor

– Sokszor reklamáltam, azt elismerem, itt az egerszegi ügyfélszolgálat és a szerelők nagyon segítőkészek, de az is kiderült, hogy a központi nyilvántartásuk finoman szólva nem pontos. Például más típusú beltéri egységek szerepeltek benne, mint ami nálam volt. A tévéről pedig azt állították, hogy kimutatásuk szerint november 12-én rendeltem meg – sorolta.

Minderre tekintettel olvasónk a szolgáltatás felmondását fontolgatta. Amikor erről a szolgáltató értesült, szinte azonnal keresték és igyekeztek rávenni, változtassa meg szándékát.

– Felmondtam az interaktív tévére vonatkozó szerződésemet, helyette az IPTV-t választottam. Remélem, ezzel jobban járok – fogalmazta meg Remy Martin, akihez még mindig nem szállították ki a megrendelt tévékészüléket.

A történtek miatt érdeklődtünk olvasónk szolgáltatójának ügyfélszolgálatánál, de egy hét alatt nem kaptunk választ. Pedig arra is kíváncsiak lettünk volna, mi módon kompenzálják ügyfelüket a kellemetlenségekért, no meg a kiesett szolgáltatási időért.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!