Nagykanizsa

2007.01.19. 03:29

Sötétedés után...

Nagykanizsa - Az elmúlt időszakban egyre többször volt tapasztalható, hogy egész utcák, sőt, városrészek maradtak közvilágítás nélkül. Ezúttal e bosszantó problémáról, illetve annak kiküszöböléséről kérdeztük az illetékeseket.

Zalai Hírlap

Lapunk olvasóitól hétről hétre kapunk olyan észrevételt, miszerint gondok vannak a közvilágítással. Mint mesélik: nem telik el úgy hét, hogy ne borulna sötétség egy-egy utcára, időnként egész városrészekre. A panaszosok közül sokan azt is sérelmezik, hogy probléma esetén nem találják az illetékeseket, ráadásul a hibabejelentő telefonszám sem közismert.

Mint kiderült: a VIA Kanizsa Kht.-nál is hallottak már a közvilágítás időleges kimaradásairól, ám a városüzemeltetésért felelős cégnek nincs túl sok köze a rendszer karbantartásához, a szükséges javítások elvégzéséhez.

- A közvilágítás működtetéséért, az esetleges hibák elhárításáért, a rendszer karbantartásáért az e.on Zrt. felel - kezdte Gáspár András, a VIA Kanizsa Kht. ügyvezetője. - Természetesen, ha tudomást szerzünk egy-egy meghibásodásról, mi is értesítjük a társaságot, sőt, egy ügyeleti telefonszámot - 06/30-520-05-10 - is fenntartunk lakossági bejelentések fogadására, de ezt a számot csak a közvilágítással kapcsolatos problémák esetén lehet hívni. Tudtommal az e.on-nál is van lehetőség hibabejelentésre, s ez a telefonszám ott van minden számla hátoldalán.

A városban öt évvel ezelőtt kezdődött a közvilágítás rekonstrukciója, melynek keretében új lámpabúrákat, illetve energiatakarékos fogyasztókat is felszereltek az oszlopokra. A meghibásodások döntő többsége így valószínűleg nem a fogyasztók, sokkal inkább az elöregedett vezetékek, a trafóállomások és a lámpatestek miatt lehetséges. Ennek karbantartása szintén az e.on feladata. Azt amúgy a városüzemeltető társaság vezetője is megerősítette, hogy az áramszolgáltatónál kevésbé rugalmasan reagálnak a hibabejelentésekre.

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

Mint kiderült: a VIA Kanizsa Kht.-nál is hallottak már a közvilágítás időleges kimaradásairól, ám a városüzemeltetésért felelős cégnek nincs túl sok köze a rendszer karbantartásához, a szükséges javítások elvégzéséhez.

- A közvilágítás működtetéséért, az esetleges hibák elhárításáért, a rendszer karbantartásáért az e.on Zrt. felel - kezdte Gáspár András, a VIA Kanizsa Kht. ügyvezetője. - Természetesen, ha tudomást szerzünk egy-egy meghibásodásról, mi is értesítjük a társaságot, sőt, egy ügyeleti telefonszámot - 06/30-520-05-10 - is fenntartunk lakossági bejelentések fogadására, de ezt a számot csak a közvilágítással kapcsolatos problémák esetén lehet hívni. Tudtommal az e.on-nál is van lehetőség hibabejelentésre, s ez a telefonszám ott van minden számla hátoldalán.

A városban öt évvel ezelőtt kezdődött a közvilágítás rekonstrukciója, melynek keretében új lámpabúrákat, illetve energiatakarékos fogyasztókat is felszereltek az oszlopokra. A meghibásodások döntő többsége így valószínűleg nem a fogyasztók, sokkal inkább az elöregedett vezetékek, a trafóállomások és a lámpatestek miatt lehetséges. Ennek karbantartása szintén az e.on feladata. Azt amúgy a városüzemeltető társaság vezetője is megerősítette, hogy az áramszolgáltatónál kevésbé rugalmasan reagálnak a hibabejelentésekre.

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

Mint kiderült: a VIA Kanizsa Kht.-nál is hallottak már a közvilágítás időleges kimaradásairól, ám a városüzemeltetésért felelős cégnek nincs túl sok köze a rendszer karbantartásához, a szükséges javítások elvégzéséhez.

- A közvilágítás működtetéséért, az esetleges hibák elhárításáért, a rendszer karbantartásáért az e.on Zrt. felel - kezdte Gáspár András, a VIA Kanizsa Kht. ügyvezetője. - Természetesen, ha tudomást szerzünk egy-egy meghibásodásról, mi is értesítjük a társaságot, sőt, egy ügyeleti telefonszámot - 06/30-520-05-10 - is fenntartunk lakossági bejelentések fogadására, de ezt a számot csak a közvilágítással kapcsolatos problémák esetén lehet hívni. Tudtommal az e.on-nál is van lehetőség hibabejelentésre, s ez a telefonszám ott van minden számla hátoldalán.

A városban öt évvel ezelőtt kezdődött a közvilágítás rekonstrukciója, melynek keretében új lámpabúrákat, illetve energiatakarékos fogyasztókat is felszereltek az oszlopokra. A meghibásodások döntő többsége így valószínűleg nem a fogyasztók, sokkal inkább az elöregedett vezetékek, a trafóállomások és a lámpatestek miatt lehetséges. Ennek karbantartása szintén az e.on feladata. Azt amúgy a városüzemeltető társaság vezetője is megerősítette, hogy az áramszolgáltatónál kevésbé rugalmasan reagálnak a hibabejelentésekre.

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

- A közvilágítás működtetéséért, az esetleges hibák elhárításáért, a rendszer karbantartásáért az e.on Zrt. felel - kezdte Gáspár András, a VIA Kanizsa Kht. ügyvezetője. - Természetesen, ha tudomást szerzünk egy-egy meghibásodásról, mi is értesítjük a társaságot, sőt, egy ügyeleti telefonszámot - 06/30-520-05-10 - is fenntartunk lakossági bejelentések fogadására, de ezt a számot csak a közvilágítással kapcsolatos problémák esetén lehet hívni. Tudtommal az e.on-nál is van lehetőség hibabejelentésre, s ez a telefonszám ott van minden számla hátoldalán.

A városban öt évvel ezelőtt kezdődött a közvilágítás rekonstrukciója, melynek keretében új lámpabúrákat, illetve energiatakarékos fogyasztókat is felszereltek az oszlopokra. A meghibásodások döntő többsége így valószínűleg nem a fogyasztók, sokkal inkább az elöregedett vezetékek, a trafóállomások és a lámpatestek miatt lehetséges. Ennek karbantartása szintén az e.on feladata. Azt amúgy a városüzemeltető társaság vezetője is megerősítette, hogy az áramszolgáltatónál kevésbé rugalmasan reagálnak a hibabejelentésekre.

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

- A közvilágítás működtetéséért, az esetleges hibák elhárításáért, a rendszer karbantartásáért az e.on Zrt. felel - kezdte Gáspár András, a VIA Kanizsa Kht. ügyvezetője. - Természetesen, ha tudomást szerzünk egy-egy meghibásodásról, mi is értesítjük a társaságot, sőt, egy ügyeleti telefonszámot - 06/30-520-05-10 - is fenntartunk lakossági bejelentések fogadására, de ezt a számot csak a közvilágítással kapcsolatos problémák esetén lehet hívni. Tudtommal az e.on-nál is van lehetőség hibabejelentésre, s ez a telefonszám ott van minden számla hátoldalán.

A városban öt évvel ezelőtt kezdődött a közvilágítás rekonstrukciója, melynek keretében új lámpabúrákat, illetve energiatakarékos fogyasztókat is felszereltek az oszlopokra. A meghibásodások döntő többsége így valószínűleg nem a fogyasztók, sokkal inkább az elöregedett vezetékek, a trafóállomások és a lámpatestek miatt lehetséges. Ennek karbantartása szintén az e.on feladata. Azt amúgy a városüzemeltető társaság vezetője is megerősítette, hogy az áramszolgáltatónál kevésbé rugalmasan reagálnak a hibabejelentésekre.

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

A városban öt évvel ezelőtt kezdődött a közvilágítás rekonstrukciója, melynek keretében új lámpabúrákat, illetve energiatakarékos fogyasztókat is felszereltek az oszlopokra. A meghibásodások döntő többsége így valószínűleg nem a fogyasztók, sokkal inkább az elöregedett vezetékek, a trafóállomások és a lámpatestek miatt lehetséges. Ennek karbantartása szintén az e.on feladata. Azt amúgy a városüzemeltető társaság vezetője is megerősítette, hogy az áramszolgáltatónál kevésbé rugalmasan reagálnak a hibabejelentésekre.

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

A városban öt évvel ezelőtt kezdődött a közvilágítás rekonstrukciója, melynek keretében új lámpabúrákat, illetve energiatakarékos fogyasztókat is felszereltek az oszlopokra. A meghibásodások döntő többsége így valószínűleg nem a fogyasztók, sokkal inkább az elöregedett vezetékek, a trafóállomások és a lámpatestek miatt lehetséges. Ennek karbantartása szintén az e.on feladata. Azt amúgy a városüzemeltető társaság vezetője is megerősítette, hogy az áramszolgáltatónál kevésbé rugalmasan reagálnak a hibabejelentésekre.

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

A városi közvilágításért egyébként nem kevés pénzt fizet a kanizsai önkormányzat, ez az összeg éves szinten eléri a 65 millió forintot. Ebben a karbantartás díja is szerepel, s bár nyilvánvaló, hogy előfordulhatnak hibák, az azonban már több mint bosszantó, hogy ugyanazon utcában, városrészben hetente-kéthetente elromlik valami.

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

A problémákról az áramszolgáltatót is megkérdeztük, ahol tételesen visszakeresték az elmúlt másfél hónap bejelentéseit. A társaság tájékoztatása szerint decemberben és januárban 153 bejelentés érkezett hozzájuk Nagykanizsáról. A hibák döntő többsége az égők meghibásodása miatt történt, csupán 15 esetben észleltek szakaszhibát. Ez háromnaponta egy olyan esetet jelent, amikor nagyobb terület marad világítás nélkül. Az áramszolgáltató illetékese nem kommentálta, hogy a heti két szakaszhiba soknak vagy kevésnek számít.A közvilágítási rendszerben átlagosan háromnaponta történt egy szakaszhiba

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!