Lóerő

2010.06.04. 11:22

Patkány módra tuningolt járgány

Csillogó családi autóként kezdte, ám mostanra leginkább egy rozsdás roncsra hasonlít Gyarmati István Volkswagen Golf 3-as kocsija. Persze csak külsőre, hisz a rat (patkány) tuning kifogástalan műszaki tartalmat rejt.

Benedek Bálint

- Az underground (föld alatti) stílus épp az elhanyagoltságot népszerűsíti - ad magyarázatot az ifjú tulajdonos, Gyarmati István, akinek fülében további extraként Hello Kitty-s fülbevaló virít. - Szándékosan, előre kitervelt koncepció alapján, egy teljesen új autóból is ütött-kopottat varázsolhatunk. Nem számít, ha itt-ott megkarcolódik a fényezés, bár ezúttal a poén kedvéért az apró kőfelverődéseket néhány sebtapasszal gyógyítottam . Sőt az idő vasfoga, a jégeső okozta sérülések vagy a por, esetleg a felverődő sár is tovább növelhetik az autó értékét.

- Az underground (föld alatti) stílus épp az elhanyagoltságot népszerűsíti - ad magyarázatot az ifjú tulajdonos, Gyarmati István, akinek fülében további extraként Hello Kitty-s fülbevaló virít. - Szándékosan, előre kitervelt koncepció alapján, egy teljesen új autóból is ütött-kopottat varázsolhatunk. Nem számít, ha itt-ott megkarcolódik a fényezés, bár ezúttal a poén kedvéért az apró kőfelverődéseket néhány sebtapasszal gyógyítottam . Sőt az idő vasfoga, a jégeső okozta sérülések vagy a por, esetleg a felverődő sár is tovább növelhetik az autó értékét.

Az autófényező és karosszérialakatos szakmával rendelkező István nem beszélt a levegőbe, ugyanis egyre nagyobb teret hódít a rat style tuning. A fanatikusok olykor időt, s fáradtságot nem kímélve rondítják el szándékosan autójukat. A dél-zalai fiatalember erre a célra a szülei csillogó-villogó, fekete járgányát az 1,4 literes Volkswagen Golf 3-at szemelte ki. Ugyan a világháló számos ötletes lehetőséget kínált, ám István saját és barátai kreativitását latba vetve, egyedi kocsit készített.

- Csiszolókoronggal estem neki a motorháztetőnek - mesélte Gyarmati István. - A fényezés szinte jajveszékelve pattogott le, majd ezután még maró anyaggal tovább kínoztam a karosszériát. A lemez jól bírta az extra terhelést, így a valódi rozsdásodás elérése hatalmas erőfeszítéseket igényelt a részemről.

A patkány stílus másik jellemzője, hogy autók szinte az úthoz tapadva - a rágcsálókhoz mozgásához hasonlóan - közlekednek. Tehát a következő fázisban a kocsi padlólemeze - az eredeti magasságához képest drasztikusan - tíz centiméterrel lejjebb került. A még jobb tapadás érdekében a Volkswagen kerekek helyére 15 colos Mercedes felnik kerültek, melyeket István barátaival rózsaszínűre, zöldre és hupikékre fújt.

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

Az autófényező és karosszérialakatos szakmával rendelkező István nem beszélt a levegőbe, ugyanis egyre nagyobb teret hódít a rat style tuning. A fanatikusok olykor időt, s fáradtságot nem kímélve rondítják el szándékosan autójukat. A dél-zalai fiatalember erre a célra a szülei csillogó-villogó, fekete járgányát az 1,4 literes Volkswagen Golf 3-at szemelte ki. Ugyan a világháló számos ötletes lehetőséget kínált, ám István saját és barátai kreativitását latba vetve, egyedi kocsit készített.

- Csiszolókoronggal estem neki a motorháztetőnek - mesélte Gyarmati István. - A fényezés szinte jajveszékelve pattogott le, majd ezután még maró anyaggal tovább kínoztam a karosszériát. A lemez jól bírta az extra terhelést, így a valódi rozsdásodás elérése hatalmas erőfeszítéseket igényelt a részemről.

A patkány stílus másik jellemzője, hogy autók szinte az úthoz tapadva - a rágcsálókhoz mozgásához hasonlóan - közlekednek. Tehát a következő fázisban a kocsi padlólemeze - az eredeti magasságához képest drasztikusan - tíz centiméterrel lejjebb került. A még jobb tapadás érdekében a Volkswagen kerekek helyére 15 colos Mercedes felnik kerültek, melyeket István barátaival rózsaszínűre, zöldre és hupikékre fújt.

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

Az autófényező és karosszérialakatos szakmával rendelkező István nem beszélt a levegőbe, ugyanis egyre nagyobb teret hódít a rat style tuning. A fanatikusok olykor időt, s fáradtságot nem kímélve rondítják el szándékosan autójukat. A dél-zalai fiatalember erre a célra a szülei csillogó-villogó, fekete járgányát az 1,4 literes Volkswagen Golf 3-at szemelte ki. Ugyan a világháló számos ötletes lehetőséget kínált, ám István saját és barátai kreativitását latba vetve, egyedi kocsit készített.

- Csiszolókoronggal estem neki a motorháztetőnek - mesélte Gyarmati István. - A fényezés szinte jajveszékelve pattogott le, majd ezután még maró anyaggal tovább kínoztam a karosszériát. A lemez jól bírta az extra terhelést, így a valódi rozsdásodás elérése hatalmas erőfeszítéseket igényelt a részemről.

A patkány stílus másik jellemzője, hogy autók szinte az úthoz tapadva - a rágcsálókhoz mozgásához hasonlóan - közlekednek. Tehát a következő fázisban a kocsi padlólemeze - az eredeti magasságához képest drasztikusan - tíz centiméterrel lejjebb került. A még jobb tapadás érdekében a Volkswagen kerekek helyére 15 colos Mercedes felnik kerültek, melyeket István barátaival rózsaszínűre, zöldre és hupikékre fújt.

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

- Csiszolókoronggal estem neki a motorháztetőnek - mesélte Gyarmati István. - A fényezés szinte jajveszékelve pattogott le, majd ezután még maró anyaggal tovább kínoztam a karosszériát. A lemez jól bírta az extra terhelést, így a valódi rozsdásodás elérése hatalmas erőfeszítéseket igényelt a részemről.

A patkány stílus másik jellemzője, hogy autók szinte az úthoz tapadva - a rágcsálókhoz mozgásához hasonlóan - közlekednek. Tehát a következő fázisban a kocsi padlólemeze - az eredeti magasságához képest drasztikusan - tíz centiméterrel lejjebb került. A még jobb tapadás érdekében a Volkswagen kerekek helyére 15 colos Mercedes felnik kerültek, melyeket István barátaival rózsaszínűre, zöldre és hupikékre fújt.

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

- Csiszolókoronggal estem neki a motorháztetőnek - mesélte Gyarmati István. - A fényezés szinte jajveszékelve pattogott le, majd ezután még maró anyaggal tovább kínoztam a karosszériát. A lemez jól bírta az extra terhelést, így a valódi rozsdásodás elérése hatalmas erőfeszítéseket igényelt a részemről.

A patkány stílus másik jellemzője, hogy autók szinte az úthoz tapadva - a rágcsálókhoz mozgásához hasonlóan - közlekednek. Tehát a következő fázisban a kocsi padlólemeze - az eredeti magasságához képest drasztikusan - tíz centiméterrel lejjebb került. A még jobb tapadás érdekében a Volkswagen kerekek helyére 15 colos Mercedes felnik kerültek, melyeket István barátaival rózsaszínűre, zöldre és hupikékre fújt.

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

A patkány stílus másik jellemzője, hogy autók szinte az úthoz tapadva - a rágcsálókhoz mozgásához hasonlóan - közlekednek. Tehát a következő fázisban a kocsi padlólemeze - az eredeti magasságához képest drasztikusan - tíz centiméterrel lejjebb került. A még jobb tapadás érdekében a Volkswagen kerekek helyére 15 colos Mercedes felnik kerültek, melyeket István barátaival rózsaszínűre, zöldre és hupikékre fújt.

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

A patkány stílus másik jellemzője, hogy autók szinte az úthoz tapadva - a rágcsálókhoz mozgásához hasonlóan - közlekednek. Tehát a következő fázisban a kocsi padlólemeze - az eredeti magasságához képest drasztikusan - tíz centiméterrel lejjebb került. A még jobb tapadás érdekében a Volkswagen kerekek helyére 15 colos Mercedes felnik kerültek, melyeket István barátaival rózsaszínűre, zöldre és hupikékre fújt.

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

A fiatalember szerint: az autó leültetése túl jól sikerült, hiszen a fekvőrendőrök, s a kátyúk előtt szinte állóra kell fékezni a Golfot, hogy be ne üsse a hasát.

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

- A földön ülni, s onnan vezetni remek érzés, olyankor szinte már együtt dobog a szívem a kocsiéval - mesélte el István a büszke sofőr érzéseit, melyek értelmet adnak ennek az átalakításnak. - Bár az autóstársak az utakon ránézésre nyilván azt hiszik, hogy éppen a bontóba tartunk, én azzal a jó érzéssel állom a lekezelő pillantásokat, hogy tudom: a járgány most talán jobb, mint újkorában. Már elértem a célomat, persze ez nem azt jelenti, hogy leálltam, tele vagyok ötletekkel. A motorháztetőre húzott neccharisnya is csak a kezdet volt...

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!