Segítség

2025.01.22. 10:00

Lecsúszott az Ügyfélkapu+ regisztrációról? Ne essen kétségbe!

Január 16-tól már nem lehet online ügyet intézni a hagyományos Ügyfélkapu szolgáltatásaival. Akkor is van megoldás, ha még nem regisztrált az új Ügyfélkapu+ rendszerébe. Mutatjuk mit tegyen!

Múlt hét óta csak a Digitális Állampolgár mobilalkalmazással vagy Ügyfélkapu+-szal – kétfaktoros azonosítással – jelentkezhet be az állami weboldalakon és alkalmazásokban. Ennek ellenére a régi Ügyfélkapuba is be lehet még jelentkezni, azért, hogy ha lemaradtunk, továbbra is élhessünk a váltás lehetőségével.

ügyfélkapu
Még be tudunk lépni a hagyományos Ügyfélkapura, de csak azért, hogy Ügyfélkapu+-ra válthassunk. Ügyintézésre már nem használható Fotó: boon.hu

Mit tegyünk?

Jelentkezzen be az Ügyfélkapuba a meglévő felhasználónevével és jelszavával. Kövesse a rendszer által megadott lépéseket, hogy aktiválja a kétfaktoros hitelesítést használó Ügyfélkapu+ szolgáltatást. 

A hagyományos Ügyfélkapu belépési adatait már csak arra használhatjuk, hogy Ügyfélkapu+ -ra váltsunk Fotó: boon.hu

Az Ügyfélkapu+ alternatívájaként elérhető a Digitális Állampolgár (DÁP) alkalmazás, amely modern, mobilbarát megoldást kínál az állampolgári ügyintézésre. A regisztrációhoz elektronikus személyi igazolvánnyal kell rendelkezni. 

További részletek a boon.hu cikkében.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában