2023.01.02. 10:30
Igazgatási szünet a polgármesteri hivatalban
Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése 168/2022. (XI. 30.) határozatával Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában a 460/2022. (XI. 10.) Korm. rendelet alapján 2022. december 22. és 2023. január 6. napja közötti időtartamban igazgatási szünetet rendelt el.
A hivatal Kossuth L. u. 17–19. és Ady u. 15. szám alatti épületei ezen időszakban zárva tartanak.
A Zalaegerszeg MJV Polgármesteri Hivatalában a fenti időszakban az ügyfélfogadás, az ügyintézés, az iratok befogadása, az elektronikus munkavégzés, a hivatali kapun történő ügyintézés szünetel.
Ügyeleti rendben az alábbi ügytípusokban történik ügyintézés: a halaszthatatlan közfeladatok ellátása érdekében a Polgármesteri Hivatal Anyakönyvi és Nyilvántartási Csoportja, valamint a Műszaki Osztály Városüzemeltetési Csoportja a Széchenyi tér 2–5. szám alatti épületben rendes ügyfélfogadási időben (kedd–szerda: 8.00–12.00 és 13.00–16.00, pénteken 8.00–12.00 óráig) tart ügyeletet.
Anyakönyvi és Nyilvántartási Csoport: az igazgatási szünet időszakában kizárólag születési és halotti anyakönyvezés, halottvizsgálati bizonyítvány kiadása, anyakönyvi kivonatok kiadása történik.
Elérhetőségek: ügyfélfogadási időben: személyesen, illetve a 06-92-502-197 telefonszámon, ügyfélfogadási időn kívül: [email protected] e-mail-címen.
Műszaki Osztály Városüzemeltetési Csoport: ügyintézés ezen időszak alatt kizárólag közúton lévő kátyúk, úthibák, közterületi faágletörések, közvilágítási hibák és illegálisan lerakott hulladék ügykörökben történik.
Elérhetőségek: ügyfélfogadási időben: személyesen, illetve a 06-92-502-184 telefonszámon és a [email protected] e-mail-címen. Ügyfélfogadási időn kívül: városüzemeltetéssel kapcsolatos, halaszthatatlan beavatkozást igénylő bejelentés a www.zalaegerszeg.hu portálon a városüzemeltetési hibabejelentőn keresztül vagy a [email protected] e-mail-címen lehetséges.
Dr. Kovács Gábor
címzetes főjegyző.