Díjeső a fürdővárosnak

2022.09.23. 12:29

Öt nap alatt öt rangos elismerést is bezsebelt Hévíz

Öt nap alatt összesen öt díjat nyert Hévíz két rangos, országos turisztikai marketinggálán.

Péter B. Árpád
Öt nap alatt öt rangos elismerést is bezsebelt Hévíz

Pálffy Tamás és Papp Gábor a Business Traveller Hungary rangos díjával Fotó: ZH

A Várkert Bazárban tartott Marketing Summit Hungary-n előadások, kerekasztalbeszélgetések járták körül e szakterület életünkre gyakorolt hatását. Mint Pálffy Tamás, a Hévíz Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója jelezte: „a marketing nem csupán segíti az üzleti szereplők bevételnövelését, hanem képes formálni a köztudatot, trendeket teremt, sőt ma már társadalmi felelősséget vállal, kiáll értékek és elvek mellett”. 

– A marketinges és kommunikációs szakembereknek fontos szerepük van abban, hogy egy vállalkozás, szolgáltatás vagy épp turisztikai desztináció hogyan tud nemcsak termékeket, hanem értékeket is közvetíteni, s hogyan alkalmazkodik a fenntartható világ elvárásaihoz vagy épp a digitalizációhoz – fogalmazott a hévízi szakember. 

Az eseményen immár nyolcadik alkalommal díjazták a legsikeresebb marketingvezetőket és brandmenedzsereket, az év legkiválóbb városmarketing megoldásait és kampányait, valamit átadták a Tonk Emil Életműdíjat.

A szakmai zsűri Városmarketing Stratégia 2022 Gyémánt-díjat adományozott Hévíz önkormányzatának az imázsépítés terén megnyilvánuló stratégiai szemléletért, emellett két további Gyémánt-díjjal is jutalmazták a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft-t. 

Az egyiket a 2021-ben kitalált Hévízbivaly elnevezésű duatlonversenyért, a másikat pedig a „marketingstratégia, márka és identitásépítési arculatprogram” kategóriában érdemelte ki a cég az elmúlt években megvalósított imázsfrissitésért. A nonprofit társaság mindemellett megkapta az Observer Médiafigyelő Kft. szakmai különdíját is. 

Az elismeréseket Pálffy Tamás és Berta-Tóth Manuéla marketingmenedzser vette át.

Néhány nappal később újabb rangos elismerést kapott a zalai fürdőváros, ezúttal a Business Traveller Hungary magazin rangos gáláján, a budai Haris Parkban, ahol 10 kategóriában osztottak díjakat.   

A szakmai zsűri által kategóriánként kiválasztott 3-3 jelöltre online lehetett szavazni, s végül Hévíz városát az „Év Legjobb Desztinációs Marketing – Belföld” elnevezésű mezőnyben találták idén a legkiválóbbnak. A fürdőváros versenytársa Keszthely és Hajdúszoboszló volt.

A díjjal – amelyet Pálffy Tamás és Papp Gábor polgármester vett át – a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. belföldi marketingkampányainak kreatív megoldásait ismerték el.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában