Díjeső a fürdővárosnak

2022.09.23. 12:29

Öt nap alatt öt rangos elismerést is bezsebelt Hévíz

Öt nap alatt összesen öt díjat nyert Hévíz két rangos, országos turisztikai marketinggálán.

Péter B. Árpád

Pálffy Tamás és Papp Gábor a Business Traveller Hungary rangos díjával Fotó: ZH

A Várkert Bazárban tartott Marketing Summit Hungary-n előadások, kerekasztalbeszélgetések járták körül e szakterület életünkre gyakorolt hatását. Mint Pálffy Tamás, a Hévíz Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója jelezte: „a marketing nem csupán segíti az üzleti szereplők bevételnövelését, hanem képes formálni a köztudatot, trendeket teremt, sőt ma már társadalmi felelősséget vállal, kiáll értékek és elvek mellett”. 

– A marketinges és kommunikációs szakembereknek fontos szerepük van abban, hogy egy vállalkozás, szolgáltatás vagy épp turisztikai desztináció hogyan tud nemcsak termékeket, hanem értékeket is közvetíteni, s hogyan alkalmazkodik a fenntartható világ elvárásaihoz vagy épp a digitalizációhoz – fogalmazott a hévízi szakember. 

Az eseményen immár nyolcadik alkalommal díjazták a legsikeresebb marketingvezetőket és brandmenedzsereket, az év legkiválóbb városmarketing megoldásait és kampányait, valamit átadták a Tonk Emil Életműdíjat.

A szakmai zsűri Városmarketing Stratégia 2022 Gyémánt-díjat adományozott Hévíz önkormányzatának az imázsépítés terén megnyilvánuló stratégiai szemléletért, emellett két további Gyémánt-díjjal is jutalmazták a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft-t. 

Az egyiket a 2021-ben kitalált Hévízbivaly elnevezésű duatlonversenyért, a másikat pedig a „marketingstratégia, márka és identitásépítési arculatprogram” kategóriában érdemelte ki a cég az elmúlt években megvalósított imázsfrissitésért. A nonprofit társaság mindemellett megkapta az Observer Médiafigyelő Kft. szakmai különdíját is. 

Az elismeréseket Pálffy Tamás és Berta-Tóth Manuéla marketingmenedzser vette át.

Néhány nappal később újabb rangos elismerést kapott a zalai fürdőváros, ezúttal a Business Traveller Hungary magazin rangos gáláján, a budai Haris Parkban, ahol 10 kategóriában osztottak díjakat.   

A szakmai zsűri által kategóriánként kiválasztott 3-3 jelöltre online lehetett szavazni, s végül Hévíz városát az „Év Legjobb Desztinációs Marketing – Belföld” elnevezésű mezőnyben találták idén a legkiválóbbnak. A fürdőváros versenytársa Keszthely és Hajdúszoboszló volt.

A díjjal – amelyet Pálffy Tamás és Papp Gábor polgármester vett át – a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. belföldi marketingkampányainak kreatív megoldásait ismerték el.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában