2025.05.11. 10:00
Női kézben a gyeplő a zalai fürdővárosban
A fürdőváros döntést hozott. Új ügyvezető irányítja a turisztikai területet.
Zalakaroson is felszállt a fehér füst: döntés született a Zalakarosi Turisztikai Nonprofit Kft. vezetőjének személyéről. Az új ügyvezető Ruzsa Gabriella lett a testület döntése alapján. Gabriella neve nem ismeretlen a helyiek előtt: a hölgy Zalamerenyén született és a fürdővárosban saját vállalkozást indított néhány évvel ezelőtt.

Fotó: ZH
Új ügyvezetőt választottak a zalakarosi képviselők
A közgazdász végzettségű Gabriella diplomamunkáját Zalakaros város költségvetésének elemzéséből írta, amely mélyebb betekintést adott számára a település gazdasági működésébe. Ösztöndíjasként Németországban tanult, ahol felsőfokú német és középfokú angol nyelvtudásra tett szert.
Korábban az adóhivatalnál dolgozott adóellenőrként, ahol rendszer- és összefüggés elemző képességeit folyamatosan fejlesztette. Az elmúlt közel tizenkét évben az ausztriai Obertauern híres síparadicsomában dolgozott előbb felszolgálóként, majd menedzserként, utóbbi során nyolcfős csapat irányításáért volt felelős. Vezetése alatt az étterem elnyerte az első helyet a TripAdvisor értékelései alapján Obertauernben.
- Az ausztriai munkám során megszerzett szakmai és anyagi tőkét nem csupán saját fejlődésemre fordítottam: párommal együtt visszatértünk Zalakarosra, ahol befektettünk a város jövőjébe is. Telkeket vásároltunk, és saját vállalkozásba kezdtünk. Zalakaros szakmai és szívből fakadó elhivatottsággal szeretnék dolgozni. Hiszek abban, hogy friss szemlélettel, professzionális menedzsmenttel és kreatív turisztikai programokkal Zalakaros még erősebb turisztikai márkává válhat mind országos, mind nemzetközi szinten - szögezte le az új ügyvezető.
Dinamizmust, szoros együttműködést és nemzetközi kampányokat ígér
Mint mondta:
- egy dinamikus,
- átláthatóan működő,
- vendégközpontú szervezet vezetése a célja,
amely a helyi közösséggel szoros együttműködésben hosszú távon is fenntartható sikereket ér el. Fontosnak tartja a rendezvényszervezés bővítését. A turisztikai marketing fejlesztése terén mindenekelőtt egységes arculat kialakítása és következetes alkalmazása a célja a város minden platformján, összehangolt megjelenést szeretne megvalósítani a virtuális térben és a valóságban is .
Erősíteni szeretné az online jelenlétet, a lehet legtöbb eszközt és fórumot felhasználva erre, de ugyanolyan fontosnak tartja a tartalommarketing fejlesztését: élménybeszámolók, blogok, videós anyagok, drónfelvételek rendszeres publikálását. Nemzetközi kampányok indítását szorgalmazza angol, német és cseh nyelvű kommunikációval és olyan események szervezésére fókuszál, melyek kiemelt médiamegjelenést is garantálnak a fürdőváros számára.