Frissen Zalából

2021.04.20. 07:00

Hévíz új arculattal és kommunikációval készül az újranyitásra

Felfrissült a tavirózsa s ezzel együtt a város turisztikai arculata is. Hévíz új, fiatalos marketingstratégiája igazodik a változó vendégigényekhez és ahhoz a trendhez, hogy a kúravendégek mellett gyermekes családok is egyre nagyobb számban érkeznek.

Péter B. Árpád

Vaskos kézikönyv sorolja a megújult arculat elemeit. Ezt Arany Gábor, Pálffy Tamás és Kökényesi-Szili Eszter, az Armadillo Kreatív Ügynökség munkatársa mutatta be

Fotó: ZH

A jövőben Hévíz üzenetei között még hangsúlyosabb lesz a természet kínálta megannyi lehetőség, a négy évszakos működés, az élménygarancia, valamint a szabadidősport, emelte ki a fontosabb elemeket Pálffy Tamás, a Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. igazgatója.

– Azt akarjuk megmutatni, hogy Hévíz több, mint egy tó, a város az élet és a kalandok forrása – szögezte le a szakember. – A slow turizmus nálunk az jelenti, van idő arra, ami fontos: egészségesen élni, együtt nevetni, sétálni, jókat enni, szép helyekre látogatni, sportolni vagy épp a meleg vízben regenerálódni. Ezt a sokszínűséget pedig érdemes sokféleképpen és újszerűen megmutatni a világnak. Az új arculat és kommunikációs stratégia ezeket az egymásra épülő értékeket szeretné felvillantani. Természetesen nem szakítunk a hagyományainkkal, hanem továbbépítjük a szeretetmárkát, azt, ahogyan a város a magyar emberek szívében él. Azért dolgozunk, hogy Hévíz és környéke a fiatalabb generációk s az aktív középkorúak számára is az egyik legvonzóbb hazai úti cél lenne, nem megfeledkezve törzsvendégeink és az „új” szenior generáció igényeiről sem.

Vaskos kézikönyv sorolja a megújult arculat elemeit. Ezt Arany Gábor, Pálffy Tamás és Kökényesi-Szili Eszter, az Armadillo Kreatív Ügynökség munkatársa mutatta be
Fotó: ZH

Pálffy Tamás hozzátette, fontos elem a város megújult kommunikációjában, hogy „lelassulást” kínál, ami vonzó lehet a rohanó mindennapokból kiszakadni vágyó, ugyanakkor a változatos kalandokat kedvelő közönség számára.

– Bár a trendek folyamatosan változnak, aki járt már itt, az tudja: Hévíz több mint a tó – folytatta az igazgató. – Ezt a sokszínűséget pedig érdemes sokféleképpen és újszerűen megmutatni a világnak.

A jól ismert tavirózsa szimbólumot megtartották, de „csavartak” egyet rajta, árulta el Szőke Ildikó, az Armadillo ügynökség art directora. A vízcseppek, amelyek a rózsa szirmait alkotják és a kékeszöld árnyalatok egyaránt a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, ezzel is erősítve az egyik fő marketingüzenetet: Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál egész évben, elemezte a művészeti igazgató.

– A szakmai kihívás mellett fontos volt a projekt érzelmi szála is, hiszen egy nehéz helyzetbe került iparágról beszélünk – szögezte le Arany Gábor, az Armadillo reklámügynökség operatív igazgatója. – Az is a feladatunk volt, hogy megmutassuk a napot a felhők mögött.

Minden azt sugallja, érdemes a várost felkeresni az élményekért

Papp Gábor polgármester lapunk kérdésére elmondta, egy városi arculatnak 3-5 évenként meg kell újulnia, hiszen a település is változik, Hévíz esetében fejlődik, illetve a vendégigények is eltérőek már, mint néhány évvel ezelőtt, ehhez pedig igazodni szükséges.

– Mindezt nyomatékosította az élet, a pandémia – folytatta a városvezető –, mivel jelentősen változtak az utazási szokások, Hévíz esetében átalakult, fiatalodott a vendégkör, ráadásul míg korábban mindig több volt a külföldi turista, tavaly döntő többségében hazai látogatóink voltak, s olyanok is felkeresték a várost, akik eddig nem jöttek hozzánk. Őket később is meg kell szólítanunk. Hévízt magát természetesen nem kell reklámoznunk, hiszen a nevét jól ismerik, de be kell mutatnunk, hogy itt milyen szolgáltatások, élmények és minőség várja az ide érkezőket. Ebben segít az új marketingkommunikáció.

Papp Gábor arra is felhívta a figyelmet, mivel Hévíz évszakoktól független turisztikai település, vagyis az év minden hónapjában „eladható”, ennek vissza kell köszönnie az arculatban, amely a vendégkörhöz illeszkedően most modernebb és fiatalosabb lett.

A megújulás pedig már előrevetíti egy új szolgáltatás bevezetését, amelyet a helyzet szült: Hévíz intézményei és szolgáltatói alkalmasak arra, hogy segítséget nyújtsanak az úgynevezett poszt-Covid szindrómában szenvedőknek, vázolta a közeli jövő terveit a polgármester.

Kapcsolódó cikkünk:

" data-width="500" data-show-text="true">

">Itt vannak a részletek! 👇

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!