2025.01.21. 07:30
Lehet, hogy te is erre szavaztál?
A jó bornak nem kell cégér. A népi mondásnak újkori ikertestvérei is vannak: a legjobb reklám az, ami szájról szájra terjed, sőt, a negatív reklám is reklám.

Fotó: Pezzetta Umberto
Az emberek között ugyanis rohamsebességgel terjed, hogy valamiből, amire szükségük van, hol kapható a többség szerint jó minőség, melyik szolgáltató megbízható, nem okozott csalódás, mögötte áll a szakértelem, tapasztalat, rutin. Igaz, a lesújtó kritikáknak mintha a fénysebesség is rendelkezésükre állna, hamar kiderül, ki a kókler, kontár, ki utazik a gyors pénzszerzésben a türelmes gyarapodás helyett. Az ügyeskedés talán a vendéglátóiparban bosszulja meg leggyorsabban magát, elvégre ételről, italról van szó, nem mindegy, mit juttatunk a szervezetünkbe. A zalaegerszegi városi hagyomány, mely évről évre közönségszavazással keresi a legnépszerűbb éttermet, kávézót, cukrászdát, felér egy szimpátiatüntetéssel. Amit nem elég megnyerni. Lehet, hogy gyorsan megszerezhető, az online szavazás megengedő ezügyben, de villámgyorsan el is veszthető a friss ranggal járó bizalom, ha nem kötelezettségnek fogják fel a nyertesek. És a versengést támogatók hitelét se szabad rongálni.