Gazdaság

2017.02.06. 10:26

Hogyan legyünk sikeres vállalkozók?

Nagykanizsa - Miért döcög a vállalkozás, ha mehetne jobban is? Hogyan viszonyuljon a cégvezető a pénzhez? Mi az a brand?

Horváth-Balogh Attila

Többek között erről is szó esik azon az ingyenes üzleti tréningen, aminek az első alkalmára ma került sor a Vasemberház dísztermében. Az önkormányzat által támogatott program vezetője Csatlós Csilla interim menedzser, executive coach.

- Harmincegy vállalkozó jelentkezett a tanfolyamra, ami azt gondolom, szép szám - bocsátotta előre Csatlós Csilla. - Hétfőnként kerül sor a foglalkozásokra, melyek célja, hogy rávilágítsunk azokra a problémákra, amelyek ma egy vállalkozás jó működését akadályozzák. Rengeteg csapatmunkára kerül sor a terveim szerint, amikor a résztvevőknek csoportosan kell megoldaniuk egymás gondjait, arculatot kidolgozni maguknak, én-üzenetet megfogalmazniuk, amivel eladhatóbbá válik a vállalkozásuk. Átnézzük a céges folyamatokat, hogyan kell gazdálkodni, mire kell ügyelni, mik a leggyakoribb buktatók a pénzügyekben és így tovább.

Képünkön Lehota János, a polgármesteri kabinet vezetője, Csatlós Csilla coach és Cserti Csilla, az egyik résztvevő Fotó: Szakony Attila

Csatlós Csilla hozzátette: tapasztalatai szerint a marketingszemlélet és a világos üzleti célok megfogalmazásának hiánya merül fel leggyakoribb problémaként a vállalkozásoknál.

- Szeretném, ha a tanfolyam végére  energikusabbak és racionálisabbak lennének a tanfolyam résztvevői. Azt akarom nekik megtanítani, hogy sokkal könnyebb, ha A-ból B-be akarok menni, mintha A-ból akarnék menni csak úgy, valahova. Jó lenne, ha a tanfolyam végére mindenki céltudatosabbá válna - jelezte.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!