Gazdaság

2010.05.03. 08:15

Van munka: Francia üzletasszonyoknak varrnak a Color dolgozói

Franciaországi állami pályázaton szerepelt sikerrel francia partnerével a Color Ruházati Kft., aminek köszönhetően bővülnek a közös termékfejlesztési lehetőségeik.

Hajdu Péter

- A termékeink több mint 90 százaléka nyugat-európai exportra kerül, és korábban elsősorban a bérmunka-gyártás jelentette a kapcsolatot a francia partnerrel. Az utóbbi években sokkal jelentősebbé vált ez az együttműködés, ami már a közös termékfejlesztésben nyilvánul meg. E téren nagy előrelépés volt számunkra a francia megrendelőnk pályázata, amelyben partnerként jelölt meg minket. A francia cég tavaly pályázott a velünk közösen végzett termékfejlesztés támogatására, s áprilisban értesültünk róla, hogy a pályázatot kiíró francia minisztérium jóváhagyta ezt - mondta Virágné dr. Móga Julianna, a Color többségi tulajdonosa.

Jean-Pierre Marty, a Féraud divattervezője gyakran megfordul a cégnél. A napokban újabb divatrajzaival érkezett, s érdeklődésünkre elmondta pályázatuk lényegét. Előrebocsátotta, Franciaországban az utóbbi években duplájára növelték a különféle fejlesztéseket támogató pályázatok finanszírozási keretét, így területükön, a ruhaipari termékfejlesztésben is mód nyílt pályázni a francia felsőoktatási és kutatási minisztériumnál. A támogatás - amit a francia cég adókedvezmény formájában vesz igénybe - feltételei szerint azonban e tevékenység, és a gyártás sem kerülhet ki az Európai Unióból. Ezen belül a magyar partner, a Color részvételét elfogadták. Ehhez azonban, mint elmondták, a Color prototípus előállításában részt vevő húsz dolgozó szakmai végzettségét, felkészültségét is bizonyítani kellett.

A francia divattervezőtől többek között megkérdeztük, milyenek, kiknek szólnak az általa rajzolt női ruhák.

- A mi termékeink nem kerülnek áruházakba, nem az olcsóbb tömegruházatról van szó. Butikokban értékesített exkluzív öltözeteket készítünk - bocsátotta előre. - A 30-35 éves üzletasszony típus számára tervezem a ruhákat, a nap minden szakára, reggeltől az éjszakai koktélruháig. Az életkort természetesen nem kell szó szerint venni, minden hölgynek szól, aki fiatalnak érzi magát. A gazdasági krízist mi is érezzük, csak a legjobb minőségű termékekkel lehet piacon maradni, és azért járok ide a zalaegerszegi Colorba, mert itt meg tudják valósítani, amit elképzelek - így a divattervező.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

- A termékeink több mint 90 százaléka nyugat-európai exportra kerül, és korábban elsősorban a bérmunka-gyártás jelentette a kapcsolatot a francia partnerrel. Az utóbbi években sokkal jelentősebbé vált ez az együttműködés, ami már a közös termékfejlesztésben nyilvánul meg. E téren nagy előrelépés volt számunkra a francia megrendelőnk pályázata, amelyben partnerként jelölt meg minket. A francia cég tavaly pályázott a velünk közösen végzett termékfejlesztés támogatására, s áprilisban értesültünk róla, hogy a pályázatot kiíró francia minisztérium jóváhagyta ezt - mondta Virágné dr. Móga Julianna, a Color többségi tulajdonosa.

Jean-Pierre Marty, a Féraud divattervezője gyakran megfordul a cégnél. A napokban újabb divatrajzaival érkezett, s érdeklődésünkre elmondta pályázatuk lényegét. Előrebocsátotta, Franciaországban az utóbbi években duplájára növelték a különféle fejlesztéseket támogató pályázatok finanszírozási keretét, így területükön, a ruhaipari termékfejlesztésben is mód nyílt pályázni a francia felsőoktatási és kutatási minisztériumnál. A támogatás - amit a francia cég adókedvezmény formájában vesz igénybe - feltételei szerint azonban e tevékenység, és a gyártás sem kerülhet ki az Európai Unióból. Ezen belül a magyar partner, a Color részvételét elfogadták. Ehhez azonban, mint elmondták, a Color prototípus előállításában részt vevő húsz dolgozó szakmai végzettségét, felkészültségét is bizonyítani kellett.

A francia divattervezőtől többek között megkérdeztük, milyenek, kiknek szólnak az általa rajzolt női ruhák.

- A mi termékeink nem kerülnek áruházakba, nem az olcsóbb tömegruházatról van szó. Butikokban értékesített exkluzív öltözeteket készítünk - bocsátotta előre. - A 30-35 éves üzletasszony típus számára tervezem a ruhákat, a nap minden szakára, reggeltől az éjszakai koktélruháig. Az életkort természetesen nem kell szó szerint venni, minden hölgynek szól, aki fiatalnak érzi magát. A gazdasági krízist mi is érezzük, csak a legjobb minőségű termékekkel lehet piacon maradni, és azért járok ide a zalaegerszegi Colorba, mert itt meg tudják valósítani, amit elképzelek - így a divattervező.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

Jean-Pierre Marty, a Féraud divattervezője gyakran megfordul a cégnél. A napokban újabb divatrajzaival érkezett, s érdeklődésünkre elmondta pályázatuk lényegét. Előrebocsátotta, Franciaországban az utóbbi években duplájára növelték a különféle fejlesztéseket támogató pályázatok finanszírozási keretét, így területükön, a ruhaipari termékfejlesztésben is mód nyílt pályázni a francia felsőoktatási és kutatási minisztériumnál. A támogatás - amit a francia cég adókedvezmény formájában vesz igénybe - feltételei szerint azonban e tevékenység, és a gyártás sem kerülhet ki az Európai Unióból. Ezen belül a magyar partner, a Color részvételét elfogadták. Ehhez azonban, mint elmondták, a Color prototípus előállításában részt vevő húsz dolgozó szakmai végzettségét, felkészültségét is bizonyítani kellett.

A francia divattervezőtől többek között megkérdeztük, milyenek, kiknek szólnak az általa rajzolt női ruhák.

- A mi termékeink nem kerülnek áruházakba, nem az olcsóbb tömegruházatról van szó. Butikokban értékesített exkluzív öltözeteket készítünk - bocsátotta előre. - A 30-35 éves üzletasszony típus számára tervezem a ruhákat, a nap minden szakára, reggeltől az éjszakai koktélruháig. Az életkort természetesen nem kell szó szerint venni, minden hölgynek szól, aki fiatalnak érzi magát. A gazdasági krízist mi is érezzük, csak a legjobb minőségű termékekkel lehet piacon maradni, és azért járok ide a zalaegerszegi Colorba, mert itt meg tudják valósítani, amit elképzelek - így a divattervező.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

Jean-Pierre Marty, a Féraud divattervezője gyakran megfordul a cégnél. A napokban újabb divatrajzaival érkezett, s érdeklődésünkre elmondta pályázatuk lényegét. Előrebocsátotta, Franciaországban az utóbbi években duplájára növelték a különféle fejlesztéseket támogató pályázatok finanszírozási keretét, így területükön, a ruhaipari termékfejlesztésben is mód nyílt pályázni a francia felsőoktatási és kutatási minisztériumnál. A támogatás - amit a francia cég adókedvezmény formájában vesz igénybe - feltételei szerint azonban e tevékenység, és a gyártás sem kerülhet ki az Európai Unióból. Ezen belül a magyar partner, a Color részvételét elfogadták. Ehhez azonban, mint elmondták, a Color prototípus előállításában részt vevő húsz dolgozó szakmai végzettségét, felkészültségét is bizonyítani kellett.

A francia divattervezőtől többek között megkérdeztük, milyenek, kiknek szólnak az általa rajzolt női ruhák.

- A mi termékeink nem kerülnek áruházakba, nem az olcsóbb tömegruházatról van szó. Butikokban értékesített exkluzív öltözeteket készítünk - bocsátotta előre. - A 30-35 éves üzletasszony típus számára tervezem a ruhákat, a nap minden szakára, reggeltől az éjszakai koktélruháig. Az életkort természetesen nem kell szó szerint venni, minden hölgynek szól, aki fiatalnak érzi magát. A gazdasági krízist mi is érezzük, csak a legjobb minőségű termékekkel lehet piacon maradni, és azért járok ide a zalaegerszegi Colorba, mert itt meg tudják valósítani, amit elképzelek - így a divattervező.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

A francia divattervezőtől többek között megkérdeztük, milyenek, kiknek szólnak az általa rajzolt női ruhák.

- A mi termékeink nem kerülnek áruházakba, nem az olcsóbb tömegruházatról van szó. Butikokban értékesített exkluzív öltözeteket készítünk - bocsátotta előre. - A 30-35 éves üzletasszony típus számára tervezem a ruhákat, a nap minden szakára, reggeltől az éjszakai koktélruháig. Az életkort természetesen nem kell szó szerint venni, minden hölgynek szól, aki fiatalnak érzi magát. A gazdasági krízist mi is érezzük, csak a legjobb minőségű termékekkel lehet piacon maradni, és azért járok ide a zalaegerszegi Colorba, mert itt meg tudják valósítani, amit elképzelek - így a divattervező.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

A francia divattervezőtől többek között megkérdeztük, milyenek, kiknek szólnak az általa rajzolt női ruhák.

- A mi termékeink nem kerülnek áruházakba, nem az olcsóbb tömegruházatról van szó. Butikokban értékesített exkluzív öltözeteket készítünk - bocsátotta előre. - A 30-35 éves üzletasszony típus számára tervezem a ruhákat, a nap minden szakára, reggeltől az éjszakai koktélruháig. Az életkort természetesen nem kell szó szerint venni, minden hölgynek szól, aki fiatalnak érzi magát. A gazdasági krízist mi is érezzük, csak a legjobb minőségű termékekkel lehet piacon maradni, és azért járok ide a zalaegerszegi Colorba, mert itt meg tudják valósítani, amit elképzelek - így a divattervező.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

- A mi termékeink nem kerülnek áruházakba, nem az olcsóbb tömegruházatról van szó. Butikokban értékesített exkluzív öltözeteket készítünk - bocsátotta előre. - A 30-35 éves üzletasszony típus számára tervezem a ruhákat, a nap minden szakára, reggeltől az éjszakai koktélruháig. Az életkort természetesen nem kell szó szerint venni, minden hölgynek szól, aki fiatalnak érzi magát. A gazdasági krízist mi is érezzük, csak a legjobb minőségű termékekkel lehet piacon maradni, és azért járok ide a zalaegerszegi Colorba, mert itt meg tudják valósítani, amit elképzelek - így a divattervező.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

- A mi termékeink nem kerülnek áruházakba, nem az olcsóbb tömegruházatról van szó. Butikokban értékesített exkluzív öltözeteket készítünk - bocsátotta előre. - A 30-35 éves üzletasszony típus számára tervezem a ruhákat, a nap minden szakára, reggeltől az éjszakai koktélruháig. Az életkort természetesen nem kell szó szerint venni, minden hölgynek szól, aki fiatalnak érzi magát. A gazdasági krízist mi is érezzük, csak a legjobb minőségű termékekkel lehet piacon maradni, és azért járok ide a zalaegerszegi Colorba, mert itt meg tudják valósítani, amit elképzelek - így a divattervező.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

Azzal kapcsolatban, hogy az egerszegi ruházati cég számára milyen előnyt jelent ez az együttműködés, a francia partnerrel kapcsolatot tartó Rudas Ferencnétől megtudtuk, szezononként mitegy 120 új modell fejlesztését teszi lehetővé, amelyekből remélhetőleg minél több gyártás is megvalósulhat.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

- Sokat jelent az a szakmai presztízs, hogy a Colort akkreditálták egy francia, államilag támogatott pályázatban. Ugyanakkor elgondolkodtató, hogy itthon, Magyarországon, a mi nagyságrendünknek megfelelő vállalati kategóriának - idén 500-700 millió forint közötti árbevétel elérését tervezzük - nem létezik a termékfejlesztést segítő pályázati lehetőség - folytatta Virágné dr. Móga Julianna, s a termékfejlesztés intenzitását érzékeltetve elmondta, Jean-Pierre Marty most 50 divatrajzát hozta magával. Legközelebb körülbelül három hét múlva érkezik vissza, s addigra a papíron megálmodott női ruhák prototípusait manökeneken kell már bemutatniuk. Az exportra termelő konfekcióiparban már a téli gyártásra szánt modellek véglegesítése folyik, továbbá  a 2011-es tavaszi-nyári modellek előkészítésén is dolgoznak. Utóbbiakat júliusban be kell mutatni a partnereknek. Az iparág, e hagyományos fáziseltolódásával mdig vagy fél évvel megelőzi a jelent.

Ezek is érdekelhetik