2010.02.19. 03:27
Lakott területen kívüli gócpontok
Múlt héten vettük számba megyénk útjain azokat a szakaszokat, ahol ez év közepéig a biztonságot javító beavatkozásokra kerül sor. Ilyen, úgynevezett kis költségű intézkedésekre azonban máshol is szükség lenne. Ezekre még nincs meg a pénz, de már rajta vannak a listán.
A 71-es út a Szépkilátónál osztályozót, középen járdaszigetet, közvilágítást kapna, itt öt baleset szerepel a kimutatásban.
A Keszthely-Sümeg közötti úton a dobogómajori elágazónál a balra kanyarodást kell egyszerűbbé, biztonságosabbá tenni. Ugyanennek az útnak a Zalaszántó előtt kettős kanyarulata érdesítéssel tehető jobbá, ugyanis itt gyakori a veszélyes páralecsapódás.Lenti és Máhomfa között az út vonalvezetését kell feltűnőbbé tenni a közlekedők számára, ezért itt figyelmeztető, neonsárga táblák és iránytáblák segítenének követni az ívet.
A Nagykanizsa és Gyékényes között közlekedők pedig Surd közelében találkozhatnak majd a biztonságot javító beavatkozásokkal.
Nagyobb volumenű munkát igényelne viszont a 75-ös főút Alsópáhok és a 76-os út körforgalmi csomópontja közötti szakasz, mert itt a rendkívül megviselt burkolat felújítása indokolt.
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
A 71-es út a Szépkilátónál osztályozót, középen járdaszigetet, közvilágítást kapna, itt öt baleset szerepel a kimutatásban.
A Keszthely-Sümeg közötti úton a dobogómajori elágazónál a balra kanyarodást kell egyszerűbbé, biztonságosabbá tenni. Ugyanennek az útnak a Zalaszántó előtt kettős kanyarulata érdesítéssel tehető jobbá, ugyanis itt gyakori a veszélyes páralecsapódás.Lenti és Máhomfa között az út vonalvezetését kell feltűnőbbé tenni a közlekedők számára, ezért itt figyelmeztető, neonsárga táblák és iránytáblák segítenének követni az ívet.
A Nagykanizsa és Gyékényes között közlekedők pedig Surd közelében találkozhatnak majd a biztonságot javító beavatkozásokkal.
Nagyobb volumenű munkát igényelne viszont a 75-ös főút Alsópáhok és a 76-os út körforgalmi csomópontja közötti szakasz, mert itt a rendkívül megviselt burkolat felújítása indokolt.
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
A Keszthely-Sümeg közötti úton a dobogómajori elágazónál a balra kanyarodást kell egyszerűbbé, biztonságosabbá tenni. Ugyanennek az útnak a Zalaszántó előtt kettős kanyarulata érdesítéssel tehető jobbá, ugyanis itt gyakori a veszélyes páralecsapódás.Lenti és Máhomfa között az út vonalvezetését kell feltűnőbbé tenni a közlekedők számára, ezért itt figyelmeztető, neonsárga táblák és iránytáblák segítenének követni az ívet.
A Nagykanizsa és Gyékényes között közlekedők pedig Surd közelében találkozhatnak majd a biztonságot javító beavatkozásokkal.
Nagyobb volumenű munkát igényelne viszont a 75-ös főút Alsópáhok és a 76-os út körforgalmi csomópontja közötti szakasz, mert itt a rendkívül megviselt burkolat felújítása indokolt.
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
A Keszthely-Sümeg közötti úton a dobogómajori elágazónál a balra kanyarodást kell egyszerűbbé, biztonságosabbá tenni. Ugyanennek az útnak a Zalaszántó előtt kettős kanyarulata érdesítéssel tehető jobbá, ugyanis itt gyakori a veszélyes páralecsapódás.Lenti és Máhomfa között az út vonalvezetését kell feltűnőbbé tenni a közlekedők számára, ezért itt figyelmeztető, neonsárga táblák és iránytáblák segítenének követni az ívet.
A Nagykanizsa és Gyékényes között közlekedők pedig Surd közelében találkozhatnak majd a biztonságot javító beavatkozásokkal.
Nagyobb volumenű munkát igényelne viszont a 75-ös főút Alsópáhok és a 76-os út körforgalmi csomópontja közötti szakasz, mert itt a rendkívül megviselt burkolat felújítása indokolt.
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
A Nagykanizsa és Gyékényes között közlekedők pedig Surd közelében találkozhatnak majd a biztonságot javító beavatkozásokkal.
Nagyobb volumenű munkát igényelne viszont a 75-ös főút Alsópáhok és a 76-os út körforgalmi csomópontja közötti szakasz, mert itt a rendkívül megviselt burkolat felújítása indokolt.
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
A Nagykanizsa és Gyékényes között közlekedők pedig Surd közelében találkozhatnak majd a biztonságot javító beavatkozásokkal.
Nagyobb volumenű munkát igényelne viszont a 75-ös főút Alsópáhok és a 76-os út körforgalmi csomópontja közötti szakasz, mert itt a rendkívül megviselt burkolat felújítása indokolt.
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
Nagyobb volumenű munkát igényelne viszont a 75-ös főút Alsópáhok és a 76-os út körforgalmi csomópontja közötti szakasz, mert itt a rendkívül megviselt burkolat felújítása indokolt.
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
Nagyobb volumenű munkát igényelne viszont a 75-ös főút Alsópáhok és a 76-os út körforgalmi csomópontja közötti szakasz, mert itt a rendkívül megviselt burkolat felújítása indokolt.
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá
A felsorolásban nem szerepelnek azok a csomópontok és szakaszok, amelyek a palini, keszthelyi elkerülő utak, valamint a 76, 86, 61-es számú főutak megerősített, illetve átépülő szakaszaira esnek, mert itt a munkálatok befejeződése után a baleseti kockázat csökkenésére számítanak a szakemberek.A kettős kanyarulat érdesítéssel tehető biztonságosabbá