2007.01.31. 03:29
A szolgáltató gyors, precíz javítást ígér
Zalaszentgrót (sj) -Szokásos, ám az érintettek számára mégis kellemetlenséget okozó panasz érkezett szentgróti szerkesztőségünkhöz. A tv-vétel hiányosságaira hívták fel a figyelmünket.
- Szeretem a kézilabdát, s nézném is, ha tudnám. A csomagomban benne van a Sport1 csatorna, de időnként egyszerűen megáll a kép, sokáig úgy is marad, aztán nagy nehezen újraindul - panaszolta Györkös László, zalaszentgróti olvasónk.
Panaszosunk elmondta még: már több napja él a probléma, amit csak tetéz, hogy telefonon nem tudja elérni a szolgáltató céget, folyton csak üzenetrögzítő jelentkezik.
- A szolgáltató egyre csak emeli az árait, amivel nincs arányban a szolgáltatás - tette hozzá. Györkös László. - Ilyen esetben mégis mit lehet tenni, kihez lehet fordulni a probléma orvoslásának reményében?
A Fibernet Zrt.-nek e sorok írója is üzenetrögzítőn tudott jelezni, igaz, hamarosan érkezett a visszahívás. Garai Ágnes pr-menedzser a panasszal kapcsolatosan elmondta: az elmúlt napokban három helyről jeleztek hasonló problémát, az átvizsgálás során kiderült, hogy a képmerevedést a központi fejállomás okozza.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
Panaszosunk elmondta még: már több napja él a probléma, amit csak tetéz, hogy telefonon nem tudja elérni a szolgáltató céget, folyton csak üzenetrögzítő jelentkezik.
- A szolgáltató egyre csak emeli az árait, amivel nincs arányban a szolgáltatás - tette hozzá. Györkös László. - Ilyen esetben mégis mit lehet tenni, kihez lehet fordulni a probléma orvoslásának reményében?
A Fibernet Zrt.-nek e sorok írója is üzenetrögzítőn tudott jelezni, igaz, hamarosan érkezett a visszahívás. Garai Ágnes pr-menedzser a panasszal kapcsolatosan elmondta: az elmúlt napokban három helyről jeleztek hasonló problémát, az átvizsgálás során kiderült, hogy a képmerevedést a központi fejállomás okozza.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
Panaszosunk elmondta még: már több napja él a probléma, amit csak tetéz, hogy telefonon nem tudja elérni a szolgáltató céget, folyton csak üzenetrögzítő jelentkezik.
- A szolgáltató egyre csak emeli az árait, amivel nincs arányban a szolgáltatás - tette hozzá. Györkös László. - Ilyen esetben mégis mit lehet tenni, kihez lehet fordulni a probléma orvoslásának reményében?
A Fibernet Zrt.-nek e sorok írója is üzenetrögzítőn tudott jelezni, igaz, hamarosan érkezett a visszahívás. Garai Ágnes pr-menedzser a panasszal kapcsolatosan elmondta: az elmúlt napokban három helyről jeleztek hasonló problémát, az átvizsgálás során kiderült, hogy a képmerevedést a központi fejállomás okozza.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
- A szolgáltató egyre csak emeli az árait, amivel nincs arányban a szolgáltatás - tette hozzá. Györkös László. - Ilyen esetben mégis mit lehet tenni, kihez lehet fordulni a probléma orvoslásának reményében?
A Fibernet Zrt.-nek e sorok írója is üzenetrögzítőn tudott jelezni, igaz, hamarosan érkezett a visszahívás. Garai Ágnes pr-menedzser a panasszal kapcsolatosan elmondta: az elmúlt napokban három helyről jeleztek hasonló problémát, az átvizsgálás során kiderült, hogy a képmerevedést a központi fejállomás okozza.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
- A szolgáltató egyre csak emeli az árait, amivel nincs arányban a szolgáltatás - tette hozzá. Györkös László. - Ilyen esetben mégis mit lehet tenni, kihez lehet fordulni a probléma orvoslásának reményében?
A Fibernet Zrt.-nek e sorok írója is üzenetrögzítőn tudott jelezni, igaz, hamarosan érkezett a visszahívás. Garai Ágnes pr-menedzser a panasszal kapcsolatosan elmondta: az elmúlt napokban három helyről jeleztek hasonló problémát, az átvizsgálás során kiderült, hogy a képmerevedést a központi fejállomás okozza.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
A Fibernet Zrt.-nek e sorok írója is üzenetrögzítőn tudott jelezni, igaz, hamarosan érkezett a visszahívás. Garai Ágnes pr-menedzser a panasszal kapcsolatosan elmondta: az elmúlt napokban három helyről jeleztek hasonló problémát, az átvizsgálás során kiderült, hogy a képmerevedést a központi fejállomás okozza.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
A Fibernet Zrt.-nek e sorok írója is üzenetrögzítőn tudott jelezni, igaz, hamarosan érkezett a visszahívás. Garai Ágnes pr-menedzser a panasszal kapcsolatosan elmondta: az elmúlt napokban három helyről jeleztek hasonló problémát, az átvizsgálás során kiderült, hogy a képmerevedést a központi fejállomás okozza.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
- A kollégáim már javítják az egységet, reményeink szerint a gond végleg megoldódik.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
Az ügyfélszolgálatról annyit mondott, hogy változott a rendszer, az 10-17 óra között működik.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.
- Az üzenetrögzítős panaszosokat pedig kivétel nélkül visszahívjuk - ígérték.