Belföld

2006.09.12. 02:29

Lezárt belváros

Zalaegerszeg - Szombaton reggel 7 órakor lépett életbe a Kossuth utca Széchenyi tértől induló szakaszának átmeneti forgalmi rendje. Az első tapasztalatok azt mutatják: sok autós nem veszi figyelembe a változást.

Mórocz Zsolt

Befejezéséhez közelednek a regionális szennyvízprogram Széchenyi téri munkálatai, s vége felé jár a csatornacserét követő felszíni térrekonstrukció is, melynek révén új arculatot kap Egerszeg központja. Az építkezés kezdettől fogva forgalomkorlátozással jár, de az elmúlt hét végén további szigorítások léptek életbe: szombattól csak a buszokat engedik be a szűkített forgalmi sávba. Ez torlódásokat okoz, lelassítja a forgalmat a Kazinczy téren, másrészt viszont sofőrök sokaságát hagyja hidegen, hogy a Rákóczi úti kereszteződés felől személyautók egyáltalán nem kanyarodhatnának a Kossuth utcára.

- A Széchenyi téri építkezések olyan stádiumhoz érkeztek, melyben halaszthatatlanná vált a Kossuth utca lezárása a személygépjármű-forgalom elől. A múlt héten egy helyszíni szemlét, többszöri egyeztetést és a forgalomtechnikai háttér kidolgozását követően rendeltük el a korlátozást, amely e hónap 24-én éjfélig lesz érvényben - tudtuk meg Kámán Istvántól, a polgármesteri hivatal műszaki osztályának csoportvezetőjétől. Mint mondta, az intézkedést műszaki szempontból az indokolja, hogy a csatornarákötésekhez és a burkolatépítési munkákhoz elengedhetetlen a kisebb forgalom, másrészt pedig a - szeptember lévén fokozottabb - balesetveszélyt is csökkenteni akarták ezáltal.

- Bízunk abban, hogy a forgalom csillapodása felgyorsítja majd az építkezések menetét is, hosszabb távú célunk azonban a Kossuth utca minél kisebb járműterhelésének elérése, ezért elképzelhető, hogy a korlátozások egy része a jövőben is érvényben marad. Szeretnénk, ha a párhuzamos utcák forgalmi kapacitása növekedne; az ehhez szükséges létesítmények tervezési munkái október 15-én fejeződnek be, a kivitelezésük azonban már a város költségvetésének is függvénye - hangsúlyozta Kámán István, hozzátéve: a munkák idejére a lakosság türelmét és megértését kérik.

Ugyanezt hangsúlyozta Dormán László, a Széchenyi téri közműrekonstrukciót és a felszíni helyreállítást végző Hydrocomp Kft. ügyvezető igazgatója, akinek nagyon rosszak a tapasztalatai a szombaton bevezetett forgalmi rend betartásáról.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

- A Széchenyi téri építkezések olyan stádiumhoz érkeztek, melyben halaszthatatlanná vált a Kossuth utca lezárása a személygépjármű-forgalom elől. A múlt héten egy helyszíni szemlét, többszöri egyeztetést és a forgalomtechnikai háttér kidolgozását követően rendeltük el a korlátozást, amely e hónap 24-én éjfélig lesz érvényben - tudtuk meg Kámán Istvántól, a polgármesteri hivatal műszaki osztályának csoportvezetőjétől. Mint mondta, az intézkedést műszaki szempontból az indokolja, hogy a csatornarákötésekhez és a burkolatépítési munkákhoz elengedhetetlen a kisebb forgalom, másrészt pedig a - szeptember lévén fokozottabb - balesetveszélyt is csökkenteni akarták ezáltal.

- Bízunk abban, hogy a forgalom csillapodása felgyorsítja majd az építkezések menetét is, hosszabb távú célunk azonban a Kossuth utca minél kisebb járműterhelésének elérése, ezért elképzelhető, hogy a korlátozások egy része a jövőben is érvényben marad. Szeretnénk, ha a párhuzamos utcák forgalmi kapacitása növekedne; az ehhez szükséges létesítmények tervezési munkái október 15-én fejeződnek be, a kivitelezésük azonban már a város költségvetésének is függvénye - hangsúlyozta Kámán István, hozzátéve: a munkák idejére a lakosság türelmét és megértését kérik.

Ugyanezt hangsúlyozta Dormán László, a Széchenyi téri közműrekonstrukciót és a felszíni helyreállítást végző Hydrocomp Kft. ügyvezető igazgatója, akinek nagyon rosszak a tapasztalatai a szombaton bevezetett forgalmi rend betartásáról.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

- A Széchenyi téri építkezések olyan stádiumhoz érkeztek, melyben halaszthatatlanná vált a Kossuth utca lezárása a személygépjármű-forgalom elől. A múlt héten egy helyszíni szemlét, többszöri egyeztetést és a forgalomtechnikai háttér kidolgozását követően rendeltük el a korlátozást, amely e hónap 24-én éjfélig lesz érvényben - tudtuk meg Kámán Istvántól, a polgármesteri hivatal műszaki osztályának csoportvezetőjétől. Mint mondta, az intézkedést műszaki szempontból az indokolja, hogy a csatornarákötésekhez és a burkolatépítési munkákhoz elengedhetetlen a kisebb forgalom, másrészt pedig a - szeptember lévén fokozottabb - balesetveszélyt is csökkenteni akarták ezáltal.

- Bízunk abban, hogy a forgalom csillapodása felgyorsítja majd az építkezések menetét is, hosszabb távú célunk azonban a Kossuth utca minél kisebb járműterhelésének elérése, ezért elképzelhető, hogy a korlátozások egy része a jövőben is érvényben marad. Szeretnénk, ha a párhuzamos utcák forgalmi kapacitása növekedne; az ehhez szükséges létesítmények tervezési munkái október 15-én fejeződnek be, a kivitelezésük azonban már a város költségvetésének is függvénye - hangsúlyozta Kámán István, hozzátéve: a munkák idejére a lakosság türelmét és megértését kérik.

Ugyanezt hangsúlyozta Dormán László, a Széchenyi téri közműrekonstrukciót és a felszíni helyreállítást végző Hydrocomp Kft. ügyvezető igazgatója, akinek nagyon rosszak a tapasztalatai a szombaton bevezetett forgalmi rend betartásáról.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

- Bízunk abban, hogy a forgalom csillapodása felgyorsítja majd az építkezések menetét is, hosszabb távú célunk azonban a Kossuth utca minél kisebb járműterhelésének elérése, ezért elképzelhető, hogy a korlátozások egy része a jövőben is érvényben marad. Szeretnénk, ha a párhuzamos utcák forgalmi kapacitása növekedne; az ehhez szükséges létesítmények tervezési munkái október 15-én fejeződnek be, a kivitelezésük azonban már a város költségvetésének is függvénye - hangsúlyozta Kámán István, hozzátéve: a munkák idejére a lakosság türelmét és megértését kérik.

Ugyanezt hangsúlyozta Dormán László, a Széchenyi téri közműrekonstrukciót és a felszíni helyreállítást végző Hydrocomp Kft. ügyvezető igazgatója, akinek nagyon rosszak a tapasztalatai a szombaton bevezetett forgalmi rend betartásáról.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

- Bízunk abban, hogy a forgalom csillapodása felgyorsítja majd az építkezések menetét is, hosszabb távú célunk azonban a Kossuth utca minél kisebb járműterhelésének elérése, ezért elképzelhető, hogy a korlátozások egy része a jövőben is érvényben marad. Szeretnénk, ha a párhuzamos utcák forgalmi kapacitása növekedne; az ehhez szükséges létesítmények tervezési munkái október 15-én fejeződnek be, a kivitelezésük azonban már a város költségvetésének is függvénye - hangsúlyozta Kámán István, hozzátéve: a munkák idejére a lakosság türelmét és megértését kérik.

Ugyanezt hangsúlyozta Dormán László, a Széchenyi téri közműrekonstrukciót és a felszíni helyreállítást végző Hydrocomp Kft. ügyvezető igazgatója, akinek nagyon rosszak a tapasztalatai a szombaton bevezetett forgalmi rend betartásáról.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

Ugyanezt hangsúlyozta Dormán László, a Széchenyi téri közműrekonstrukciót és a felszíni helyreállítást végző Hydrocomp Kft. ügyvezető igazgatója, akinek nagyon rosszak a tapasztalatai a szombaton bevezetett forgalmi rend betartásáról.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

Ugyanezt hangsúlyozta Dormán László, a Széchenyi téri közműrekonstrukciót és a felszíni helyreállítást végző Hydrocomp Kft. ügyvezető igazgatója, akinek nagyon rosszak a tapasztalatai a szombaton bevezetett forgalmi rend betartásáról.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

- Egész hétvégén kint voltam az építkezésnél, és azzal szembesültem, hogy a közlekedők egy része fegyelmezetlen, a tiltás ellenére behajt a térre. Arrogáns, felháborodott autóvezetőkkel is találkoztam, akik nem voltak hajlandók megérteni, hogy szükség van a korlátozásra. Aggódom, mert a munkatársaink az út közepén, az egyik forgalmi sávban dolgoznak, és növeli a balesetveszélyt, hogy nagy mennyiségű építőanyagot és törmeléket mozgatnak, rakodnak folyamatosan. A közlekedők megértését kérjük, s nagyon szeretnénk, ha a mostani hét végére teljesen lezárnák a teret: a buszok se közlekedhetnének, sőt, a Tompa utcából se lehetne bekanyarodni a Kossuth utcára, hogy befejezhessük a térburkolat lerakását, a rákötéseket az új csatornahálózatra, s eltömedékelhessük a régit.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

A tér felszíni helyreállítása az ütemterv szerint halad, legfeljebb néhány napos csúszás várható, így szeptember 25-re befejeződik a beruházás, kalkulált Dormán László. Az Arany Báránytól a Budapest Bankig 4500 négyzetméter térburkolatot raknak le - a munka körülbelül a felénél tart. A kerékpárút kialakításával még nem végeztek, ehhez meg kell várni a mozi épületénél lévő állványzat lebontását. Végül helyükre kerülnek a Franciaországból érkező aknafedlapok. Szeptember 25-ig a növényeket is el kell ültetni, s a kandelábereket felállítani az e feladatokra szerződött cégeknek.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

A csatornázási program nemcsak a Széchenyi térre korlátozódik: Zalaegerszeg több pontját és a környező 41 települést érinti. Az egerszegi Kossuth utcán jövőre folytatódik a fejlesztés a Budapest Bank és a Kisfaludy utcai csomópont közötti szakasz szennyvízvezetékeinek cseréjével, s ha lesz rá pénz, a felszín Széchenyi térihez hasonló, igényes helyreállításával. A csatornarekonstrukció egészen a Palatinus étteremig folytatódik, így a Kossuth utcán a következő években folyamatosan számítani kell forgalomkorlátozásra.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

- Ez arra is jó, hogy hozzászokjanak az emberek a kisebb forgalmú Kossuth utcához, aminek a kialakításáról tavaly decemberben döntött a közgyűlés - ismertette Dékány Endre, a műszaki bizottság elnöke. - A tervek szerint az utcán csak egy sávban, maximum 20 kilométer/órás sebességgel lehet majd közlekedni. A forgalom nagy részét a párhuzamos utcákra terelnénk, ehhez azonban több forgalomtechnikai beavatkozásra lesz szükség. Meg kell hosszabbítani például a Kazinczy térről a Mártírok útjára kanyarodó sávot, a Mártírok útja túlsó végén pedig lehetővé tenni a balra kanyarodást. A beruházásokhoz szükséges anyagiak megteremtése már a következő közgyűlés költségvetésének függvénye.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a zaol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!